Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές
Άβαταρ μέλους
VASMAD1
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 18 Ιουν 2008, 19:56
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGHI
Τοποθεσία: ΧΙΟΣ
x 13
Επικοινωνία:

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό VASMAD1 » 06 Αύγ 2018, 09:43

Δεν υπαρχει καμμια διαμαχη ,αποψεις μοιραζομαστε .
0 x


ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02
x 28

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό ECO » 06 Αύγ 2018, 10:13

Πολύ σωστά, δεν υπάρχει καμία διαμάχη, μοιραζόμαστε απόψεις σε πολιτισμένο επίπεδο και μάλιστα πιστεύω εποικοδομητικό, για νέους που ενδιαφέρονται να μπουν στην αεροπορική οικογένεια .
Με τη παρούσα τοποθέτησή μου θέλω μόνο να απαντήσω συγκεκριμένα στην τοποθέτηση του φίλου z_pilot ότι δηλαδή “ Το αεροπλάνο μαθαίνεται στον αέρα, όχι στα θρανία” με την εξής παραβολή – Δεν μπορείς να γίνεις ποτέ καλός γιατρός/χειρουργός, αν δεν κάτσεις στα θρανία για να αποκτήσεις θεωρητικές γνώσεις
Καλημέρα σας
1 x

Άβαταρ μέλους
z_pilot
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: 20 Φεβ 2007, 13:05
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 30
Επικοινωνία:

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό z_pilot » 06 Αύγ 2018, 12:38

Πράγματι δεν υπάρχει καμία διαμάχη. Ανταλλάσουμε απόψεις και προβληματισμούς.
ΕCO, βεβαίως απαιτούνται θεωρητικές γνώσεις και δεν είμαι ενάντια σε αυτό. Η ένστασή μου είναι στην ατελείωτη θεωρητική ύλη και στη λεπτομέρεια που σε αναγκάζουν να αποστηθίσεις προκειμένου να περάσεις τις εξετάσεις στην ΥΠΑ. Στη πραγματικότητα αυτά που μαθαίνεις στα ερωτηματολόγια του database δε θυμάσαι ούτε τα μισά ένα μήνα μετά τις εξετάσεις, και να μη πω αν θυμάσαι κάτι μερικούς μήνες μετά. Αυτό δεν έχει να κάνει με το αν είναι σωστό ή επιφανειακό το διάβασμα αλλά με το γεγονός ότι είναι αδύνατον να θυμάσαι τόσα πολλά πράγματα. Το σωστό είναι να μάθεις αυτά που πρέπει, την ουσία, και όχι να παπαγαλίζεις μέχρι και αριθμούς (βλέπε air law και πολλά άλλα μαθήματα). Αυτά δε σε κάνουν σωστό πιλότο και η αλήθεια είναι ότι έχοντας συζητήσεις με φίλους πιλότους σε μεγάλες εταιρίες τα περισσότερα από αυτά δε τα θυμούνται ούτε καν αυτοί.. Είναι πράγματα που δεν ξανασυναντάς στη ζωή σου. Aviation exam, αυτή τη στιγμή περίπου 16500 ερωτήσεις μόνο.. Έτσι θα γίνουμε καλοί πιλότοι;
2 x
Aviate, Navigate, Communicate..

Truly superior pilots are those who use their superior judgment to avoid those situations where they might have to use their superior skills.

ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02
x 28

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό ECO » 15 Αύγ 2018, 19:49

Φίλε z_pilot επειδή σήμερα είχα την δυνατότητα να δω την παραπάνω τοποθέτησή σου στη κουβέντα μας, απαντώντας έχω να σου πω ότι μπορεί να διαφωνούμε σε επί μέρους ζητήματα, αλλά επειδή “γνωριζόμαστε” εξακολουθώ να πιστεύω ότι λαμβανομένων υπόψη των όσων αναφέρω στις παραπάνω τοποθετήσεις μου, είναι μια καλή περίπτωση η συμμετοχή π.χ υποψηφίων των δικών σου ουσιαστικών δυνατοτήτων, παρόλο που όπως σωστά λες το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν θεωρείται αντικειμενικά υποτροφία.
Κατά την γνώμη μου, χωρίς να αγνοούμε ότι ως ιδιωτική εταιρία είναι αυτή που προδιαγράφει όρους και προϋποθέσεις, το μοναδικό κάπως περιοριστικό και ουσιαστικά ετεροβαρές δεδομένο από πλευράς συμμετοχής μεταξύ των υποψηφίων στο πρόγραμμα είναι των δυο μέτρων και δυο σταθμών από πλευράς οικονομικών όρων και πιστεύω να αντιλαμβάνεσαι τι εννοώ!
0 x


Άβαταρ μέλους
z_pilot
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: 20 Φεβ 2007, 13:05
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 30
Επικοινωνία:

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό z_pilot » 18 Αύγ 2018, 01:05

Αδιαμφισβήτητα είναι κάτι καλό να έχεις μια βοήθεια και εφόσον είναι ιδιωτική εταιρία εκείνη αποφασίζει για τους όρους και τα κριτήρια επιλογής. Σε όποιον δεν αρέσει απλά δεν συμμετέχει. Εύχομαι μόνο η επιλογή να γίνει με αξιοκρατικά κριτήρια και τα άτομα που θα γίνουν δεκτά να το έχουν πράγματι ανάγκη. Η όλη μου ένσταση ξεκινάει από τον βαρύγδουπο τίτλο της Aegean, Πρόγραμμα Υποτροφιών Εκπαίδευσης Πιλότων. Απέχει πολύ από τη πραγματικότητα σε πολλά επίπεδα..
Καλή τύχη στους υποψηφίους
1 x
Aviate, Navigate, Communicate..

Truly superior pilots are those who use their superior judgment to avoid those situations where they might have to use their superior skills.

gianestras_kavala
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 27 Απρ 2011, 01:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό gianestras_kavala » 18 Αύγ 2018, 22:56

Καλησπέρα σας.

Μετά από πολύ διάβασμα απόψεων για το επάγγελμα του πιλότου μου μένει πάντα η εξής απορία: Τελικά υπάρχει επαγγελματική αποκατάσταση; Και αν όχι ποιες είναι οι κατάλληλες συνθήκες και προϋποθέσεις;
0 x

Άβαταρ μέλους
z_pilot
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: 20 Φεβ 2007, 13:05
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 30
Επικοινωνία:

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό z_pilot » 19 Αύγ 2018, 15:28

Υπάρχει, αρκεί να είσαι καλός και να κυνηγήσεις τις ευκαιρίες. Αν έχεις τα χρήματα να ξεκινήσεις νομίζω πως αξίζει τον κόπο. Θέλει αρκετό διάβασμα και αφοσίωση.
0 x
Aviate, Navigate, Communicate..

Truly superior pilots are those who use their superior judgment to avoid those situations where they might have to use their superior skills.


gianestras_kavala
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 27 Απρ 2011, 01:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό gianestras_kavala » 19 Αύγ 2018, 16:12

πάνω κάτω σαν σούμα μιλάμε για 100.000 περίπου ε;
0 x

Άβαταρ μέλους
z_pilot
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: 20 Φεβ 2007, 13:05
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 30
Επικοινωνία:

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό z_pilot » 19 Αύγ 2018, 17:52

Με 50000 μπορείς να βγάλεις τα πτυχία σου και αν ψαχτείς και λίγο μπορείς και με 40. Απο εκεί και πέρα αρκετές εταιρίες πλέον προσφέρουν την εκπαίδευση στο τύπο χωρίς να πληρώσεις κάτι αλλά με κρατήσεις από το μετέπειτα μισθό σου.
2 x
Aviate, Navigate, Communicate..

Truly superior pilots are those who use their superior judgment to avoid those situations where they might have to use their superior skills.

k73
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 23 Αύγ 2018, 14:34

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό k73 » 23 Αύγ 2018, 14:49

Καλησπέρα σε όλους.
Διαβάζοντας τα διάφορα post διαπιστώνω ότι πολλοί από σας έχουν σημαντική εμπειρία και γνώσεις στο χώρο.
Θα ήθελα λοιπόν τη γνώμη σας, αν αρχίσει κάποιος ATPL στην ηλικία των 45 έχει πιθανότητες για εύρεση εργασίας σε Ελλάδα κυρίως ή εξωτερικό? (Έχω στο βιογραφικό μου 2 πτυχία - φυσικής και πληροφορικής - και 16 έτη εργασίας στον ιδιωτικό τομέα)
0 x


grvd
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 26 Αύγ 2018, 21:33

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό grvd » 26 Αύγ 2018, 22:15

Καλησπέρα, είδα και εγώ αυτό το πρόγραμμα της aegean. Στην αρχή φάνηκε ενδιαφέρον βέβαια μετά πρόσεξα ότι θέλουν 31000 καθώς η υποτρόφία δεν καλύπτει πλήρως όλο το πακέτο.
Είμαι 24 έχω πτυχίο ΑΕΙ στα οικονομικά και έχω τελειώσει το στρατιωτικό. Αν κατάλαβα καλά, αυτοί σoυ παρέχουν εκπάιδευση 17-19 μηνών σε μία από τις δύο σχολές και αμέσως μετά σε προσλαμβάνουν ως επαγγελματία στο στόλο των αεροσκαφών της aegean? Και σε τι τύπο αεροσκαφών ανταποκρίνεται το πτυχίο που παίρνεις?
Το θέμα δεν είναι μόνο να πείσω εγώ αυτούς αν είμαι κατάλληλος (συνέντευξη, ιατρική καταλληλότητα,Pilot Aptitude Test, γνώση αγγλικών, βιογραφικό), αλλά να πεισθώ και γω με κάποιο τρόπο αν αξίζει ο κόπος και φυσικά τα χρήματα που δεν είναι καθόλου λίγα προκειμένου να σταδιοδρομήσω επαγγελματικά ως πιλότος, διαφορετικα διαθέτω αυτό το ποσό για ένα καλό μεταπτυχιακό στο αντικείμενο μου.
Παιδιόθεν με ενδιέφερε το επάγγελμα του πιλότου για πολλούς λόγους, αλλά συνάμα είμαι και λίγο διστακτικός.
Αν μπορεί κάποιος σχετικός να πει τη γνώμη του, θα με διαφώτιζε,.,
0 x

nakos2222
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 29 Αύγ 2018, 12:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAL

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό nakos2222 » 29 Αύγ 2018, 12:47

καλησπέρα. Αρχικά θα ήθελα να σου πω ότι θα σε βοηθήσει αρκετά να διαβάσεις τις απόψεις πριν κανα 2 σελίδες, όπου υπάρχει μια πολύ εκτενής επιχειρηματολογία για την win win συνθήκη της υποτροφίας. Απαντώντας στις ερωτήσεις σου, η εταιρία θα σου κάνει και τον τύπο, είτε σε 320 είτε σε q400, όπως λέει και αυτό θα το καθορίσει κατά προτεραιότητα. Κατά προτεραιότητα και σε εύλογο χρονικό διάστημα θα αρχίσεις να έχεις ώρες αφού βέβαια περάσεις όλες τις εξετάσεις με επιτυχία. Αυτό ενδεχομένως να είναι και ελάχιστες ώρες και ένα εισόδημα αρκετά χαμηλό, με 5 χρονη - 10 χρονη παραμονή στην εταιρία και ρήτρα πολλών χιλιάδων για να σπάσεις τη σύμβαση που θα βάλουν. Λεπτομέρειες θα μάθουμε εν καιρό. Το ότι είσαι διστακτικός είναι μεν λογικότατο αλλά σε πολλούς χειριστές που έχω συναντήσει δεν ήταν ποτέ δίλημμα και πήραν μεγαλύτερα ρίσκα (δάνειο 50κ κτλ), γιατί εκεί χτυπούσε η καρδιά τους. Τα μεταπτυχιακά plan b και c , αν δεν πάρουν μόνο το medical renewal. Πολλοί από αυτούς που ρώτησα, θα έκαναν αίτηση στην aegean χωρίς δεύτερη σκέψη αμέσως. ΑΜΕΣΩΣ. Ναι προφανώς και υπάρχουν καλύτερες σχολές, από τις εν λόγω 2, όπως έχουν πει οι κύριοι στο forum αλλά εδώ μιλάμε για 31κ και θα αρχίσεις να βάζεις ώρες μετά. Σίγουρα έχουν υπάρξει καλύτερες ευκαιρίες έξω (air lingus, turkish airlines, wizzair), αλλά είναι και αρκετά πιο δύσκολο να σε πάρουν, είτε γιατί ζητάνε την γλώσσα τους, είτε για άλλα κριτήρια (όπως αυτό του μόνιμου κατοίκου Ρουμανίας), είτε πολύ απλά μεγαλύτερης ζήτησης. Το θέμα για να κλείσω είναι χτυπάει η καρδιά σου για την καριέρα αυτή; if it doesn't come bursting out of you in spite of everything, don't do it. Και το ίδιο ισχύει παντού και σε άλλα επαγγέλαματα δηλαδή όπως της πληροφορικής πχ, άμα γουστάρεις πολύ αυτό που κάνεις, θα αξίζει τον κόπο γιατί θα είσαι κυρίως εσύ χαρούμενος με την επιλογή σου αυτή.
0 x

gianestras_kavala
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 27 Απρ 2011, 01:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό gianestras_kavala » 02 Σεπ 2018, 05:41

Ερώτηση πολύ γρήγορη:

Στο επάγγελμα του πιλότου αξίζει κάποιος να πάρει πρώτα κάποιο πτυχίο πανεπιστημίου και να πάει μετά σε κάποια σχολή αεροπορίας ή να πάει στα 19 του κατευθείαν στη σχολή αεροπορίας;

Thnx guys :D !
0 x


nakos2222
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 29 Αύγ 2018, 12:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAL

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό nakos2222 » 02 Σεπ 2018, 12:48

όταν λες σχολή αεροπορίας, εννοείς ιδιωτική σχολή ή την Ικάρων. Γιατί μιλάμε για διαφορετικές επιλογές - φιλοσοφία.
Κατά τη γνώμη μου, αν θες να το κυνηγήσεις πανε στο ΚΑΙ στην Αθήνα να δεις αν μπορείς να βγάλεις medical 1, γράψου και σε κάποια σχολή Πανεπιστημίου , αλλά θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσεις σε νεαρή ηλικία με το aviation. Και ποτέ μην ξεχνάς πως αν δεν πάρεις υποτροφία - ή δε μπεις σε κάποιο άλλο πρόγραμμα, τα λεφτά είναι πολλά. (από 40-45κ έως 80-85)
0 x

gianestras_kavala
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 27 Απρ 2011, 01:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό gianestras_kavala » 02 Σεπ 2018, 18:13

nakos2222 έγραψε:όταν λες σχολή αεροπορίας, εννοείς ιδιωτική σχολή ή την Ικάρων. Γιατί μιλάμε για διαφορετικές επιλογές - φιλοσοφία.
Κατά τη γνώμη μου, αν θες να το κυνηγήσεις πανε στο ΚΑΙ στην Αθήνα να δεις αν μπορείς να βγάλεις medical 1, γράψου και σε κάποια σχολή Πανεπιστημίου , αλλά θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσεις σε νεαρή ηλικία με το aviation. Και ποτέ μην ξεχνάς πως αν δεν πάρεις υποτροφία - ή δε μπεις σε κάποιο άλλο πρόγραμμα, τα λεφτά είναι πολλά. (από 40-45κ έως 80-85)


καλησπέρα!

Ναι αναφέρομαι για την πολιτική αεροπορία και μόνο.

Άρα από τα 19 γιατί βάζω και 1 χρόνο στρατό να ασχοληθεί κατευθείαν με το aviation όπως λες.

Τελικά η απόσβεση γίνεται για κάποιον που θα πάρει ένα δάνειο πχ 40000? Υπάρχει αποκατάσταση?
0 x



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες