GEM έγραψε:Bfb έγραψε:....
Σχετικά με τους χειριστές διαφόρων μηχανών. Ο καθένας κάνει αυτό που πιστεύει σωστό...
Εγώ πάντως τόσα χρόνια στην αεροπορική βιομηχανία ήξερα ότι ο καθένας χειριστής μηχανήματος κάνει ότι του λένε οι διαδικασίες του κατασκευαστή και της εταιρείας του, όχι ότι νομίζει ότι είναι σωστό.
Γενικά αγαπητέ Bfb φαίνεται από τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις και πολλή επαφή με jet κινητήρες.
Μια πολύ καλή πηγή πληροφόρησης είναι το "The Jet Engine" της Rolls Royce, το οποίο μπορείς πολύ εύκολα να βρεις στο Internet και θα σου ξεκαθαρίσει πολλές απορίες,
Έτσι στο μέλλον θα μπορείς να ποστάρεις βάσει των όσων γνωρίζεις και όχι βάσει των όσων υποθέτεις (και με τόση σιγουριά μάλιστα!).
Πάντα φιλικά και στη διάθεσή σου !
Όχι δεν έχω καμία επαφή ακόμα άμεση με την αεροπορία.
Αν διάβασες αυτό που έγραψα, ξεκαθάρισα ότι σίγουρα ο κατασκευαστής δεν θα δώσει πρόγραμμα λειτουργειας πολύ να ζορίζεται μια κρύα μηχανή.
Τώρα κανονικά ναι ο χειριστής όντως πρέπει να ακολουθεί το πρόγραμμα του κατασκευαστή.
Σχετικά με τους χειριστές μηχανών που αναφέρω...συγγνώμη, δεν είμαι πιλότος ούτε έχω ακόμα επαφή άμεση με το σπορ, αναφερόμουν στο έδαφος, και από αεροπορία μόνο μια συζήτηση που είχα παλιότερα με κοινό γνωστό, αγράμματος ο άνθρωπος, απλός πιλότος μικρού σκάφους που οπότε τα έφερνε έτσι η τύχη και τελικά ζεσταινε το αεροπλανο, σκεφτόταν τα χρήματα του ναύλου. Τώρα τι να πω ίσως έλεγε ψέματα. Δεν ξέρω δεν ήμουν μέσα, ούτε και θα έμπαινα σε τέτοιο άνθρωπο.
Από εκεί και πέρα ωραίο το βιβλίο, θα κάτσω να το διαβάσω.
Την σίγουρα πού την είδες ? Εξάλλου νομίζω γράφω ότι από turbofan δεν έχω ιδέα, παρά μόνο τα βασικά. Όπως και από τζετ και μετακαυση, ξέρω την αρχή λειτουργειας τους αλλά ως εκεί.
Δεν ήταν στο αντικείμενο σπουδών μου και είμαι χομπιστας σε αυτά.
Καλύτερα ξέρω τι γίνεται με τους εμβολοφορους λόγω του αυτοκινήτου που λατρεύω και έχω επιλύσει τη μηχανή για να ξέρω πόσο ζορίζεται κλπ μετά από αναβάθμιση που έχω κάνει.
Αλλά στους εμβολοφορους πρόσεχε τι θα πεις

Πλάκα κάνω φυσικά
