Δημοσίευσηαπό spotterakis » 13 Δεκ 2020, 16:41
Nομίζω, οτι η εταιρεια μπορει να ακολουθησει το μοντέλο Sun Express, και να συνδεει την Ευρωπη με μεγαλους τουριστικους προορισμους στην Ελλαδα, εκτος Αθηνων που ειναι τεραστιος ο ανταγωνισμος...HER, CHQ, KGS, RHO,CFU, JMK, JTR, ΖΤΗ ..και παράλληλα να κυνηγησει την ομογένεια που ναι μεν Αγγλια, Γερμανια εχουν τα πρωτεία αλλα δεν περιοριζεται εκει..Μην ξεχναμε οτι η XQ συνδεει Antalya, Izmir, Kayseri, Diyarbakir, Ankara, etc..,με το εξωτερικο..Και το ιδιο κανει και η Corendon..Eπισης υπαρχουν συνδεσεις εσωτερικου που χρειαζονται ανταγωνισμο ή δεν εχουν καθολου πτησεις..Και πέρα απο το Ηρακλειο που ολες πια ανοιγουν εκει βαση, νομιζω θα βοηθουσε να σκεφτουν και το ρευμα προς Χανιά, που ακομα ειναι αρκετα underserved σε συγκριση με HER..
Kαι δεν ξερουμε και τι μέλλει γενέσθαι με την DY, αν θα την βγαλει μεχρι το καλοκαιρι, και αν θα πραγματοποιήσει τις δεκαδες πτησεις στα νησια..Αν δεν, το κενο θαναι μεγαλο..Ειδικα στα Χανια , η DY κυριαρχει τα καλοκαιρια
1 x