Ethiopian Airlines

Χαρές και πανηγύρια στην εταιρεία για την παραλαβή του Β787 και με την άφιξη του δεύτερου α/φ θα αρχίσει η σύνδεση της ADD με Ουάσιγκτον από Σεπτέμβρη με το καλό.

http://www.aviationweek.com/Blogs.aspx? ... e11b722c0c
 
airzena":168r8kht said:
Χαρές και πανηγύρια στην εταιρεία για την παραλαβή του Β787 και με την άφιξη του δεύτερου α/φ θα αρχίσει η σύνδεση της ADD με Ουάσιγκτον από Σεπτέμβρη με το καλό.

Η Addis Ababa συνδέεται ήδη με την Washington, απλά η γραμμή εξυπηρετείται με Β777-200LR
 
Δύο νέα δρομολόγια ξεκινά αυτό τον μήνα η εταιρεία,
Το πρώτο είναι προς Σεούλ που θα γίνεται 4 φορές την εβδομάδα με Β763
ET608 ADD-ICN 22:40-19:45 (2,4,6,7)
ET609 ICN-ADD 21:05-06:35 (1,3,5,7)
Θα προστεθεί στους άλλους 5 ασιατικούς προορισμόυς της εταιρείας και όλλους αυτούς θα προσπαθήσει να τους ενώσει με το δεύτερο δρομολόγιο προς Ρίο και Σάο Πάολο που γίνεται με Β787
ΕΤ506 ADD-LFW-GIG-GRU 22:40-19:45 (1,3,6)
ET507 GRU-GIG-LFW-ADD 01:15-20:50 (2,4,7)
 
Και 3ο δρομολόγιο ξεκινά από Μάρτιο η εταιρεία με Β787 προς Κίνα
ADD-PVG ET684 23:30-15:15+1 D -----NEW----
ADD-PEK ET604 01:30-18:10 1,2,4,7
ADD-CAN ET606 00:10-14:40 2,4
Το 4ο της δρομολόγιο είναι με Β763
ADD-HKG ET608 23:15-13:55 2,4,6,7
καθώς και το 5ο προς Hangzhou
ADD-DEL-HGH ET688 00:15-08:50-18:05 D
 
Κρίμα, άλλη μία ευκαιρία του Ελ. Βεν να προσελκύσει νέο πελάτη :cry: .
Η ΕΤ ξεκινάει να δρομολογεί το Β787 στον προορισμό από ADD προς LAX :cool: μέσω DUB τρεις φορές την εβδομάδα.
Η απόσταση από ADD LAX είναι 9.124 mi και η απόσταση ADD-DUB-LAX είναι 9.133mi ενώ το ADD-ATH-LAX είναι 9.126mi.
Το range του B787-8 είναι 9.008mi
Άντε τώρα το Ελ. Βεν να προσελκύσει την Kenya Airways :cool: να ξανάλθει στην Αθήνα εάν ποτέ ξεκινήσει η KQ να πετά NBO προς δυτική πλευρά Αμερικής ή ORD (δεν πετά καθόλου KQ Αμερική και όλα γίνονται με ΑF).
Μιας και έχει η KQ συνεργασία με την ΕΤ και η Α3 έχει συνεργασία με την ΕΤ θα μπορούσε ο ΑΤΗ να προσπαθήσει κάτι. Αλλά σίγουρα δεν θα τον αφήσει η KL/AF.
 
Μην ξεχνάς ότι η AF/KL είναι μέτοχος της ΚQ οπότε πολύ χλωμό το κόβω να βάλει πτήσει μέσω Αθηνών για Αμερική, όταν παίζει AMS & CDG
 
Είναι συνηθισμένη πρακτική της ΕΤ να εξυπηρετεί ζεύγη πόλεων στην Ευρώπη.
Η πτήση της ΑΤΗ ακολουθεί την ίδια πρακτική για συνέχεια προς DME.
ADD-FCO-MXP ET703 B77L 1,2,4,7
ADD-MAD-DUB ET713 B789 1,3,5,7
ADD-ARN-OSL ET714 B788 X4
ADD-VIE-BRU ET725 B788 1,4,6
ADD-VIE-GVA ET727 B788 5,7
ADD-BRU-MAN ET729 B788 2,3,5,7
ADD-MXP-MRS ET734 B788 4,5,6
ADD-FCO-GVA ET747 B788 6

Το DUB το έχει και βάση για Αμερική
ADD-DUB-IAD ET500 B77L D
ADD-DUB-YYZ ET502 B77L x1,3
ADD-DUB-ORD ET510 B788 x2,4,7

Μόνο το CDG & LHR γίνονται απευθείας
ADD-CDG ET704 A359 D
ADD-LHR ET700 A359 x1,2
ADD-LHR ET710 A359 x4.5

Ενώ σταματά στην Αφρική για Ν.Υ.
ADD-LFW-EWR ET508 B788 2,5,7
ADD-ABJ-JFK ET512 B788 4,7

ADD-LFW-IAH ET518 B788 2,4

ADD-GRU-EZE ET507 B788 2,5,7
ADD-BKK-HKG ET608 B789 x2,4,7
ADD-BKK-CGK ET628 B789 x2,4,6
ADD-SIN-KUL ET638 B789 x3,6
ADD-ICN-NRT ET672 B789 x6
ADD-HKG-MNL ET644 B788 x2,4,6,7
 
ADD-ICN-NRT ET672
τι μου θυμησες τωρα...
Πριν 2 χρονια στο INC μπερδεψα την πυλη με μια code share flight που αναχωρουσε για NRT περιπου μια ωρα μετα.
Το πηρα χαμπαρι την ωρα της επιβιβασης, και η πυλη μου βρισκοταν αρκετα μακρυα.
Προχωρησα με βιαστικο βημα προς την πυλη (οχι τρεχοντας, διοτι κατα καποιον τροπο το θεωρω καπως γελοιο να τρεχει καποιος, εστω και αν αυτο συνεπαγεται με το να χασει την πτηση)
Στα μεσοστρατα ειδα μια Κορεατισα να τρεχει και αυτη κρατωντας μια ταμπελα με τον αριθμο της πτησης μου...
Οταν με βρηκε εκανε νευμα με το χερι της στην κοπελα που ηταν στην πυλη καπου 200 μετρα μακρυα , και με προετρεψε να τρεξω, πραγμα που δεν εκανα φυσικα. Ημουν τυχερος που το προλαβα, διοτι δεν υπηρχε εναλακτικη... (δεν υπηρχαν θεσεις σε καμια αλλη πτηση, μεχρι την επομενη)
 
Top