Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 07 Ιαν 2017, 15:55

Speedbird8 έγραψε:Ας αποφασίσει ο 'σοφός' ελληνικός λαός αν θέλει να είναι δυτικού τύπου, καπιταλιστική οικονομία, σοβιετικού τύπου οικονομία, αεριτζίδικη οικονομία (Σώρρας effect), ανταλλακτική οικονομία (πάρε γάλα, δώσε μου μήλα) και μετά συζητάμε περαιτέρω λεπτομέρειες.
Δυστυχώς ο σοφός ελληνικός λαός αποφάσισε στις ευρωεκλογές του 2014 και θα πληρώνει αυτήν την απόφαση του για πολλές δεκαετίες.
3 x


joker2013
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 11 Ιαν 2017, 13:11

CHRISTOS55 έγραψε:Φίλε airport, Προφανώς και δεν διάβασες σωστά το μήνυμά μου. Όχι δεν είναι ανάπτυξη το κτίσιμο 1.000 ακόμη ξενοδοχείων, διότι: 1. Ποιός σου εγγυάται ότι θα αυξηθεί ο τουρισμός και θα γεμίσουν και αυτά τα ξενοδοχεία, 2. Ο τουρισμός είναι κατευθυνόμενος, 3. Μια πυρκαγιά ή μια τρομοκρατική ενέργεια, ακόμη και πολιτική αστάθεια στην περιοχή είναι δυνατή να μειώσει τον τουρισμό, 3. Δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν τα έξοδα μιας μονάδας μόνο από την πληρότητα 3-4 μηνών, 4. Για νέες θέσεις εργασίας, αμφιβάλλω αφού το προσωπικό των ξενοδοχείων αρχίζει να υπερέχει των ντόπιων (επιπλέον είναι αδήλωτοι και ανασφάλιστοι), 5. Σε εστιατόριο εκτός ξενοδοχείου δεν τρώει κανείς είναι all inclusive, ούτε καφέ, 6. Έσοδα το κράτος δεν έχει διότι όλα πληρώνονται έξω (άρχισαν ήδη να το εκφράζουν οι πολιτικοί μας, ότι παρόλο που αυξήθηκε ο τουρισμός τα έσοδα μειώθηκαν, γιατί άραγε; Αυτά και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.


Τα ξενοδοχεια θα χτιστουν αφου υπαρχει ζητηση, οχι προκαταβολικα. Ναι, ειναι αναπτυξη. Καθε τουριστας που ερχεται, ειναι χρηματα που μπαινουν στη χωρα κι οχι απλη ανακυκλωση. Συμφωνα με το ΙΟΒΕ, καθε ευρω τουριστικης δραστηριοτητας, δημιουργει 2.2€ ΑΕΠ. Δεν το λες και αμελητεο με αλλα λογια. Επισης δεν ειναι τυχαιο το οτι μετα την Αττικη, οι δυο επομενες περιφερειες της χωρας σε κατα κεφαλη ΑΕΠ ειναι δυο περιοχες που ζουν απο τον τουρισμο, Νοτιο Αιγαιο και Ιονια Νησια.

Το αν στα ξενοδοχεια ειναι αδηλωτοι, αυτο ειναι θεμα του κρατους να το ελεγξει και δεν ευθυνεται ο τουρισμος.

Με την Τουρκια να βρισκεται σε μια απιστευτη ασταθεια, ειναι μια τρομερη ευκαιρια για την Ελλαδα να παρει ενα κομματι των 40εκ τουριστων που εχουν οι γειτονες καθε χρονο. Το νουμερο της Τουρκιας θα επρεπε ουτως ή αλλως να μας προβληματισει για το που βρισκομαστε εμεις και που βρισκονται αυτοι. Αλλα αν θελουμε να τους φερνουμε στα αεροδρομια χρεπια, να μενουν στα "rooms to let" και να τους χρεωνουμε 15€ μια χωριατικη, ε τοτε και να ερθουν μια φορα, δεν θα ξαναπατησουν το ποδι τους. Και υπαρχουν αρκετες πορτοκαλιες ακομα, δεν ειναι ολοι τοσο large σαν εμας, αλλοι κυνηγουν τους τουριστες...
2 x

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 243
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό C421 » 11 Ιαν 2017, 16:30

Αληθεύει οτι η Ελλάδα τους διερχόμενους -δηλ τους διακινούμενους εντός Schengen- επιβάτες, τους προσμετρά ως εισερχόμενους τουρίστες?
0 x



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες