Ryanair

Μακάρι να ταν αλήθεια.Προς στιγμήν χάρηκα!
 
Το νηολόγιο ΕΙ-*** είναι Ιταλικό;

Γιατί το βλέπω και στην Αλιτάλια.
Άρα όλα τα αεροσκάφη της Ryanair έχουν Ιταλικό νηολόγιο;
 
To EI ειναι Ιρλανδικο.
 
Όλα τα leased της Alitalia προέρχονται απο Ιρλανδέζικες εταιρείες εξ ου και το EI. Tα ιδιοκτητα έχουν Ι
 
Αυτή η εταιρεία αν δεν τσακωθεί με κάποιο αεροδρόμιο δεν μπορεί..Τι διάολο,κλήρωση κάνουν καθε μήνα με ποιους θα τα "σπάσουν"..? Αν θυμάμαι καλά έχουν προηγηθεί Φουερτεβεντούρα, Βαλένθια, Μασσαλία,Pau,STN,DUB,HHN,NRN κτλ..Τώρα σειρά έχει η Αλικάντε..Η ΑΕΝΑ τους αναγκάζει να χρησιμοποιούν φυσούνες στην ALC και λόγω αυξημένου κόστους παίρνουν τα αεροπλανάκια τους από Οκτώβριο και τους αφήνουν με τα μισά δρομολόγια απόσα είχαν..για την ακρίβεια από τα 62 τους κόβουν τα 31 και από 11 α/φη αφήνουν 2...Που θα τα πάει τα περισσευούμενα 737..? Ή θα μείνουν καθηλωμένα ή θα δούμε κι άλλες πτήσεις προς Γκρις..?

http://www.ryanair.com/en/news/ryanair- ... m-euro-p-a

Εντωμεταξύ και με SXF τα πράγματα δεν φαίνονται καλά..Μόλις κατασκευαστεί το νέο αεροδρόμιο και τα τέλη πάρουν την ανιούσα μάλλον θα την κάνει από Βερολίνο..Και το BBI δεν "καίγεται" να τους κρατήσει,ούτε θα υπάρχει άλλο αεροδρόμιο τριγύρω..Το Cochstedt απέχει πάνω από 100χλμ..(δίπλα δλδ.. :rolleyes: για τα δεδομένα της FR)
Δείτε τι λέει ο CEO του ΒΒΙ Ηerr Schwarz

http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/5111178/
 
Στο καλό και να μας γράφουν. :D
 
Αρχίζουν τα αεροδρόμια της Ευρώπης να καταλαβαίνουν πως η ryanair μακροπρόθεσμα τους κάνει περισσότερο κακό παρα καλό.Η αποσύρση απο το Αλικάντε όμως είναι απλώς μια δικαιολογία αφού έτσι και αλλιως τα περισσότερα δρομολόγια τα σταματάει την χειμερινή περίοδο η εταιρία.Άλλο να λές φεύγω για το λόγο οτι μου αυξήσαν το κόστος και άλλο να λές το χειμώνα σταματάω τα δρομολόγια για να μην πηγαινοέρχονται άδια τα αεροσκάφη.Η πάντα πανούργα και αξια θαυμασμού ryanair παίζει πάντα πολύ καλά το παιχνίδι των εντυπώσεων.Οπως έγινε και με Girona,ο πραγματικός λόγος που φεύγει η εταιρία είναι γιατι σκοπεύει να αυξήσει το μέγεθος της στο κύριο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης (LEBL) και να αποφύγει ''κανιβαλίσμο'' της κίνησης απο το ένα αεροδρόμιο στο άλλο.Οι ισχηρισμοί οτι η κυβέρνηση της Καταλωνίας αθέτησε τους όρους της συμφωνίας είναι ένα πέπλο που καλύπτει την αλήθεια.
 
spotterakis":3079pj2c said:
Η ΑΕΝΑ τους αναγκάζει να χρησιμοποιούν φυσούνες στην ALC και λόγω αυξημένου κόστους παίρνουν τα αεροπλανάκια τους από Οκτώβριο και τους αφήνουν με τα μισά δρομολόγια απόσα είχαν..για την ακρίβεια από τα 62 τους κόβουν τα 31 και από 11 α/φη αφήνουν 2...Που θα τα πάει τα περισσευούμενα 737..? Ή θα μείνουν καθηλωμένα ή θα δούμε κι άλλες πτήσεις προς Γκρις..?
Ας τα φέρει στην Ελλάδα. Τέτοιο πρόβλημα με τις φυσούνες δεν θα δημιουργηθεί σε μας :twisted:
 
Έτσι είναι...σε μας με εξαίρεση το Ελ.Βελ που να τις βρει τις φυσούνες...Μόνο σε μακέτες.. :rant:
Πάντως ετοιμάζεται να βάλει το "ποδαράκι" της και στο Μαυροβούνιο (Ποντγκόριτσα και Τίβατ) σύμφωνα τα παρακάτω...Αν δεν τους προλάβει η "φούξια" ή η "πορτοκαλί"..

http://exyuaviation.blogspot.com/2011/0 ... negro.html
 
"Kαινοτομίες" απ' την FR :twisted:
Ryanair, the world’s favourite airline, today (19th Apr) announced that it will trial a reserved seating service on its Dublin - Malaga and Dublin - Gatwick routes from 16th May next. The pre-booked service costs just €10 (each way) including priority boarding, and allows passengers to pre reserve seats in the front two rows, for a prompt exit on arrival, or in over wing rows (16&17) which provide greater legroom.
:arrow: Press Release

Eπίσης, κατά την πρώτη πτήση HHN-SKG διοργανώθηκε ένα event όπου η Sales & Marketing Manager της FR δήλωσε
Με μεγάλη ικανοποίηση διαπιστώνουμε, ότι σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία κρατήσεων, η Ελλάδα είναι ο πιο αγαπημένος τουριστικός προορισμός της Ευρώπης. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την επιτυχή αυτή έναρξη των πτήσεων
Ντου από παντού, ήδη διάβασα ότι Κώς και Ρόδος πιέζουν για σύνδεση με SKG και VOL μπάς και τονωθεί λιγάκι ο εσωτερικός τουρισμός :cool:
 
Top