Τεχνικές Βάσεις στον ΑΙΑ

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 110

Τεχνικές Βάσεις στον ΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 14 Μαρ 2018, 12:28

21 χρόνια κλειστή η τεχνική βάση της πΟΑ στον ΑΙΑ, καλή σκέψη να την ενεργοποιήσουν. :idea:

Φοβάμαι όμως ότι δεν θα τους αφήσουν (με διάφορα τεχνάσματα οι της Α3). Σιγά να μην έχουν ανταγωνιστή στο τσιφλίκι τους.

Είχαν προσπαθήσει να ανοίξουν την τεχνική βάση μέσω ΕΑΒ αλλά η εταιρεία δεν έχει επαρκεί προσωπικό για τις ανάγκες της στην Τανάγρα Και οι πιστοποιήσεις που έχει ήταν για Β737, …. και δεν ήταν στο στρατηγικό της σχέδιο η επέκταση στον ΑΙΑ.

Ελπίζω να ανοίξει η βάση και να βρουν τόπο τα χρήματα των φορολογημένων που δαπανήθηκαν. :!:

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %80%cf%81/

Ποιο λογικό όμως μου φαίνεται να κάνανε διαγωνισμό να προσελκύσουν επενδυτή εξωτερικού :arrow: να την εκμεταλλευτεί και να αποδίδει ενοίκιο / μέρισμα…κλπ.
0 x


Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 90

Re: Τεχνικές Βάσεις στον ΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 14 Μαρ 2018, 14:02

AirNamibia έγραψε:21 χρόνια κλειστή η τεχνική βάση της πΟΑ στον ΑΙΑ

E? :shock:
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1188
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 191
Επικοινωνία:

Re: Τεχνικές Βάσεις στον ΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 14 Μαρ 2018, 14:05

Τι δεν κατάλαβες? Ο σ. Σπίρτζης απευθύνεται στους κρετίνους της εκλογικής του πελατείας, οπότε μπορεί να λέει ότι ανακρίβεια θέλει.
1 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 110

Re: Τεχνικές Βάσεις στον ΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 14 Μαρ 2018, 14:12

Το 21 σας πείραξε…?... την σύνταξη της όλης τοποθέτησης δεν την κριτικάρατε; (ρημ = κριτικάρω) :?:
Εγώ όταν την διάβασα, δεν την κατάλαβα. :wall:
Δεν είμαι τόσο έξυπνος.
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3381
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 425

Re: Τεχνικές Βάσεις στον ΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό aakunz » 14 Μαρ 2018, 17:38

Μα όταν διαβάζεις, ότι η Τεχνική Βάση της ΟΑ στο LGAV είναι κλειστή εδώ και 21 χρόνια (δηλ. έκλεισε όταν ξεκίνησαν τα έργα ανέγερσής της) δε μπορείς να πάρεις σοβαρά την υπόλοιπη δημοσίευση. Και προς αποφυγή της παραξήγησης, αναφέρομαι στα όσα λέει το metaforespress κι όχι ο συμπαθέστατος airnamibia.
3 x

Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 502
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 75

Re: Τεχνικές Βάσεις στον ΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό AGV » 14 Μαρ 2018, 20:32

Καλό το αστείο!
Καταρχήν γιατί εγώ θυμάμαι ότι μέχρι το κλείσιμο της Ολυμπιακής δηλ. 28 Σεπτεμβρίου του 2009 εγώ εργαζόμουν μέσα εκεί και ακόμη συντηρούσαμε αεροπλάνα;

Βέβαια, έχουν περάσει σχεδόν 10 χρόνια και όλο αυτό το διάστημα το τεράστιο αυτό έργο (το μεγαλύτερο υπόστεγο των Βαλκανίων) έμεινε σε πλήρη αχρηστία, χωρίς συντήρηση. Έμεινε δηλαδή κοτέτσι. Προφανώς οι φθορές που επέφερε αυτός ο χρόνος αναμένεται να είναι σημαντικές μέχρι εκτεταμένες. Εκτιμώ ότι θα χρειαστούν κάποια εκατομμύρια ευρώ για επανέλθει σε λειτουργική κατάσταση.
Ακούγεται μάλλον σαν όνειρα θερινής νύκτας.
Καληνύχτα μας.
1 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1188
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 191
Επικοινωνία:

Re: Τεχνικές Βάσεις στον ΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 15 Μαρ 2018, 00:15

Πιστεύω ότι λόγω της θέσης του σε χώρο με ελεγχόμενη πρόσβαση το υπόστεγο έχει αποφύγει τους βανδαλισμούς και τις κλοπές που αποτελούν γενικευμένη μάστιγα σε όλη την χώρα. Αντίθετα ότι τεχνικός εξοπλισμός υπάρχει είτε είναι απαξιωμένος ή χρειάζεται συντήρηση και "επαναπιστοποίηση" από μηδενική βάση.

Το βασικό ερώτημα είναι, γιατί κάποια ξένη σοβαρή επιχείρηση να θέλει να δραστηριοποιηθεί στον χώρο αυτό. Τόσο το ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον όσο και τρόπος που ο ΔΑΑ προσπαθεί να βγάλει από την μύγα ξυγκι είναι αποτρεπτικά,
0 x


Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 17

Re: Στόλος ATR της Olympic Air

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 04 Νοέμ 2018, 11:23

Eπειδή έχω φύγει εννέα χρόνια από το αεροδρόμιο θα με ενδιέφερε να ξέρω αν γίνονται συντηρήσεις στην Τεχνική Βάση τού αεροδρομίου η οποία όπως ξέρετε είναι υποχρεωτικό να λειτουργεί ή έστω να υπολειτουργεί ή καθόλου;
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5120
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 416
Επικοινωνία:

Re: Στόλος ATR της Olympic Air

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 04 Νοέμ 2018, 15:18

Συντήρηση αεροσκαφών γινεται στο υπόστεγο της Aegean και στο πρωην της αεροπλοΐας. Το μεγαλο δεν χρησιμοποιείται.

Το οτι πρεπει να "λειτουργεί υποχρεωτικά η τεχνική βαση" απο που προκύπτει;
0 x
SX-783

Bladerunner
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: 21 Ιαν 2010, 03:00
x 36

Re: Στόλος ATR της Olympic Air

Δημοσίευσηαπό Bladerunner » 05 Νοέμ 2018, 15:28

επίσης το ''συντήρηση στη...Βουλγαρία'' ακούγεται σαν να έστειλε το αεροπλάνο η εταιρεία σε κάποια τριτοκοσμική χωρά! Στην Σόφια λειτουργεί MRO της Lufthansa Technik..
2 x


Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 17

Re: Στόλος ATR της Olympic Air

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 05 Νοέμ 2018, 16:10

Γιατί δεν ανοίγει τότε και στην Αθήνα παρακλάδι; Το "από πού προκύπτει ότι είναι υποχρεωτικό" δεν σημαίνει βέβαια ότι είναι και περιττό....
Επί τη ευκαιρία, αυτή τη στιγμή το αεροδρόμιο ποιός το εκμεταλλεύεται; Είναι ακόμη οι Γερμανοί ή έχουν παραχωρήσει σε άλλη κοινοπραξία τα δικαιώματα; Και καλά, η Aegean προνόησε να φτιάξει δικό της υπόστεγο. Οι ξένες εταιρείες τι λένε γι αυτό;
Τελευταία επεξεργασία από Air Greece σε 05 Νοέμ 2018, 19:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες