Επόμενα ταξίδια του airliners.gr

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δε ξέρω γιατί το έγραψα... :wall: ίσως για το ΗΚ2 που ακόμη δε ξέρω τι είναι.
Βέβαια άλλαξε το 330 και έγινε 777 και έχει 100% πληρότητα!
Επίσης έχω πτήση επιστροφής DEL-IST Turkish Airlines TK717 e
Aircraft: Boeing 777-300ER

Και μέσα στις Ινδίες 4 πτήσεις, 2 Air India και 2 JetKonnect. Με επίσκεψη DEL-IXB-CCU-VNS Δυστυχώς οι εσωτερικές πτήσεις έχουν αποσκευές μόνο 15KG...
 
Συνοπτικά...

1. SKG-IST TK A321
2. IST-DEL TK/AI (Code Sharing) 777
3. DEL-IXB AI A321
4. IXB-CCU 9W 737
5. CCU-VNS 9W ATR72-600
6. VNS-DEL AI A321
7. DEL-IST TK 777
8. IST-SKG TK738
 
nikosoik":3m78wy63 said:
Δε ξέρω γιατί το έγραψα... :wall: ίσως για το ΗΚ2 που ακόμη δε ξέρω τι είναι.
Βέβαια άλλαξε το 330 και έγινε 777 και έχει 100% πληρότητα!
Επίσης έχω πτήση επιστροφής DEL-IST Turkish Airlines TK717 e
Aircraft: Boeing 777-300ER

Και μέσα στις Ινδίες 4 πτήσεις, 2 Air India και 2 JetKonnect. Με επίσκεψη DEL-IXB-CCU-VNS Δυστυχώς οι εσωτερικές πτήσεις έχουν αποσκευές μόνο 15KG...

To HK2 σημαίνει ότι η αεροπορική εταιρεία έχει επιβεβαιώσει την κράτηση δύο θέσεων για τους επιβάτες, των οποίων τα ονόματα φαίνονται επάνω από αυτές τις γραμμές, τις οποίες μας έκανες paste.

Στο παράδειγμα που σου έδειξα εγώ, αν δεις καλά, γράφω HS2 (Have Sold 2). Αυτό σημαίνει ότι η αεροπορική εταιρεία έχει αφαιρέσει δύο θέσεις από το inventory της και μου τις έχει δώσει, για να τις δώσω στους επιβάτες. Ας πούμε ότι οι θέσεις που έχουν HS είναι "στον αέρα" για λίγα λεπτά, μέχρι να γίνει assign το όνομα του επιβάτη. Μόλις γίνει αυτό, το HS θα γίνει HK. Σε άλλα συστήματα ή ανάλογα με το πώς γίνεται η μεταφορά των θέσεων από το inventory στην κράτηση, η ένδειξη θα μπορούσε να είναι SS2 (Secured Sell 2), NN2 (peNdiNg 2), DW2, LK2 κ.ά. Υπάρχουν περίπου 100 διγράμματοι συνδυασμοί, που χρησιμοποιούνται για να δείξεις σε τι κατάσταση είναι ο αριθμός των θέσεων που βρίσκονται δίπλα τους (π.χ. κρατημένες, επιβεβαιωμένες, ακυρωμένες, με αλλαγή ώρας, με overbooking, με λίστα αναμονής, με προτεραιότητα, με upgrade, ακόμα και αν παρουσιάστηκε πρόβλημα στη σύνδεση του συστήματος κρατήσεων κατά τη μεταφορά των θέσεων, ούτως ώστε να γίνει έλεγχος για το αν πράγματα αφαιρέθηκαν οι δύο θέσεις που ζητήθηκαν από το inventory, για να μην ξαναπουληθούν...)

Συγγνώμη για το off-topic, αλλά πιστεύω ότι κάπου-κάπου, καλό είναι να προσφέρει κανείς όπου μπορεί, με μια δύο πληροφορίες παραπάνω.
 
13.11.2013 ATH--FCO A3650
22.11.2013 FCO--ATH A3655

Και με αυτο το ταξιδακι γινομαι Blue Member... :banana: :banana: :banana:
 
A3650 16NOV ATH-FCO
A3651 20NOV FCO ATH
Και με αυτο το ταξιδι θα ειμαι gold member :mrgreen: :mrgreen: :twisted:
 
ven. 29 nov. 1h 25 Durée totale
Air France 5024 | Fokker 50 Turboprop 344,4 km
15:45 Orly (ORY) | Terminal W
16:10 London-City (LCY)
Opéré par CITYJET

lun. 2 déc. 1h 15 Durée totale
Air France 1081 | Airbus A320 344,4 km
07:10 Heathrow (LHR) | Terminal 4
09:25 Roissy-Charles de Gaulle (CDG) | Terminal 2E
 
11.03 SKG-CHQ FR
13.03 CHQ-SKG A3

Άντε να δούμε θα κρατήσει ο ανταγωνισμός;
 
Φίλε aakunz σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Πάντως δεν ξέρω αν φταίει το ΗΚ ή η ΤΚ αλλά ήμασταν STB με αποτέλεσμα μέχρι τέλους να μη ξέρουμε αν θα ταξιδέψουμε. Βέβαια στο τέλος μας πήγανε comfort :banana:
 
18.11.13 OS810 SKG-VIE 1325-1420 A319
18.11.13 OS677 VIE-ZAG 1710-1800 F100 :banana:
22.11.13 LH1715 ZAG-MUC 1720-1825 CR900
22.11.13 A3503 MUC-SKG 1940-2255 A320
 
30/11/2013 HER-ATH A3301 06:40-07:30
30/11/2013 ATH-DUS A3840 09:30-11:45
10/12/2013 DUS-SKG A3541 12:50-16:40
10/12/2013 SKG-HER A3714 17:30-18:45
 
Top