LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

aris320":3j869eah said:
Εγω πoτε δεν συμφώνησα με κανέναν.
...και δύο posts πιο πάνω:
aris320":3j869eah said:
Έχεις όχι απλώς απόλυτο δίκιο,έχεις υπερ-απόλυτο δίκιο.

Είπαμε και λίγες μέρες πριν, αξιολογείστε τι γράφετε. Δεν ποστάρουμε για να ποστάρουμε και να γεμίζουμε τα topics μηνύματα. Ήμαρτον με το αεροδρόμιο Ιωαννίνων πια. Μη βρίσκετε το παραμικρό και μην πιάνεστε από μια φρασούλα για να συνεχίζετε μια ατέλειωτη συζήτηση.

Λίγο διάλειμμα λοιπόν γα ξεκούραση και ξανα-ανοίγει το θέμα προσεχώς.
 
Πτήση σήμερα του EC-JIL από τα Ιωάννινα προς την Κεφαλλονιά.

Γενικά, πώς πάνε τα Ιωάννινα από κίνηση business jets;
 
Καλό μηνα!!!

Ενδιαφέρον υπάρχει έντονο για να έρθουν business jet με τους επιβάτες τους να έρχονται στα Ιωάννινα αλλά μέχρι στιγμής είναι μειωμένη λόγω της έλλειψης καυσίμων στο αεροδρόμιο που οδεύει προς επίλυση και του ραδιοβοηθηματος που αναμένεται στα τέλη του έτους σύμφωνα με την Eurocontrol.
Λίγες φορές έχουν έρθει business jet με τοτς επιβάτες να καταλήγουν στα Ιωάννινα και η τελευταία ήταν τώρα μέσα στον Ιούλιο που ήρθε ενα CL60 (AP-DOD) απο το Αμβούργο όπου ο πελάτης του έκανε πολυήμερες διακοπές στα Γιάννενα και στην ευρύτερη περιοχή και μετά έφυγε για Βηρυτό.

Γενικώς για να ξέρεις ότι Business jet βλέπεις προς τα Γιάννενα προορίζεται συνήθως απο Κέρκυρα όπου λόγω φόρτου του αεροδρομίου στέλνει μερικά Business jet στα Ιωάννινα, έτσι γίνεται τα τελευταία χρόνια και το έχουμε συζήτηση εδω στο παρόν θέμα.
Το EC-JIL ήρθε χθες το πρωί απο Κέρκυρα για τον ίδιο λόγο και πήγε να φορτώσει τον επιβάτη που είχε πάει στην Κεφαλονιά πιστεύω πως έτσι έγινε.
 
Άρη πάνε για αερολιμεναρχης! Τους χαιρετισμούς μου από το αεροδρόμιο της Σκιάθου.
 
Η πτήσεις από την Στοκχόλμη που μας είχε τάξει η Apollo οτι θα δρομολογήσει αν όλα πάνε καλά με το δρομολόγιο απο Κοπεγχάγη,έγινε πραγματικότητα.

Οι νέες πτήσεις ξεκινάνε απο την Στοκχόλμη στις 4 Ιουνίου 2018 και θα εκτελούνται απο την Small Planet Airlines με Airbus A320.

Το αεροπλάνο απο την Στοκχόλμη θα κάνει ενδιάμεσα και το δρομολόγιο της Κοπεγχάγης.

ARN-IOA/ S51011: 06:00-10:20
IOA-CPH/ S51013: 11:20-13:15
CPH-IOA/ S51014: 14:15-18:10
IOA-ARN/ S51012: 19:10-21:35

Οι πτήσεις από την Στοκχόλμη
:arrow: http://www.apollo.se/flyg-och-hotell?se ... 23ARNIOA11

Οι πτήσεις από την Κοπεγχάγη
:arrow: http://www.apollorejser.dk/fly-og-hotel ... 23CPHIOA11

Μέχρι στιγμής πάντως από το δρομολόγιο της Στοκχόλμης φαίνεται να εξυπηρετείται μόνο η Αλβανία δηλαδή η Αγίοι Σαράντα, ενδέχεται να μπούνε και τα Σύβοτα διότι στην αναζήτηση για δρομολόγια που κάνω δεν μου βγάζει τίποτα οπότε μπορεί να μπούνε και αυτά.

Δεδομένου οτι το αεροπλάνο θα πηγαινοέρχεται στα Γιάννενα πρέπει να εξασφαλιστεί οτι θα υπάρχει τροφοδοσία με καύσιμα.

Τέλος αν μπούνε τα καύσιμα περιμένουμε ανακοινώσεις για δρομολόγηση πτήσεων και απο το Ισραήλ,την Γερμανία και την Γαλλία.

Με εκτίμηση.
 
Αρκετά άρθρα στον τοπικό τύπο σχετικά με την χθεσινή συνάντηση των τεσσάρων βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ νομού Ιωαννίνων, υπό τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με τη συμμετοχή του Διοικητή της ΥΠΑ, για τις εξελίξεις σχετικά με το αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Απ' ό,τι φαίνεται, το θέμα των καυσίμων παραμένει στάσιμο, με τις "εταιρίες εφοδιασμού να μην δείχνουν κανένα ενδιαφέρον καθώς το κρίνουν ασύμφορο και τις αεροπορικές εταιρίες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για δρομολόγηση πτήσεων να πιέζουν για άμεσες απαντήσεις." (epirusPost)

Αποσπάσματα από τον Ανεξάρτητο:

Παράταση στην αγωνία των τοπικών φορέων δίνει η απόφαση του Γ.Γ. Μεταφορών για ευρεία σύσκεψη στα τέλη Αυγούστου ή στις αρχές Σεπτεμβρίου – Πολλά τα εμπόδια στην προσπάθεια αναβάθμισης του αερολιμένα, με κυριότερο τον ανεφοδιασμό, παρά τις καλές προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας

Σύμφωνα με πληροφορίες, η συνάντηση αυτή κατέληξε σε τρία βασικά σημεία. Το πρώτο έχει να κάνει με την πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας και της ΥΠΑ να στηρίξουν την προσπάθεια αναβάθμισης του αεροδρομίου, ενώ το δεύτερο αφορά την… συνεχή αναζήτηση με γνωστή εταιρεία καυσίμων για την μεταφορά κινητής δεξαμενής. Το τρίτο σημείο έχει να κάνει με τους τοπικούς φορείς, από τους οποίους θα ζητηθεί να καταθέσουν ένα business plan για τις προοπτικές του αεροδρομίου Ιωαννίνων.

Όλα δείχνουν λοιπόν πως οι λύσεις για την αναβάθμιση του αεροδρομίου τελικά σκοντάφτουν σε σοβαρές αδυναμίες, με βασικότερη αυτή των καυσίμων, που έχει ως αποτέλεσμα να αποδυναμώνεται το ενδιαφέρον εταιριών να εντάξουν στο πρόγραμμά τους το αεροδρόμιο Ιωαννίνων.


Αποσπάσματα από τον Ηπειρωτικός Αγώνα:

Άκαρπη απέβη η προσπάθεια να βρεθεί λύση στο ζήτημα της λειτουργίας εγκαταστάσεων ανεφοδιασμού καυσίμων των αεροσκαφών στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, καθώς καμία από τις εταιρίες που μπορούν να αναλάβουν τη δραστηριότητα, δεν εκδήλωσε σχετικό ενδιαφέρον.

...πρέπει να υπάρξουν διασφαλίσεις από τους τοπικούς φορείς για το ενδιαφέρον ξένων αεροπορικών εταιρειών να χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο Ιωαννίνων σε σταθερή βάση, ώστε να είναι οικονομικά συμφέρον για μια εταιρεία καυσίμων να αναπτύξει δραστηριότητα.
Ενδιαφέρον, βέβαια, αυτή τη στιγμή υφίσταται, καθώς η σκανδιναβική Apollo έχει ξεκάθαρα εκφράσει τη βούλησή της να συνεχίσει και το επόμενο καλοκαίρι τις πτήσεις της από την Κοπεγχάγη, αλλά να δρομολογήσει και μία ακόμη πτήση από τη Στοκχόλμη, ενώ διερευνητικές επαφές έχουν κάνει και άλλες εταιρείες τόσο για πτήσεις εσωτερικού όσο και εξωτερικού, όπως η Astra Airlines. Το ζήτημα, όμως, είναι αν αυτές οι πτήσεις θεωρούνται αρκετές για τις εταιρείες καυσίμων, αλλά και το πώς μπορούν να δοθούν διασφαλίσεις, όταν όλο αυτό το διάστημα τα αεροσκάφη θα αναγκάζονται να ανεφοδιάζονται σε άλλα αεροδρόμια.
 
Συσκέψεις επι των συσκέψεων πραγματοποιούνται το τελευταίο διάστημα για το πρόβλημα που έχει ανακύψει με τα καύσιμα και κάτι το οποίο ήταν γνωστό απο το 2015 που έφυγε η εταιρεία καυσίμων,αλλά ως Έλληνες όλα τελευταία στιγμή περιμένουμε να τα λύσουμε.
Χτες πραγματοποιήθηκε μια ακόμα σύσκεψη που συγκάλεσε ο Δήμαρχος για να συζητήσουν με τους βουλευτές τι συμφωνήθηκε στην προηγούμενη συνάντηση που έγινε στο Υπουργείο πριν λίγες μέρες και αποφάσισαν μια κοινή γραμμή για την τρίτη και τελευταία συνάντηση στις 28 Αυγούστου μάλλον.
Λένε ότι θέλουν οι εταιρείες καυσίμων ενα φάκελο τεκμηριωμένο για να δούνε πόσες αεροπορικές εταιρείες ενδιαφέρονται να έρθουν στα Ιωάννινα για να κρίνουν πόσο συμφέρει ή όχι η δραστηριοποίηση τους στο αεροδρόμιο.
Αν και ο αντιδήμαρχος λέει ότι θα έχει θετική κατάληξη καθώς περιμένουν πολλές εταιρείες και η Apollo.dk και Apollo.se πιεζει προς την κατεύθυνση της επίλυσης του προβλήματος.

Θα τα ξανά πούμε απο φθινόπωρο (αν δεν προκύψει κάτι το έκτακτο) με την τελική κατάληξη των καυσίμων και την ανακοίνωση νέων αεροπορικών.

Με εκτίμηση.
 
Αγαπητέ και ευγενικέ aris320, συσκέψεις επί συσκέψεων με κυβερνητικά κλιμάκια και δημοτικές αρχές θα συνεχίσουν να γίνονται και θα αυξάνονται κιόλας όσο θα πλησιάζουν οι επόμενες εθνικές και δημοτικές εκλογές.
Θα χορτάσετε υποσχέσεις, όμως δεν θα γίνει απολύτως τίποτα, το LGIO θα παραμείνει ως έχει και ευχαριστημένοι να είστε, καθότι ασύμφορη οποιαδήποτε περαιτέρω ανάπτυξη, ένεκα πολλαπλών παραγόντων.
 
Φίλε aris καλά τα γράφεις. Επειδή το θέμα είναι καθαρά πολιτικό αλλά πάνω από όλα είναι Εθνικό, θα επαναλαμβάνονται οι συσκέψεις και δεν θα βγαίνει κανένα αποτέλεσμα διότι οι πολιτικοί μας είναι κότες. Φίλε ECO δεν φαντάζομαι να εκπροσωπείς την εταιρεία καυσίμων!!!!!!!!!!!!!! Δεν καταλαβαίνω γιατί εκφράζεσαι με αυτόν τον τρόπο… «LGIO θα παραμείνει ως έχει και ευχαριστημένοι να είστε, καθότι ασύμφορη οποιαδήποτε περαιτέρω ανάπτυξη, ένεκα πολλαπλών παραγόντων». Γνωρίζεις εσύ μήπως κάποιους από αυτούς τους παράγοντες. Θέλουν λέει οι εταιρείες τεκμηριωμένη οικονομοτεχνική μελέτη. Γνωρίζεις μήπως την παροιμία που λέει «ποιος έγινε πρώτα το αυγό ή το αυγό έβγαλε την κότα». Προφανώς η εταιρεία έφυγε διότι είχε μικρή κατανάλωση και έκρινε ασύμφορη την παραμονή της. Είχε πάρει όμως σχετική άδεια για να μπει στο αεροδρόμιο και να στήσει το μαγαζί της, ποιες ήτανε άραγε οι συμβατικές της υποχρεώσεις, κάνουμε σταθμό όπου μας αρέσει και οικονομάμε. Για κάντο πακέτο με την Κέρκυρα δίπλα για να δεις. Επειδή το καθεστώς των καυσίμων ταλαιπωρεί επί σειρά ετών τα Ελληνικά αεροδρόμια και κυρίως την Γενική Αεροπορία και βέβαια πρέπει να ληφθεί πολιτική απόφαση και να υποχρεώνει τις εταιρείες καυσίμων να δημιουργούν σταθμούς σε στρατηγικής σημασίας αεροδρόμια. Γνωρίζεις άραγε πόσα μικρά α/φη έχουν πέσει στον Ελλαδικό χώρο λόγω έλλειψης καυσίμου και μην μου πεις κακός προγραμματισμός. Όταν πριν από 60 χρόνια πήγα στην Αμερική στα περισσότερα μικρά αεροδρόμια δεν υπήρχε καν έλεγχος κυκλοφορίας, ενεργοποιούσες μόνος σου τα ραδιοβοηθήματα, άναβες φώτα προσγείωσης, έβαζες μόνος σου καύσιμα χρεώνοντας το α/φος ή την εταιρεία σου κλπ. Αυτά και άλλα πολλά. Έχεις και εσύ τις απόψεις σου αλλά αν δεν είσαι άμεσα ενδιαφερόμενος για το κέρδος άσε να λειτουργήσει και κάτι σωστά και μην είσαι αρνητικός.
 
Top