Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1056
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 07 Ιαν 2017, 15:55

Speedbird8 έγραψε:Ας αποφασίσει ο 'σοφός' ελληνικός λαός αν θέλει να είναι δυτικού τύπου, καπιταλιστική οικονομία, σοβιετικού τύπου οικονομία, αεριτζίδικη οικονομία (Σώρρας effect), ανταλλακτική οικονομία (πάρε γάλα, δώσε μου μήλα) και μετά συζητάμε περαιτέρω λεπτομέρειες.
Δυστυχώς ο σοφός ελληνικός λαός αποφάσισε στις ευρωεκλογές του 2014 και θα πληρώνει αυτήν την απόφαση του για πολλές δεκαετίες.
4 x


joker2013
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 11 Ιαν 2017, 13:11

CHRISTOS55 έγραψε:Φίλε airport, Προφανώς και δεν διάβασες σωστά το μήνυμά μου. Όχι δεν είναι ανάπτυξη το κτίσιμο 1.000 ακόμη ξενοδοχείων, διότι: 1. Ποιός σου εγγυάται ότι θα αυξηθεί ο τουρισμός και θα γεμίσουν και αυτά τα ξενοδοχεία, 2. Ο τουρισμός είναι κατευθυνόμενος, 3. Μια πυρκαγιά ή μια τρομοκρατική ενέργεια, ακόμη και πολιτική αστάθεια στην περιοχή είναι δυνατή να μειώσει τον τουρισμό, 3. Δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν τα έξοδα μιας μονάδας μόνο από την πληρότητα 3-4 μηνών, 4. Για νέες θέσεις εργασίας, αμφιβάλλω αφού το προσωπικό των ξενοδοχείων αρχίζει να υπερέχει των ντόπιων (επιπλέον είναι αδήλωτοι και ανασφάλιστοι), 5. Σε εστιατόριο εκτός ξενοδοχείου δεν τρώει κανείς είναι all inclusive, ούτε καφέ, 6. Έσοδα το κράτος δεν έχει διότι όλα πληρώνονται έξω (άρχισαν ήδη να το εκφράζουν οι πολιτικοί μας, ότι παρόλο που αυξήθηκε ο τουρισμός τα έσοδα μειώθηκαν, γιατί άραγε; Αυτά και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.


Τα ξενοδοχεια θα χτιστουν αφου υπαρχει ζητηση, οχι προκαταβολικα. Ναι, ειναι αναπτυξη. Καθε τουριστας που ερχεται, ειναι χρηματα που μπαινουν στη χωρα κι οχι απλη ανακυκλωση. Συμφωνα με το ΙΟΒΕ, καθε ευρω τουριστικης δραστηριοτητας, δημιουργει 2.2€ ΑΕΠ. Δεν το λες και αμελητεο με αλλα λογια. Επισης δεν ειναι τυχαιο το οτι μετα την Αττικη, οι δυο επομενες περιφερειες της χωρας σε κατα κεφαλη ΑΕΠ ειναι δυο περιοχες που ζουν απο τον τουρισμο, Νοτιο Αιγαιο και Ιονια Νησια.

Το αν στα ξενοδοχεια ειναι αδηλωτοι, αυτο ειναι θεμα του κρατους να το ελεγξει και δεν ευθυνεται ο τουρισμος.

Με την Τουρκια να βρισκεται σε μια απιστευτη ασταθεια, ειναι μια τρομερη ευκαιρια για την Ελλαδα να παρει ενα κομματι των 40εκ τουριστων που εχουν οι γειτονες καθε χρονο. Το νουμερο της Τουρκιας θα επρεπε ουτως ή αλλως να μας προβληματισει για το που βρισκομαστε εμεις και που βρισκονται αυτοι. Αλλα αν θελουμε να τους φερνουμε στα αεροδρομια χρεπια, να μενουν στα "rooms to let" και να τους χρεωνουμε 15€ μια χωριατικη, ε τοτε και να ερθουν μια φορα, δεν θα ξαναπατησουν το ποδι τους. Και υπαρχουν αρκετες πορτοκαλιες ακομα, δεν ειναι ολοι τοσο large σαν εμας, αλλοι κυνηγουν τους τουριστες...
3 x

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 243
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό C421 » 11 Ιαν 2017, 16:30

Αληθεύει οτι η Ελλάδα τους διερχόμενους -δηλ τους διακινούμενους εντός Schengen- επιβάτες, τους προσμετρά ως εισερχόμενους τουρίστες?
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό gonso » 24 Ιαν 2017, 17:17

Τί διαβάζουν τα μάτια μου; Δεν το πιστεύω. Άκουσε 'κει "η φραπόρτ δεν έχει λεφτά"

https://www.thepressproject.gr/article/ ... n-uparxoun
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


panos81c
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 20 Αύγ 2008, 22:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό panos81c » 24 Ιαν 2017, 17:19

C421 έγραψε:Αληθεύει οτι η Ελλάδα τους διερχόμενους -δηλ τους διακινούμενους εντός Schengen- επιβάτες, τους προσμετρά ως εισερχόμενους τουρίστες?


Ναι.

Η καταμέτρηση μπορεί να γίνει και με τα boarding passes, όχι μόνο με διαβατήρια ή άλλα ταυτοποιητικά έγγραφα.
0 x

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 297
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 25 Ιαν 2017, 11:29

η καθυστέρηση στην παράδοση των 14 αεροδρομίων συνεχίζεται... πλέον η ημερομηνία της 31 Ιανουαρίου δέν ισχύει.. τώρα πάμε για 15 Μαρτίου.. Το θέμα είναι οτι στις 26 Μαρτίου αρχίζουν οι διεθνείς πτήσεις στα περισσότερα απο αυτά ... Δεν ξέρω αν σχετίζεται με το δημοσίευμα του Press Project- το link σε προηγούμενο post- αλλά είναι πολύ πιθσανόν η κατάσταση των αεροδρομίων να είναι ακόμα χειρότερη απο την περσινή. Ποιός θα φταίει άραγε ?
0 x

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 297
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 03 Φεβ 2017, 21:49

Νεα σειρά δημοσιευμάτων σχετικά με υπόνοιες για οικονομικές δυσχέριες της Fraprot να αντλήσει το απαραίτητο κεφάλαιο για την πληρωμή της προκαταβολής

https://www.thepressproject.gr/article/ ... ia-Fraport

http://www.protagon.gr/epikairotita/gia ... 4341338886

ενώ για το προηγούμενο, πρώτο δημοσίευμα του Press Project -
http://www.protagon.gr/epikairotita/gia ... 4341338886
δεν έχει υπάρξει καμμία αντίδραση απο πλευράς Fraport
0 x


OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό OA702 » 03 Φεβ 2017, 22:09

Να ξεκινήσω απ' το πλέον φλέγον ζήτημα. Αν δεν πέσει ΣΟΒΑΡΟ ΧΡΗΜΑ όχι τώρα αλλά χθές, κινδυνεύουμε να βάλουμε αυτογκόλ στο 1ο δευτερόλεπτο της έναρξης της σεζόν. Στη Ρόδο το α/δ είναι σε ελεεινή κατάσταση αφού είναι ουσιαστικά παρατημένο, υποθέτω και τα υπόλοιπα της σύμβασης τα ίδια θα αντιμετωπίζουν.

Στα της Fraport, παρ' ότι ήμουν, είμαι και θα είμαι υπέρμαχος της ιδιωτικοποίησης των α/δ, αν ευσταθούν αυτά που διαβάζουμε τότε μιλάμε για εγκληματικές ευθύνες. Είναι αδιανόητο να πάει το δημόσιο να εγγυηθεί για τα δάνεια των ιδιωτών, όχι βέβαια πώς δεν έχουμε ξαναδεί τέτοιες ομορφιές. Ας πάνε να εγγυηθούν οι μέτοχοι των σχημάτων ή ας μας αδειάσουν τη γωνία για να ξαναγίνει ο διαγωνισμός...
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1056
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 03 Φεβ 2017, 22:54

OA702 έγραψε:αν ευσταθούν αυτά που διαβάζουμε...
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρουμε τι ακριβώς ευσταθεί και τι είναι παραπληροφόρηση κρατικοδίαιτων κύκλων και του συνδικαλιστικού κατεστημένου.
2 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 03 Φεβ 2017, 23:19

ThePressProject?
:lol:
ThePressProject?
:lol: :lol: :lol:

Ωρε απελπισία οι Αλεβιζάτοι και τα παιδιά τους που περίμεναν διορισμό...
2 x


OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό OA702 » 05 Φεβ 2017, 11:08

sv1xv έγραψε:
OA702 έγραψε:αν ευσταθούν αυτά που διαβάζουμε...
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρουμε τι ακριβώς ευσταθεί και τι είναι παραπληροφόρηση κρατικοδίαιτων κύκλων και του συνδικαλιστικού κατεστημένου.

Εύστοχη παρατήρηση, το πράγμα όσο πάει χειροτερεύει και πραγματικά σε λίγο θα πηγαίνουμε σε μάντισες και χαρτορίχτες για να έχουμε την πιο αντικειμενική εκδοχή. Του σιχαμού όλοι τους... :puke:
1 x

jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 05 Φεβ 2017, 14:28

Διάβασε κάποιος κάπου, έστω από πηγές, ανακοίνωση διάψευσης των δημοσιευμάτων; Διαβάζοντας την είδηση και το ρεπορτάζ δεν πέφτω και από τα σύννεφα, άσχετα που σε ορισμένους δεν ταιριάζει το the press project. Όπως αναφέρει και στο άρθρο του το TPP αφορμή ήταν ένα άρθρο από το Protagon http://www.protagon.gr/epikairotita/gia ... 4341338886.

Προηγουμένως είχε γίνει και μία έρευνα από το ίδιο το μέσο, το TPP, που σίγουρα έχει ενδιαφέρον, υπάρχει στο site του και με μία μικρή αναζήτηση τη βρίσκει ο καθένας.
1 x

Άβαταρ μέλους
Moderators Team
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: 18 Μαρ 2011, 00:03

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Moderators Team » 07 Φεβ 2017, 12:26

Όλα τα posts που ενέπλεκαν πολιτικές συζητήσεις διαγράφτηκαν αφού ως γνωστόν απαγορεύονται αυστηρά στο φόρουμ. Ο επόμενος που θα επαναλάβει παρόμοιο μήνυμα θα δεχτεί ban.
0 x
Αυτό το μήνυμα στάλθηκε από την συντονιστική ομάδα του airliners.GR.
http://www.airliners.gr


Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 826
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό thanosp » 08 Φεβ 2017, 00:22

Γιατί έχω την εντύπωση ότι έγινε ακριβώς το αντίθετο? :roll:

Τα πολιτικά σχόλια παρέμειναν (τουλάχιστον αυτά φαίνονται σε εμένα) και υπόλοιπα σχετικά πόστ (μαζί και το δικό μου) πήγαν άπατα.
0 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 297
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 08 Φεβ 2017, 08:56

το θέμα των ιδιωτικοποιήσεων είναι καθαρά πολιτικό... Ξεκίνησε με πολιτική απόφαση, συμπεριλήφθηκε στα προαπαιτούμενα του τρίτου μνημονίου και υλοποιείται σύμφωνα με τη σύμβαση που ψηφίστηκε στη Βουλή. Η κουβέντα περί ιδιωτικοποιήσεων είχε ξεκινήσει απο παλιά και ήταν μέσα στο πλαίσιο των αντιπαραθέσεων κομμάτων, δεξιών και αριστερών. Αρα, το να απέχει η όλη συζήτηση απο την πολιτική είναι μαλλον δύσκολο.. Αν η αντιπαράθεση, όπου συμπεριλαμβάνει και πολιτικά επιχειρήματα είναι μέσα στα πλαίσια του διαλόγου , κόσμια και μπορεί να προσφέρει στην όλη κουβέντα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που αντί να προβάλουν επιχειρήματα προσπαθούν να επιβάλλουν μια πόλωση - εσείς και εμείς - που δεν βοηθούν.
Τελευταία, είδαν το φώς της δημοσιότητας κάποια άρθρα, επώνυμα, που αμφισβητούν τη δυνατότητα της Fraport να αντλήσει τα απαιτούμενα κεφάλαια.. η έρευνά τους έδειξε οτι χρωστούν πολλά λεφτά και κατα συνέπεια δεν μπορούν να δανειστούν. Αν αυτό ευσταθεί, τότε υπάρχουν δύο σενάρια,
1)να μην "μπεί" η Fraport εγκαιρα και να συνεχίσει το Δημόσιο- όπως θα συνεχίσει με δεδομένο οτι ολο το χειμώνα δεν έγινε απολύτως καμμία συντήρηση, δεν εγκρίθηκαν καθόλου χρήματα για τίποτα - για αυτή τη σαιζόν.
2) να "μπεί" η Fraport με κάποια αλλαγή στη σύμβαση- αν αυτό μπορεί να γίνει- που να της επιτρέπει να πληρώνει με δόσεις.
Αν τα δημοσιεύματα είναι κακοπροαίρετα ή λανθασμένα, κατι που μερικοί επικαλούνται αμέσως, τότε θα περίμενα η Fraport να τους κάνει μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση κλπκλπ, όπως θα εκανα εγώ αν είχα μια εταιρεία και κάποιος με ενα δημοσίευμα, έπλητε το όνομα, αρα και την εμπορική της αξία. Οσο δεν γίνεται αυτό, εγώ δεν μπορώ παρά να υποθέσω οτι τα δημοσιεύματα- επώνυμα πάντα- είναι αληθινά και άρα έχω καθε δικαίωμα να ανησυχώ και να υποπτεύομαι !!
2 x



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 0 επισκέπτες