Aviation Career Day

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις
sierra_sotiropoulos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: 12 Απρ 2005, 00:39
x 61

2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό sierra_sotiropoulos » 07 Μαρ 2011, 02:56

Αγαπητοί φίλοι,

Τηρώντας την υπόσχεσή μας να καθιερώσουμε την Aviation Career Day σε ετήσια βάση θα ήθελα να σας ενημερώσω πως η φετινή εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 2 Απριλίου στο ξενοδοχείο Intercontinental της Αθήνας.

Είστε όλοι, νέοι και παλιοί φίλοι, προσκεκλημένοι να συμμετάσχετε!

Η εκδήλωση ακολουθεί την περσινή δομή καθώς κατά γενική ομολογία ήταν επιτυχημένη. Θα προσπαθήσουμε όμως να βελτιώσουμε κάποιες μικρές "αρρυθμίες" που παρουσιάστηκαν στην πρώτη εκδήλωση.

Επίσης καταβάλουμε προσπάθειες ώστε να συμμετάσχουν όσο το δυνατόν περισσότερες εταιρείες στο τμήμα του Recruiting. Ελπίζουμε να ανταποκριθούν στο κάλεσμά μας.

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα http://www.aviationcareerday.gr η οποία θα επικαιροποιείται διαρκώς με τις εξελίξεις στην οργάνωση.

Ελπίζουμε να σας βρούμε συμπαραστάτες και στην φετινή μας προσπάθεια!


Φιλικά

Σωτήρης Σωτηρόπουλος
0 x


Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2786
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 111
Επικοινωνία:

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό MerNion » 07 Μαρ 2011, 11:58

Πολύ καλή κίνηση και μακάρι να συνεχίσει να γίνεται κάθε χρόνο, όλο και καλύτερα. Μακάρι την δύσκολη περίοδο που περνάμε να υπάρχει έστω και κάποια εταιρία που θα παραστεί στο κομμάτι του recruiting...
0 x

decryal
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 18:06

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό decryal » 09 Μαρ 2011, 01:32

καλησπερα

Εχετε σκεφτει την ιδεα σαν εκθετες να καλεσετε και αερολεσχες?π.χ εγω αυτον τον καιρο ψαχνω να κανω ppl σε μια αερολεσχη.δεν ειναι κακη ιδεα.

Επισης σε καποιες παρουσιασεις οπως το μελλον του επαγγελματος καλο θα ηταν να γινοτανε οχι απο καποιον εκπροσωπο σχολης,για ευνοητους λογους,αλλα απο καποιον παραγοντα ανεξαρτητο με κυρος ή καποιον recruitment agent.

Καλη συνεχεια.
0 x

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2786
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 111
Επικοινωνία:

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό MerNion » 20 Μαρ 2011, 12:27

Βλέπω στις προσκεκλημένες εταιρίες για το recruiting οτι λείπει η Sky Wings, που πρόσφατα μάλιστα ανακοίνωσε προσλήψεις χειριστών, η Epsilon (πρώην Veravia) και άλλες... Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν τις προσκαλέσατε ή το ξεχάσατε (να τις καλέσετε ή να το βάλετε στο site);
0 x


sierra_sotiropoulos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: 12 Απρ 2005, 00:39
x 61

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό sierra_sotiropoulos » 20 Μαρ 2011, 14:34

Κωνσταντίνε,

Τίποτα δεν έχει ξεχαστεί. Έχουμε στείλει προσκλήσεις σε όλες τις εταιρείες και περιμένουμε απαντήσεις. Το site ενημερώνεται τακτικά. Εταιρείες που δεν αναφέρονται σημαίνει πως δεν έχουν ανταποκριθεί ή έχουν απαντήσει αρνητικά.


Decryal,

Σχετικά με τις αερολέσχες, καθώς χώρος της έκθεσης είναι περιορισμένος δίνεται προτεραιότητα στις σχολές οι οποίες παρέχουν επαγγελματική εκπαίδευση. Ίσως στην εκδήλωση του 2012 να έχουμε τη δυνατότητα να προσκαλέσουμε και αερολέσχες.
Σχετικά με την ομιλία, η Didavia εκτός από FTO/TRTO είναι και recruiting agent.
0 x

decryal
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 18:06

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό decryal » 20 Μαρ 2011, 19:57

επισης κατι που θα ηθελα να τονισω περα απο την προσκληση των αερολεσχων,ειναι οτι θα ηταν πολυ πιο ενδιαφεροουσα η ημεριδα σας σε καποιοες απο τις ομιλιες που εχετε στο προγραμμα οπως π.χ το μελλον του επαγγλεματος να γινοτανε απο καποιον επαγγελματια ιπταμενο/hr/recruiter με κυρος,εμπειρια και [b]αμεροληψια παρα απο καποιον εκπροσωπο σχολης[/b] για τους ευνοητους λογους...

Το θεμα ειναι η αληθεια και οχι οι ωραιοποιησεις.

Κατα τα αλλα συγχαρητηρια για την εκδηλωση.
0 x

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2786
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 111
Επικοινωνία:

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό MerNion » 21 Μαρ 2011, 11:39

Μια πρόταση για επιπλέον προβολή...

:arrow: Φτιάξτε ένα facebook event για το 2nd Aviation Career Day!
Και παραπάνω κόσμος θα το δει, και όσοι θέλουν να έρθουν δεν θα το ξεχάσουν όσο πλησιάζει ο καιρός!
0 x


Άβαταρ μέλους
air dreamer
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 29 Ιαν 2010, 14:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Athens

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό air dreamer » 22 Μαρ 2011, 12:06

Μετα τις ομιλίες ακολουθει το recruiting?Και ποια θα ειναι η διαδικασια?Δυστυχως στο πρωτο δεν ειχα καταφερει να ερθω λογω υποχρεωσεων..
0 x
Sky is not the limit anymore..

evarestos13
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 11:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό evarestos13 » 22 Μαρ 2011, 13:06

Απο οτι θυμαμαι το recruting γινεται κατ ολη την διαρκεια της ημεριδας,υπαρχει ενας χωρος με τις εταιρειες οπου μπορουν να σε ενημερωσουν και να τους δωσεις βιογραφικο.
0 x

sierra_sotiropoulos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: 12 Απρ 2005, 00:39
x 61

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό sierra_sotiropoulos » 24 Μαρ 2011, 17:49

Decryal,
καταλαβαίνω πολύ καλά τι εννοείς.
Όμως, ιδιαίτερα σε σχέση με την περσινή ομιλία, πιστεύω πως ο κος Μαχαίρας ήταν εξαιρετικός. Πραγματοποίησε μια εμπεριστατωμένη και απόλυτα τεκμηριωμένη παρουσίαση, βασισμένη σε διεθνή στοιχεία έγκυρων οργανισμών (IATA, κλπ). Επίσης, ήταν πολύ ειλικρινής και ρεαλιστής, σε αρκετά σημεία της ομιλίας του επεσήμανε πως οι νέοι χειριστές θα πρέπει να είναι ευέλικτοι και διατεθειμένοι να εργαστούν σε κάτι "λιγότερο" από αερογραμμές και airbus, ενώ σίγουρα πρόθυμοι να εργαστούν στο εξωτερικό.
Εάν παρακολουθήσεις την παρουσίασή του από το 28:30, στον επίλογό του ανέφερε χαρακτηριστικά πως "...αεροπορία δεν είναι μόνο η Ελλάδα, ο μελλοντικός πιλότος είναι ένας παγκόσμιος πιλότος...", "...η εκπαίδευση του πιλότου δεν είναι φτηνή...".
Συνεπώς, αν κι εγώ σαν επαγγελματίας χειριστής συμμερίζομαι την αγωνία σου, δεν διακρίνω ούτε ίχνος μεροληψίας ή ωραιοποίησης στην συγκεκριμένη παρουσίαση και θα είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος εάν και η φετινή ομιλία του κυρίου Μαχαίρα είναι του ιδίου υψηλού επιπέδου.

Κωνσταντίνε,
Υπάρχει fb event αν το ψάξεις. Το έχουν δημιουργήσει εδώ και καιρό κάποιοι φίλοι από την Π.Α.

Air dreamer
Το recruiting διεξάγεται παράλληλα με τις ομιλίες. Κάποιες εταιρείες θα είναι παρούσες καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας ενώ κάποιες άλλες μόνο για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι ακριβείς ώρες θα ανακοινωθούν την ερχόμενη εβδομάδα.
0 x


Scirocco
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 24 Μαρ 2011, 20:56

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό Scirocco » 24 Μαρ 2011, 21:08

siera_sotiropoule,

Καταρχήν συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνεις με το Aviation Career Day.

Σχετικά με την ομιλία για το μέλλον του επαγγέλματος θα διαφωνήσω όμως μαζί σου.

1. Στοιχεία από την IATA η Boeing (π.χ. "αύξηση παραγγελιών αεροσκαφών μέχρι το 2030") είναι παρά πολύ γενικά και "high level" και δεν πιστεύω ότι είναι ιδιαίτερα relevant για έναν απόφοιτο χειριστή με 250 ώρες. Μπορεί δηλαδή ο παγκόσμιος στόλος να αυξάνεται συνεχώς αλλά ταυτόχρονα να υπάρχει τεράστιο πλεόνασμα από νέους χειριστές που προσπαθούν να βρουν την πρώτη τους εργασία.
2. Επίσης, θεωρώ πάρα πολύ γενικό το να λέμε πώς είναι καλύτερα στο εξωτερικό. Σίγουρα ο νέος χειριστής πρέπει να είναι ευέλικτος αλλά για ποιες χώρες/ περιοχές μιλάμε συγκεκριμένα? Ποιες εταιρείες? Υπάρχουν "succes stories" από νέους χειριστές πού βρήκαν δουλεία π.χ. στην Φινλανδία η Νιγηρία? Και αν ναι, με ποίον τρόπο?

Φοβάμαι λοιπών πώς στην ομιλία για το μέλλον του επαγγέλματος, αντί να ακούσουμε στοιχεία συγκεκριμένα, θα ακουστούν πάλι η διαχρονικές ανοδικές τάσεις, παγκόσμιες και γενικές στατιστικές όπως και αόριστες αναφορές για το εξωτερικό (λες και π.χ. στην Ευρώπη τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα και περιμένουν Έλληνες με 250 ώρες).

Αν λοιπόν μας παρουσίαζαν π.χ. στοιχεία (πανελλαδικά η ανά σχολή) για το ποσοστό των απόφοιτων χειριστών των τελευταίων 18, 12 η 6 μηνών που βρήκαν εργασία, πιστεύω πως θα είχαμε πολύ ποιο σαφή εικόνα για το πραγματικό μέλλον του επαγγέλματος και θα βοηθούσε τους ενδιαφερόμενους να πάρουν τις αποφάσεις τους.

Φιλικά

Scirocco
0 x

menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 113

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό menelaos » 25 Μαρ 2011, 02:02

Καλησπέρα και από εμένα,

Ήθελα να ρωτήσω εάν στο χώρο θα υπάρχουν άνθρωποι από το HR των εταιριών με τους οποίους θα μπορούσε κάποιος να συζητήσει briefly για επαγγελματικές κατευθύνσεις στον τομέα.

Ευχαριστώ
0 x

sierra_sotiropoulos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: 12 Απρ 2005, 00:39
x 61

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό sierra_sotiropoulos » 27 Μαρ 2011, 01:18

Φίλε Scirocco,


1. Στοιχεία από την IATA η Boeing (π.χ. "αύξηση παραγγελιών αεροσκαφών μέχρι το 2030") είναι παρά πολύ γενικά και "high level" και δεν πιστεύω ότι είναι ιδιαίτερα relevant για έναν απόφοιτο χειριστή με 250 ώρες. Μπορεί δηλαδή ο παγκόσμιος στόλος να αυξάνεται συνεχώς αλλά ταυτόχρονα να υπάρχει τεράστιο πλεόνασμα από νέους χειριστές που προσπαθούν να βρουν την πρώτη τους εργασία.


1) Τα στοιχεία από την ΙΑΤΑ ή τις εταιρείες κατασκευής αεροσκαφών μπορεί να σου ακούγονται “γενικά” είναι όμως αξιόπιστοι δείκτες που καταδεικνύουν την δυναμική της αγοράς.
Συμφωνώ, μπορεί πράγματι παράλληλα με την αύξηση του στόλου να αυξάνεται και ο αριθμός των διαθέσιμων χειριστών. Καθώς όμως δεν υπάρχει κανένας παγκόσμιος οργανισμός – φορέας στον κλάδο των χειριστών ο οποίος να εκδίδει αναλυτικά στατιστικά για το επάγγελμα, θα πρέπει αναγκαστικά να εξάγουμε συμπεράσματα βάσει των προαναφερθέντων στοιχείων.
Είναι βέβαιο με μαθηματική ακρίβεια πως εφόσον αυξάνεται ο παγκόσμιος στόλος θα αυξάνεται και η ζήτηση για χειριστές. Εφόσον αυξάνεται ο αριθμός των απαιτούμενων χειριστών, αναγκαστικά θα απορροφούνται νέοι χειριστές έστω με 250 ώρες. Φυσικά μην περιμένεις επειδή η Emirates θα αγοράσει 90 Α380 να βάλει σε αυτά χειριστές των 250 ωρών. Κάποιοι παλαιότεροι χειριστές θα αναβαθμιστούν και θα αφήσουν πίσω τους κενά τα οποία θα συμπληρωθούν από νέους. Είναι αυτονόητο, σε όλα τα επαγγέλματα το ίδιο συμβαίνει. Άρα μπορεί τα στοιχεία να είναι “high level”, όπως τα ονομάζεις, όμως αυτά τα στοιχεία μας μαρτυρούν και το πλήθος των “low ή entry level” θέσεων που θα προκύψουν. Συνεπώς είναι relevant.
Τώρα το αν γι’ αυτές τις entry level θέσεις θα διαλέξουν εσένα, εμένα, τον Άγγλο, τον Γάλλο ή τον Κινέζο έχει να κάνει με τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του καθενός.


2. Επίσης, θεωρώ πάρα πολύ γενικό το να λέμε πώς είναι καλύτερα στο εξωτερικό. Σίγουρα ο νέος χειριστής πρέπει να είναι ευέλικτος αλλά για ποιες χώρες/ περιοχές μιλάμε συγκεκριμένα? Ποιες εταιρείες? Υπάρχουν "succes stories" από νέους χειριστές πού βρήκαν δουλεία π.χ. στην Φινλανδία η Νιγηρία? Και αν ναι, με ποίον τρόπο?

Φοβάμαι λοιπών πώς στην ομιλία για το μέλλον του επαγγέλματος, αντί να ακούσουμε στοιχεία συγκεκριμένα, θα ακουστούν πάλι η διαχρονικές ανοδικές τάσεις, παγκόσμιες και γενικές στατιστικές όπως και αόριστες αναφορές για το εξωτερικό (λες και π.χ. στην Ευρώπη τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα και περιμένουν Έλληνες με 250 ώρες).



2. Είναι σαφές και αυτονόητο πως μια χώρα 10 εκ. κατοίκων όπως η Ελλάδα δεν μπορεί να προσφέρει τον ίδιο αριθμό θέσεων εργασίας με τις υπόλοιπες αναπτυγμένες ή αναπτυσσόμενες χώρες. Εάν δεις την περσινή ομιλία στο 12:10 αναφέρεται ακριβώς σε αυτό το θέμα. Είναι ηλίου φαεινότερο πως η μελλοντική αγορά είναι η Ασία. Μόνο η Κίνα και η Ινδία μαζί, αποτελούν τον μισό παγκόσμιο πληθυσμό!
Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις πως με το να αφηγηθούμε μια-δυο “success stories” δεν κάνουμε σοβαρή κουβέντα για το μέλλον του επαγγέλματος. Το ότι όλοι οι «φρέσκοι» απόφοιτοι μιας σχολής έχουν 250 ώρες δεν σημαίνει ότι είμαστε και εξίσου ανταγωνιστικοί στην αγορά. Εγώ π.χ. μπορεί να έχω επιπλέον 2 πτυχία και 2 μεταπτυχιακά από μεγάλα πανεπιστήμια, εσύ μπορεί να έχεις περισσότερα και κάποιος άλλος λιγότερα. Ο καθένας μας είναι διαφορετικός.


Αν λοιπόν μας παρουσίαζαν π.χ. στοιχεία (πανελλαδικά η ανά σχολή) για το ποσοστό των απόφοιτων χειριστών των τελευταίων 18, 12 η 6 μηνών που βρήκαν εργασία, πιστεύω πως θα είχαμε πολύ ποιο σαφή εικόνα για το πραγματικό μέλλον του επαγγέλματος και θα βοηθούσε τους ενδιαφερόμενους να πάρουν τις αποφάσεις τους.


Επίσημα συγκεντρωτικά στατιστικά στοιχεία για αποφοίτους σχολών δεν υπάρχουν. Συνεπώς θα ήταν λανθασμένο μια τέτοια παρουσίαση να βασιστεί σε αυθαίρετες εκτιμήσεις και στοιχεία τα οποία δεν μπορούν να διασταυρωθούν.


Εν τέλει, επειδή έχουμε αλλάξει αντικείμενο συζήτησης σε σχέση με τον τίτλο του παρόντος thread, θα σταματήσω εδώ.

Απλά θα πω πως στο εξωτερικό διεξάγονται συνέδρια επί συνεδρίων με αποκλειστικό αντικείμενο το μέλλον της αγοράς. Είναι άδικο λοιπόν να απαιτούμε από μια παρουσίαση μόλις 30 λεπτών να αναλύσει με περισσότερη λεπτομέρεια και σε μεγαλύτερο βάθος ένα τόσο εκτενές και αμφιλεγόμενο θέμα. Στο κάτω κάτω δεν είναι coaching session.


Φιλικά


Σωτήρης
0 x


sierra_sotiropoulos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: 12 Απρ 2005, 00:39
x 61

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό sierra_sotiropoulos » 27 Μαρ 2011, 01:26

menelae,

Αρκετές εταιρείες θα φέρουν ανθρώπους από το HR, άλλες θα φέρουν Δ.Π.Ε. και κάποιες άλλες από το marketing.
0 x

Άβαταρ μέλους
air dreamer
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 29 Ιαν 2010, 14:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Athens

Re: 2nd Aviation Career Day

Δημοσίευσηαπό air dreamer » 31 Μαρ 2011, 23:47

Στο recruiting η olympic air τελικα δεν θα ειναι?Γιατι θυμαμαι οτι πριν λιγο καιρο ειχα δει την εταιρια στη λιστα..
0 x
Sky is not the limit anymore..



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης