PBN ειναι τα RNP approaches. Το πρόβλημα θα μπορεί να λυθεί μόνο με RNP AR approaches που μέχρι το τελευταίο leg που πρεπει να ειναι straight in με το διάδρομο, τα υπόλοιπα μπορούν να ειναι curved legs και ετσι να αποφεύγουν τους λόφους και τα υψόμετρο νότια από το αεροδρόμιο. Αλλιως με απλά RNP (GPS ) Aproaches δεν νομίζω οτι μπορεί να ειναι πολύ πιο κάτω το MDA/ DA εφόσων το πρόβλημα ειναι οι λόφοι και το υψόμετρο.Σιγουρα όμως, ακόμα και ετσι, θα παει πιο κάτω από τα 1300 πόδια που ειναι τώρα με το VOR approach. Για RNP AR χρειάζεται special authorization και training από τα πληρώματα. Θα δούμε τι θα γίνει....