makedonas
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 06/09/2003
- Μηνύματα
- 5.926
- Likes
- 0
- Website
- avianewsgr.blogspot.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- RUS
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDM
Παιδες, ειναι το πρωτο μου τριπ ριπορτ, που σημαινει μην περιμενετε πολυτελειες.. 
Route: MUC-SKG
Date: 03/07/05
Εταιρεία: OAL
Πτήση: OA 176
Ticket fee: 160 EUR RT
Αρκετα τραγελαφικα συνεβησαν, τα οποια δειχνουν το.. μεγαλειο του Ελληνα.. Αλλα ας τα πιασουμε ολα με τη σειρα τους..
Το Σαββατο λοιπον στις 3 Ιουλιου και μετα απο χτυπηματα απο 3 διαφορετικα ξυπνητηρια, σηκωνομαι κατα τις 0700 με τα χιλια ζορια, και ο λογος ητανε οτι το βραδυ δεν εκλεινε ματι... Παει, λεω, θα κατεβω κατω, και την πρωτη μου μερα θα την περασω σε οριζοντια κατασταση κανοντας προσομοιωση επιλαρχιας εν εφοδω... Την εμπειρια την εχω..
Τελικα με τη βοηθεια ενος φραπε που ητανε ικανος να αναμετρηθει και με εναν J79, ξεκινησα για το αεροδρομιο και με τον πατερα μου να εκτελει χρεη σωφερ, εριξα εναν υπνακο καθοδον.. Φυγαμε κατα τις 0930, παρα το οτι η πτηση ητανε στις 1230, διοτι ο κυριος Στεφος επρεπε να ειναι πολυ νωρις στο αεροδρομιο, γιατι αλλιως θα εσκαγε λεει..
Τελικα και λογω ελλειψης κινησης ειμασταν κατα τις 1000 εκει, κατι που σιγουρα αποτελει ρεκορ, μιας και το σπιτι ειναι στο κεντρο του Μοναχου..
Τεσπα, η ΟΑ πετουσε στο Τ1 (δε νομιζω η ΟΑ να δει ποτε το Τ2 στο Μοναχο...) στο D Check. Το γκισε εχει πολυ λιγους Ελληνες αλλα στην ουρα υπαρχουνε πολλοι για την πτηση των KLM και INTERSKY. Περιμενοντας καμμια 40-45 λεπτα, παρατηρω οτι ΝΑΙ υπαρχουνε ομορφες αγγλιδες..
Αφου περασα το check in, παιρνω ενα περιοδικο (FLUG REVUE – οποια συμπτωσις, περιοδικο δια πτητητικας καταστασεις!) και τσουλαω σιγα σιγα στο ΓΑΤΕ 15.. Βλεπω στο παραδιπλανο GATE το EC-ICU της ΙΒΕΡΙΑ (HAYEDO DE TEJERA NEGRA). Περναω την ωρα μου ανετα διαβαζοντας το περιοδικο στο οποιο εχω δωσει ιερη αποστολη και περιμενω την επιβιβαση. ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΦΤΥΣΙΜΑΤΟΣ... Κατα τις 1150 αναγγελεται η επιβιβαση της πτησεως της Α3 για Θεσσαλονικη, στα ελληνικα και στα αγγλικα, (χεστηκαμε δηλαδη αμα κανει κανενας γερμανος το λαθος να πεταξει με ΑΕGΕΑΝ...
). Τιποτα το ιδιαιτερο. Αλλα ελα που ΟΛΑ τα γκατζα ανω 45-50 σηκωνονται και αρχιζουν να στριμωχνονται μπροστα στο γκισε. Εμεις πεταμε με ΟΑ και στο γκισε δεν υπαρχει ακομα μυτη απο καποιον απο την AEROGATE, μιας και ειναι πολυ νωρις.... Οι νεαροι (-ες) καθονται ακομα στις θεσεις τους και σε ολους βλεπει κανεις το βλεμμα: Που στο διαολο πανε οι βλαμενοι!!!! Τους ρωταω γιατι σηκωθηκανε και μου λενε οτι αναγγελθηκε η πτηση... Τοτε και εγω τους κανω μια με μια μικρη δοση ψευτοπανικου: ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ GATE, Η ΑΕGΕΑΝ ΠΕΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ D 12! Μερικη αναμπουμπουλα δημιουργειται, οσοι το καταλαβαν απο τους νεαρους εσκασαν απο τα γελια, και σε καποια στιγμη πετιεται καποιος και λεει: Μα εμεις πεταμε με ΟΑ! Γιατι μας στελνεις στο 12, αφου ΕΔΩ διχνει την πτηση της ΟΑ! Και εγω: Αχ καλε συγγνωμη, αλλα ολοι πεταχτηκατε εδω μπροστα μολις εγινε η ανακοινωση της πτησης της Α3 και νομιζα οτι κανατε λαθος στο gate.. Ρε παιδια δεν θα το πιστεψετε... Οι πιο πολλοι αρχισαν να ψαχνουν τα εισητιρια τους για να δουνε με τι πετανε!!
Τελος παντων, ειναι περιπου 1200 η ωρα και σκανε μυτη οι κοπελες τις AEROGATE αλλα και μια θειτσα της ΟΑ (κοντη, χοντρη και ασχημη, γιαυτο το θειτσα)
Τεσπα, επιβιβαση... Ανακαλυπτω οτι το SX-BLC δεν εχει tail logo. Δεν πειραζει.. Με υποδεχεται πρωτη η Chief F/A.. Και πολυ βυζι η γυναικα, μου πετιουναι οι φακοι επαφης απο τα ματια και για μια στιγμη θελω να την αγκαλιασω να της πω οτι χαρηκα πολυ για την γνωριμια.. lol Κρατιεμαι ομως και διχνω διαγωγη και της λεω καλημερα κοιτοντας τις καμπυλες της ευτυχιας.. Αυτη καταλαβε που ητανε τα ματια και μου απαντα καλημερα χαμογελοντας και τεντονοντας το κορμι προς τα πισω..
την καταδικη μου σκεφτομαι και παω σιγα σιγα με σκυμμενο το (πανω) κεφαλι μου στη θεση μου, 22 Α. Μιας και ειμαι απο τους πρωτους που μπηκανε, (αφου φλασαρισα τα γκατζα στο gate, τους πηρα εννοειται τη σειρα την οποια μοθ την ειχανε παρει μες στο τσουρμο
Το σκαφος διχνει καθαρο, το προσωπικο χαμογελαστο και ο κλασικος Ζορμπας ακουγεται στα ηχεια.. Τον εχω σιχαθει πια.. (δηλαδη χαθηκαν αλλοι κλασσικοι Ελληνες καλλιτεχνες οπως Θεοδωρακης?) Με το που καθομαι εντοπιζω ενα SAFETY CARD το οποιο κατα τυχη πηδαει απο την θεση του και πεφτει αναμεσα στις σελιδες του περιοδικου... Το ιδιο και το vomit bag που το συνοδευε. Λιγα δευτερολεπτα πιο μετα ενα δευτερο vomit bag ηρθε να κανει παρεα στο πρωτο για λογους αλληλεγγυης, οπως κατοπιν εμαθα...
Το SAFETY CARD εμεινε μονο του, γιατι ειχαμε αρχισει να γινομαστε πολλες...
Το σκαφος ειναι 100% γεματο, ουτε μια θεση ελευθερη (χρονια ειχα να δω τοσο γεματο σκαφος της ΟΑ). Η τροχιοδρομηση εγινε κανονικα στην ωρα της και η χαρα μου που αφηνω τον σκατοκαιρο μεγαλωνει.. Το ηλικιωμενο ζευγαρακι απο δεξια μου κραταει χερακι και σκεφτομαι: Η αυτοι αγαπιουνται ακομα, Η εχουνε χεστει απο τον φοβο τους..
Τελος παντων, πανω απο τις Αλπεις μου μυριζει θαυμα γευση..
Παραξενευομαι μιας και μεγαλες εταιρειες εχουνε σταματησει να προσφερουνε ζεστο φαγητο στις πτησεις τους.. Αλλα τα σεβη μου στην ΟΑ, παρολα τα οσα στραβα συμβαινουνε, ο πελατης συνεχιζει να ειναι εστω και λιγο βασιλιας. Ακομα πιο μεγαλη ητανε η εκλπληξη μου, οταν ανακαλυψα τα μεταλλικα μαχαιροπηρουνα με το logo της Ολυμπιακης. (Για την ιστορια, μετα το φαγητο ζητησα ενα σετακι για την συλλογη μου το δωσανε χωρις δευτερη κουβεντα αλλα θα επανελθω αργοτερα) Το φαι δεν ητανε first class αλλα καλομαγειρεμενο, και ζεστο. Και τα ψωμακια ακομα ητανε ζεστα, κατι που το ειχαμε μονο στην Cronus, αλλα αυτο θα ητανε τυχη, γιατι στην πτηση της επιστροφης τα ψωμακια ητανε συσκευασμενα ενα ενα. Σαφως και κρατησα το σακουλακι με τη ζαχαρη κλπ.. Καπου πανω απο την Κροατια υπηρξανε καποιες ελαφριες αναταραξεις, το εν λογω ζευγαρακι να κοιταει πανικοβλητο αριστερα και δεξια.. Ειπα να πω μια κακια στο στυλ: Μη φοβαστε, παραλληλα και διπλα απο την ακτη πεταμε, θα μας βρουνε ευκολα, αλλωστε μπορω να σας βοηθησω να βαλετε τα σωσιβια αμα χρειαστει.. αλλα σκεφτηκα οτι ΤΟΣΟ τσογλανι δεν ειμαι...
Κατα ταλλα την ειχα βρει, εχοντας βγαλει αρκετες φωτο, κουνημενος, χορτατος και με την μνημη στα.. τεραστια πεπονια της κυριας, εριξα εναν μικρο υπνακο, ο οποιος κρατησε καμμια 15 λεπτα, γιατι μετα προσγειωνομασταν. Και αναρωτηθηκα: Θα πεσουνε παλαμακια? Εγω χαιρομαι, λεω ΟΚ θα βγαλω και μερικες φωτο απο την Θεσσαλονικη by air και ετοιμαζομαι.. Αμ δε! Ο καμικαζι εκανε μονο μια ¾ στροφη και το κατεβασε! Τσαντιστηκα γιατι μονο κανα δυο του αερολιμενα μπορεσα να βγαλω. Και οταν τροχιοδρομουσε... Με το ζευγαρακι απο διπλα να νομιζει οτι ο θεος κατεβασε το σκαφος..
Anyway σταματαει το σκαφος και αναμενουμε καμμια 5 λεπτα ωστε να μπορεσουμε να κατεβουμε.. Ανυπομονος λαος οι Ελληνες... :twisted: Εντυπωση μου εκανε το γεγονος οτι οι F/A's μαλλον πετουσανε για πρωτη φορα μαζι και δεν ξερανε ουτε τα ονοματα μεταξυ τους.. Ολο δεσποινις και δεσποινις ητανε η μια στην αλλη και για μια ακομα φορα ηθελα να γινω κακος αλλα κρατηθηκα.. :evil:
Κατεβηκαμε απο το αεροπλανο, αποχαιρετισα την ζουμερη και χυμωδη Chief F/A καταβαλοντας τελευταιες προσπαθειες να κρατησω τα δακτυλα μου πανω μου και επιβιβαστηκαμε στο λεωφορειο το οποιο εχρηζε ανακατασκευης απο μεσα... Φτασαμε στο τεμιναλ και ψαχνω καροτσακι... Σιγα μην βρω... Μετα απο 10-15 λεπτα αρχισαν να βγαινουνε οι αποσκευες και ο κοσμος ακομα δεν ειχε καροτσακια.. Με πιασανε τα καντηλια για το μεγαλυτερο μπουρδελο του πλανητη, εκτασεως 131.000 τ.χμ. ....
End of the journey to paradise
Το ριπορτ της επιστροφης ετοιμαζεται... Και οπως ειπα... Το πρωτο τριπ αποτετοιο μου ειναι, μη με φατε...

Route: MUC-SKG
Date: 03/07/05
Εταιρεία: OAL
Πτήση: OA 176
Ticket fee: 160 EUR RT
Αρκετα τραγελαφικα συνεβησαν, τα οποια δειχνουν το.. μεγαλειο του Ελληνα.. Αλλα ας τα πιασουμε ολα με τη σειρα τους..
Το Σαββατο λοιπον στις 3 Ιουλιου και μετα απο χτυπηματα απο 3 διαφορετικα ξυπνητηρια, σηκωνομαι κατα τις 0700 με τα χιλια ζορια, και ο λογος ητανε οτι το βραδυ δεν εκλεινε ματι... Παει, λεω, θα κατεβω κατω, και την πρωτη μου μερα θα την περασω σε οριζοντια κατασταση κανοντας προσομοιωση επιλαρχιας εν εφοδω... Την εμπειρια την εχω..



Τεσπα, η ΟΑ πετουσε στο Τ1 (δε νομιζω η ΟΑ να δει ποτε το Τ2 στο Μοναχο...) στο D Check. Το γκισε εχει πολυ λιγους Ελληνες αλλα στην ουρα υπαρχουνε πολλοι για την πτηση των KLM και INTERSKY. Περιμενοντας καμμια 40-45 λεπτα, παρατηρω οτι ΝΑΙ υπαρχουνε ομορφες αγγλιδες..


Τελος παντων, ειναι περιπου 1200 η ωρα και σκανε μυτη οι κοπελες τις AEROGATE αλλα και μια θειτσα της ΟΑ (κοντη, χοντρη και ασχημη, γιαυτο το θειτσα)
Τεσπα, επιβιβαση... Ανακαλυπτω οτι το SX-BLC δεν εχει tail logo. Δεν πειραζει.. Με υποδεχεται πρωτη η Chief F/A.. Και πολυ βυζι η γυναικα, μου πετιουναι οι φακοι επαφης απο τα ματια και για μια στιγμη θελω να την αγκαλιασω να της πω οτι χαρηκα πολυ για την γνωριμια.. lol Κρατιεμαι ομως και διχνω διαγωγη και της λεω καλημερα κοιτοντας τις καμπυλες της ευτυχιας.. Αυτη καταλαβε που ητανε τα ματια και μου απαντα καλημερα χαμογελοντας και τεντονοντας το κορμι προς τα πισω..







Τελος παντων, πανω απο τις Αλπεις μου μυριζει θαυμα γευση..







Κατεβηκαμε απο το αεροπλανο, αποχαιρετισα την ζουμερη και χυμωδη Chief F/A καταβαλοντας τελευταιες προσπαθειες να κρατησω τα δακτυλα μου πανω μου και επιβιβαστηκαμε στο λεωφορειο το οποιο εχρηζε ανακατασκευης απο μεσα... Φτασαμε στο τεμιναλ και ψαχνω καροτσακι... Σιγα μην βρω... Μετα απο 10-15 λεπτα αρχισαν να βγαινουνε οι αποσκευες και ο κοσμος ακομα δεν ειχε καροτσακια.. Με πιασανε τα καντηλια για το μεγαλυτερο μπουρδελο του πλανητη, εκτασεως 131.000 τ.χμ. ....
End of the journey to paradise
Το ριπορτ της επιστροφης ετοιμαζεται... Και οπως ειπα... Το πρωτο τριπ αποτετοιο μου ειναι, μη με φατε...
