All I wish for Aegean ( 2018 - 2023 )

Orfeas":3hqodrvs said:
Κάποια αεροπλάνα θα δουλεύουν 5-6 μήνες το χρόνο (βλ. εποχική Β. Αμερική), και τους υπόλοιπους είτε θα "κάθονται" είτε θα πετάνε ελάχιστα. Ειδικά για καινούργια αεροπλάνα αυτό είναι απαγορευτικό, θα μπορούσε ίιισως να δοκιμαστεί με μεταχειρισμένα πχ δεκαετίας. Σε πρώρη φάση 4-5 μεταχειρισμένα 330 ίσως για να "κόψει κίνηση"; Δεν θα είναι όμως πολύ υψηλο το κόστος;

Εδώ ακριβώς είναι που θα μπορούσε να λυθεί το θέμα "εποχικότητας" σε σχέση με τον στόλο. Οι εξωτικοί προορισμοί τύπου Μαυρίκιος, Μαλδίβες, Σευχέλλες, Μομπάσα, Πουκέτ και Μπαλί "δουλεύουν" τον χειμώνα, τότε που οι όλοι οι Βοριο/Κεντροευρωπαίοι κλείνουν σωρηδόν πακέτα για να αποφύγουν για λίγο τον βαρύ χειμώνα ( και την κατάθλιψη κλπ κλπ ). Να πως θα μπορούσε να απασχοληθεί ο στόλος των μακρινών πτήσεων όταν η ζήτηση για Β. Αμερική θα πέφτει από Νοέμβριο μέχρι Απρίλιο.

3 με 4 Α330-200 δεκαετίας πιστεύω πως μπορούν να απασχοληθούν ( επικερδώς ) ακόμη και τον χειμώνα με ένα σωστό πλάνο.
 
Καλα τα λετε παιδια ομως καλυτερα αργα και σταθερα να ανεβενει η εταιρεια αντι να κανει μεγαλα ανοιγματα και καποια μερα μας διαλυθει.
Το βασικοτερο ειναι η εμπιστοσυνη γιατι ολα τα αλλα τα καλα τα εχει η aegean (εκτος το κακο φαγητο ).
Κατι κουταμαραρες που καποτε καποτε βγαζει ας τις αλαξει σαν και αυτη που μας γραφει : Όλα τα επιπλέον αντικείμενα όπως π.χ. πανωφόρι, ομπρέλα, φωτογραφική μηχανή ή αγορές από τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών, πρέπει να τοποθετούνται στη χειραποσκευή σας! Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, το πρόσθετο αντικείμενο, θα θεωρηθεί επιπλέον αποσκευή και θα χρεωθείτε ανάλογα.


Μην παθει αυτο που επαθε το περηφανο πουλι.

Ένα μικρό αλλά περήφανο πουλί ...
Και τότε, όταν ολόκληρο το κοπάδι πέταξε τον χειμώνα προς το νότο, ένα μικρό, αλλά περήφανο πουλί είπε: Προσωπικά, θα πετάξω απευθείας στον ήλιο.
Άρχισε να ανεβαίνει, γρήγορα, όλο και πιο ψηλά. Αλλά σύντομα έκαψε τα φτερά του και έπεσε στον πυθμένα του βαθύτερου φαραγγιού.

Εγω αυτα βλεπω οτι προς το παρον τα παει πολυ καλα.
 
Orfeas":3visc99i said:
Δεν έχει τις πλάτες ούτε κάποιου ομίλου, ούτε του κράτους.
Το πρώτο δεν είναι αληθές, είναι μέλος της Star Alliance.
To δεύτερο είναι ευλογία, δεν είναι μειονέκτημα.

Orfeas":3visc99i said:
Μειονεκτήματα:
Πολλές από αυτές τις μικρότερες πόλεις εξυπηρετούνται με 3-4 πτήσεις τη βδομάδα, που εξυπηρετεί τους τουρίστες αλλά δεν είναι ότι καλύτερο όταν χτίζεις hub.

Σε ότι αφορά την απόκτηση αεροπλάνου 100-130 θέσεων:
Αυξημένο κόστος λόγω πολυτυπίας στόλου.
Αυξημένο κόστος ανά επιβάτη, σε σχέση με χρήση 320/321. Οπότε δεν θα περίμενα να τα δω ούτε σε πτήσεις από περιφερειακά αεροδρόμια, ούτε σε πτήσεις εσωτερικού, παρά μόνο ως "τσόντες" για να συμπληρωθεί το πρόγραμμά τους.
Δυνατότητα αύξησης συχνότητας πτήσεων σε thin routes, πχ από 3/εβδομάδα με 320 σε 4/εβδομάδα.
Δυνατότητα νέων προορισμών, οι οποίοι είναι πολύ μικροί για 320 και πέραν των δυνατοτήτων των DH4.

Να βάλω κι εγώ τα €0.02.
Φανταστείτε έναν στόλο, σε 5 χρόνια από σήμερα, ως εξής

10 CS 100 και 20 CS 300 (με option για 20 CS 500 οταν με το καλό)
20 Α320 ΝΕΟ και 15 Α321 ΝΕΟ (με option για 10 A 322 όταν με το καλό)



αφήνουμε εντελώς έξω τα DH4, εξυπηρετούμε το domestic network που σήμερα εξυπηρετείται με τα DH4 με τα CS100, αυξάνουμε συχνότητες σε όλες τις ασθενείς (2-3 weekly) σε τουλάχιστο ημερήσιο, αυξάνουμε με τα CS300 σε δύο ημερήσια προορισμούς που σήμερα είναι απλώς ημερήσιο, δυναμώνοντας έτσι πολύ την έννοια του hub, η οποία σήμερα είναι υποτυπώδης.

Έτσι το έδαφος για την ανάπτυξη longer haul (με τα Α 322, όταν με το καλό) ανοίγει.

Σε σχέση με το αυξημένο κόστος των 'μικρότερων'. Τα CS 100 έχουν πολύ χαμηλό κόστος μονάδας, και το συγκρίσιμο με αυτό των 320. Τα CS 300 & 500 ισως γίνουν the kings of unit cost στα narrow bodies...

"The CSeries is more fuel efficient, both on a trip basis and on a per seat basis, than the smaller A319neo and the larger 737 MAX 7. On a total cost basis, the CS300 is the lower cost aircraft"



https://leehamnews.com/2017/10/19/econo ... 737-max-7/

Some #s

Fuel cost per seat mile: σημειώσατε ελαφρά υπεροχή
CS 100 $0.045 CS 300 $0.040 A 321 Neo $0.042 B 737 $0.043

Fuel cost per Aircarft Mile: Winner CS series
CS 100 $5.2 CS 300 $5.65 A 321 Neo $6.2 B 737 $6.3
 
Αρκετά φιλόδοξο πλάνο, αλλά όχι ουτοπικό.

Σχετικά με τις πλάτες, όταν λέω "πλάτες ομίλου", εννοώ πορτοφόλι. Η αστροσυμμαχία απ' όσο γνωρίζω είναι ουσιαστικά μια συνεργασία μάρκετινγκ, δεν συμβάλλει ούτε στις οικονομίες κλίμακας μεταξύ των εταιριών που την απαρτίζουν (πέρα από μικροπράγματα πχ lounges), ούτε στην εξισορρόπιση του ρίσκου που έχει ένα μεγάλο άνοιγμα.

Και σε ότι αφορά την κρατική πλάτη, διαφωνείς ότι η πρόσβαση στην "πιστωτική κάρτα" του ..."μπαμπά" βοηθά στην εξάπλωση; Βλ. Turkish Airlines πχ. Τα αποτελέσματα αυτού είναι άλλο θέμα (ενδεχόμενη αλλοπρόσαλλη εξάπλωση, σχεδόν βέβαιη κατασπατάληση χρημάτων του φορολογούμενου), αλλά εγώ αναφέρθηκα αποκλειστικά στην δυνατότητα (ή μη) εξάπλωσης της Aegean.
 
1. Συμφωνώ στο ότι η Συμμαχία δεν είναι κοινό πορτοφόλι. Όμως, έτσι είναι και οι τρεις μεγάλες συμμαχίες.

2. Οι πλάτες του 'μπαμπά' θα σε κάνουν μαλθακό. Θα σε μάθουν να ξοδεύεις την ώρα σου στις καφετέριες ρεμπελεύοντας, αντί να φτιάχνεις εσύ το μέλλον σου. Επί του 'αεροπορικού', όταν τελειώσουν τα 'λεφτά του μπαμπά', τότε να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκκος. Και αλλοίμονο, αν τα 'λεφτά του μπαμπά' τελικά ήταν τα 'λεφτά των δικών σου παιδιών' που σπατάλησες για την εφήμερη δόξα (και εφήμερα ψηφαλάκια). Φανταστείτε, ακόμα και οι τιτάνες τύπου TWA & PanAm, πόσο 'σκατόμαθαν' επειδή για χρόνια λειτουργούσαν με τις πλάτες του μονοπωλίου. Μόλις ο ανταγωνισμός άνοιξε, κατέρρευσαν σα χάρτινοι πύργοι.
 
Top