Delta/Northwest merger

  • Thread starter bari
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Delta News

Aποτελέσματα 2Q ανακοίνωσε η Delta, με τον CEO της να δηλώνει ικανοποιημένος. Κέρδη, καλό load factor (85%) και προσεγμένες κινήσεις ώστε να έχουν ακόμη καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα. Τo capacity θα παραμείνει σταθερό, φεύγουν τα rj τους και επικεντρώνονται στο να έχουν έναν αποδοτικό στόλο.
:arrow: ΑTW

Διαβάζοντας ωστόσο τα παραπάνω για τον στόλο, σε συνδυασμό με το ότι δεν έχει να λαμβάνει α/φη κι ούτε πρόκειται να παραγγείλει, που επικεντρώνεται? Μαζεύει ότι μεταχειρισμένο MD90 κυκλοφορεί καθώς θεωρεί ότι είναι αποδοτικότερο απ' τα 738/320.
:arrow: USA Today

Ενδιαφέρον approach. Στο Farnborough (αλλά και γενικά) όλοι ψάχνουν νέα και οικονομικότερα α/φη ενώ η Delta την βρίσκει με used...
 
Τι να πει κανείς......
 
Ας μην ξεχνάμε το κόστος αγοράς ή leasing ενός καινούργιου Β 737 ή Α 320, το οποίο ανέρχεται περίπου σε 300.000 δολάρια το μήνα. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό το δεδομένο, υπάρχει περίπτωση το συνολικό κόστος χρήσης ενός καινούργιου αεροσκάφους να είναι - τα πρώτα έτη χρήσης του και μέχρις ότου αποσβέσει την αξία του - πολύ μεγαλύτερο από ένα παλαιότερο αεροσκάφος μέσης ηλικίας. Νομίζω ότι ο ίδιος ο CEO της Delta είχε δηλώσει προ μηνών ότι υπ' αυτές τις συνθήκες, ένα καινούργιο Β 737 ή Α 320 είχε μεγαλύτερο μηνιαίο κόστος χρήσης για την εταιρία όχι μόνο από ένα μεταχειρισμένο MD-90, αλλά και από ένα παλαιότερο MD-80! Άλλωστε, η πρώην Northwest, που απορροφήθηκε από τη Delta είχε, ως γνωστόν, "παράδοση" στη χρήση αεροσκαφών μεγάλης ηλικίας (DC-9), αλλά απολύτως ασφαλών για πτήση, εφόσον τηρούνται όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες συντήρησης.
 
Delta news

Συνεχίζεται η σταθερά ανοδική πορεία της 2ης πλέον αεροπορικής δύναμης, οφειλόμενη κυρίως στην ανάκαμψη της διεθνούς και εταιρικής ζήτησης.
:arrow: Reuters

Επιπλέον, για τις 1000 περίπου προσλήψεις Ι/Φ που είχαν αναγγείλει, δέχτηκαν 85.000 αιτήσεις :shock:. Λυπάμαι τους screeners...
:arrow: USA Today
 
Δεν υπάρχουν screeners που θα δουν όλες τις αιτήσεις.
Ένας υπολογιστής θα μειώσει τις 85Κ αιτήσεις σε 4-5 χιλιάδες με αλγορίθμους που ψάχνουν με keywords.
 
Mια χαρά έκλεισε η χρονιά για την Delta, με τα κέρδη να χαρακτηρίζονται απ' τον CEO τους ώς "among the best in Delta's history".
:arrow: CAPA

Επιπλέον, κι εδώ είναι το ζουμί, εκτός των μεταχειρισμένων MD-90 που κυνηγάνε, πιθανότατα να κινηθούν και για 717 (έχουν λιμπιστεί της AirTran που πήγαν στην Southwest) ενώ η μεγάλη είδηση είναι ότι απέστειλαν RFP για 100 έως 200 (+100 option) narrowbody α/φη ενώ κάποιες πηγές κάνουν λόγο και για έως 400 α/φη. Παραλήπτες του RFP της αεροπορικής ήταν όλοι οι γνωστοί "παίκτες", Airbus, Boeing, Bombardier, Embraer, Sukhoi αλλά και οι Κινέζοι.

Οι κατασκευαστές πλέον καλούνται να δώσουν τις προτάσεις τους για το γιγάντιο πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου της Delta, το οποίο αφορά την αντικατάσταση 270 α/φών (34 DC-9-50s, 69 A320s και 167 757-200s) μεταξύ του 2013 και του 2020/22, με το συνολικό κόστος να εκτιμάται μεταξύ 7 και 15 δις δολλαρίων.

Πολλά περισσότερα καθώς και οι εκτιμήσεις ενός ειδικού για τις πιθανότητες που συγκεντρώνει ο κάθε κατσκευαστής να κερδίσει την παραγγελία,
:arrow: CAPA
 
Λόγω της μεγάλης διακύμανσης της τιμής των καυσίμων, η αμερικανική αεροπορική εταιρεία Delta Airlines, ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε αμερικανικό διυλιστήριο, προκειμένου να πάρει τα πράγματα στα χέρια της.

Πανεξυπνη κινηση, και προβλεπω να ακολουθουν κ αλλες μεγαλες εταιρειες το παραδειγμα της.....
Ο Michael O'Leary νομιζω οτι ηδη μπηκε σε σκεψεις. :D

Εξοικονομηση 210εκατομμυριων το χρονο απο τα καυσιμα μονο δεν ειναι κ λιγα.... :shock:

http://www.defence-point.gr/news/?p=45448
http://www.bizjournals.com/atlanta/news ... l?page=all
 
Πολύ ενδιαφέρουσα είδηση, να δούμε αν θα ακολουθήσουν και άλλοι.
Jass":24rho2cd said:
Εξοικονομηση 210εκατομμυριων το χρονο απο τα καυσιμα μονο δεν ειναι κ λιγα.... :shock:
Η εξοικονόμηση, ποσοστιαία, είναι πολύ μικρή, ~3% αλλά όταν μιλάμε για το 3% απ' συνολικά 10δις που ξόδεψαν για καύσιμα το 2011 τότε όντως το νούμερο είναι αρκετά σεβαστό.
 
Top