Aegean news

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
A

Anonymous

Guest
i Aegean nikiase ena 737 tis Islandflug, den ksero omos gia poso kairo kai ama to aeroplano parei ta hromata tis Aegean.
 
gie ekdromes sxolikes htan .
opos kai apo thn viking noikiase ena md .
 
ektos apo sxolikes ekdromes pige kai tin omadara kastoria kai tin efere piso :lol:
 
mias kai milame gia A3.....auto to dromologio gia skopia egine pote??den to exo dei pote sto real time tou aia kai oute sto spring sched. to exei....ti ginete? :?:
 
Σίγουρα έγιναν κάποια δρομολόγια το χειμώνα (τα είδα στις real-time του ΑΙΑ) αλλά μάλλον τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά και κόπηκε το δρομολόγιο...

Εξάλλου, τα αρχικά δρομολόγια (νομίζω για 5 πτήσεις εβδομαδιαία) τροποποιήθηκαν μετά από κάποιο καιρό (σε νομίζω 3 πτήσεις) προφανώς λόγω χαμηλής πληρότητας και τελικά το κόψανε και ησυχάσανε!
 
Ήταν τα TF-ELY από Islandflug και SE-RDF από Viking.

Και μιας και το ανοίξαμε το θέμα, σε δελτίο τύπουτης εταιρίας μεταξύ άλλων αναφέρονται τα εξής (οι επισημάνσεις με bold είναι δικές μου):
Η AEGEAN έχει προγραμματίσει την έναρξη τριών καθημερινών πτήσεων προς Λάρνακα αμέσως μετά την είσοδο της Κύπρου στην Ε.Ε. και συγκεκριμένα από τις 28 Μαΐου 2004, ενώ εξετάζει την δυνατότητα επέκτασής της στο εσωτερικό και την προσθήκη στο δίκτυό της προορισμούς όπως η Σάμος και η Λήμνος μέχρι το τέλος του 2004. Παράλληλα συνεχίζει εντόνως την προσπάθεια που έχει ξεκινήσει εδώ και τρία χρόνια περίπου με αιτήματά της προς την Πολιτεία ώστε να της δοθεί η άδεια εκτέλεσης πτήσεων κυρίως σε Βαλκανικούς προορισμούς όπως η Κωνσταντινούπολη, η Σόφια, το Βελιγράδι καθώς και στο Κάιρο, προορισμοί που σήμερα εκμεταλλεύεται ο κρατικός αερομεταφορέας.

Όσον αφορά στον δείκτη αξιοπιστίας στις ώρες αναχώρησης των πτήσεών της η AEGEAN παραμένει σταθερά πρώτη μεταξύ των 60 και πλέον εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος». Αξίζει να αναφερθεί ότι η AEGEAN θέλοντας να μειώσει στο ελάχιστο τυχόν καθυστερήσεις στις ώρες αναχώρησης διαθέτει μεταξύ άλλων μόνιμα ένα εφεδρικό αεροσκάφος για την αντιμετώπιση εκτάκτων καταστάσεων.

Υπενθυμίζεται ότι ο στόλος της εταιρίας από τον Νοέμβριο του 2003 αποτελείται αποκλειστικά από Jet αεροσκάφη για να προσφέρει ταχύτερη πρόσβαση και μεγαλύτερη άνεση, σε όλους τους προορισμούς εσωτερικού και εξωτερικού. Μέχρι τo τέλος Απριλίου 2004, ο στόλος θα αυξηθεί σε 19 αεροσκάφη, 13 737 (400/300) & 6 Αvro RJ 100.
Τα υπόλοιπα που αναφέρει το δελτίο τύπου έχουν να κάνουν με την αύξηση της επιβατικής κίνησης, το μερίδιο στις πτήσεις εσωτερικού κ.λ.π.
 
Υπενθυμίζεται ότι ο στόλος της εταιρίας από τον Νοέμβριο του 2003 αποτελείται αποκλειστικά από Jet αεροσκάφη για να προσφέρει ταχύτερη πρόσβαση και μεγαλύτερη άνεση, ...

Popo! oute sth dekaetia tou 70 den ekanan etsi! Akou "Jet Only fllet"!!! :roll:

Kostas
 
Αφού αυτό θέλει να ακούει ο κόσμος, αυτό λένε οι άνθρωποι :!: Μόνο jets ακούει ο άλλος και το μυαλό του απευθείας πάει συνειρμικά σε έννοιες με τις οποίες ο μέσος συμπολίτης μας είναι απολύτως εξοικειωμένος, όπως π.χ. το "jet-set", το "jet-ski" και δεν ξέρω γω τι άλλο... Βέβαια, αναρωτιέμαι πόσοι από τους επιβάτες ξέρουν αν ένα αεροπλάνο στο οποίο μπήκαν είναι αεριωθούμενο ή όχι. Το μόνο που αρκεί είναι...να μη βλέπουν έλικες και είναι όλοι ευχαριστημένοι :!: Η σύγχρονη ελληνική αεροπορική ιστορία, άλλωστε, έχει καταγράψει περιστατικά όπου εξαγριωμένοι επιβάτες αρνούνταν να πετάξουν με ελικοφόρο-εξωαποδώ-ATR, όταν αυτά αντικατέστησαν τα 732 σε πτήσεις εσωτερικού.

Ίσως βέβαια ως επιβατικό κοινό από πλευράς εξοικείωσης με το αεροπλάνο και από πλευράς αντιλήψεων να βρισκόμαστε όντως σε περασμένη δεκαετία.

Για όλα τα παραπάνω φυσικά δε φταίει η Aegean :!: Απλώς κάποιοι θα προτιμήσουν να πετάξουν με την εταιρία, ξέροντας ότι θα βρεθούν οπωσδήποτε σε jet. Η διατύπωσή τους είναι προσεκτική όμως:
(...)αποκλειστικά από Jet αεροσκάφη για να προσφέρει ταχύτερη πρόσβαση και μεγαλύτερη άνεση, σε όλους τους προορισμούς εσωτερικού και εξωτερικού
λέει και δεν μπαίνει στην παγίδα (και καλά κάνει) να αφήσει υπονοούμενα περί ασφάλειας, όπως πολλοί επιβάτες θα ήθελαν να ακούσουν.

Μία μόνο διαφωνία ως προς τη διατύπωση σε άλλο σημείο έχω:
εξετάζει την δυνατότητα επέκτασής της στο εσωτερικό και την προσθήκη στο δίκτυό της προορισμούς όπως η Σάμος και η Λήμνος
Το σωστό θα ήταν: "εξετάζει την (...) προσθήκη στο δίκτυό της προορισμών (...)" και όχι "προορισμούς" όπως γράφει το δελτίο τύπου. Αυτό το σχόλιο μόνο και μόνο για πληροφοριακούς λόγους.
 
Sti Xio mono epanastasi den ekanan gia na tous feroun pisw ta latrefta 732. Ta AT7 den kaluptan to image tou nisiou. (meros tou olou story fusika). "O laos tragoudi 8elei......"pou leei kai to asma...
 
Αυτό με τα ελικοφόρα και τα jet δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο, το έχουμε και εδώ στις ΗΠΑ. Όταν πριν από λίγα χρόνια άρχισε η μαζική αντικατάσταση των ελικοφόρων commuter αεροπλάνων από regional jets, οι περισσότερες εταιρίες αναγκάστηκαν να τα αντικαταστήσουν ακόμα και σε δρομολόγια που δεν συνέφεραν τα jet, για "ανταγωνιστικούς λόγους", δηλ. τη σύγκριση με άλλες εταιρίες που χρησιμοποιούσαν jet πιο πολύ.
captainjumbo":3dn47ytq said:
Sti Xio mono epanastasi den ekanan gia na tous feroun pisw ta latrefta 732. Ta AT7 den kaluptan to image tou nisiou. (meros tou olou story fusika). "O laos tragoudi 8elei......"pou leei kai to asma...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top