Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 369

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 08 Οκτ 2019, 11:03

Μήπως θα υπήρχε θέμα σε αυτή την περίπτωση απο την επιτροπή ανταγωνισμού επειδή ο μεγαλύτερος χρήστης του αεροδρομίου θα ήταν ταυτόχρονα και μέτοχος του?
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3469
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 515

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό aakunz » 08 Οκτ 2019, 14:04

Πόσιμπολ, αν και το Δημόσιο ήταν κάποτε και ο συνιδιοκτήτης του ΑΙΑ αλλά και ιδιοκτήτης του μεγαλύτερου αερομεταφορέα της χώρας ταυτόχρονα, οπότε δε νομίζω να είναι εκεί το θέμα. Προφανώς η Αιγαίου προσδοκά ότι θα έχει μεγαλύτερα οφέλη επενδύοντας €20 εκ. (από τα €200 εκ του ομολογιακού της, άραγε;) στο Ελληνικό παρά στη δική της δραστηριότητα ως αερομεταφορέας.
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1218
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 217
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 08 Οκτ 2019, 14:37

Καραμήτρος Air έγραψε:Μήπως θα υπήρχε θέμα σε αυτή την περίπτωση απο την επιτροπή ανταγωνισμού επειδή ο μεγαλύτερος χρήστης του αεροδρομίου θα ήταν ταυτόχρονα και μέτοχος του?
Για τόσο μικρά μετοχικά πακέτα, (κάτω του 10%) τα οποία δεν οδηγούν σε έλεγχο επί της επιχείρησης, συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα.
0 x

Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 94

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό 6circles » 08 Οκτ 2019, 15:41

aakunz έγραψε:...Προφανώς η Αιγαίου προσδοκά ότι θα έχει μεγαλύτερα οφέλη επενδύοντας €20 εκ. (από τα €200 εκ του ομολογιακού της, άραγε;) στο Ελληνικό παρά στη δική της δραστηριότητα ως αερομεταφορέας.


Αυτό! Η εντύπωση που μου άφησε εμένα η συγκεκριμένη κίνηση της Αιγαίου είναι ότι θέλει να μετατραπεί σε μια εταιρία holding με διάφορες υπηρεσίες συναφείς με τον τουρισμό. Κάτι σαν την Apple που θέλει να περάσει από την iPhone / Mac εποχή στις υπηρεσίες ( τηλεόραση, μουσική ) κλπ.

Πιο πολύ με προβληματίζει το πολύ μικρό ποσοστό συμμετοχής ( πολύ μικρό για να σημαίνει κάτι ουσιαστικό ), καθώς και το ακαταλαβίστικο της ανακοίνωσης της Αιγαίου που εν μέρει λέει:

"...As per the agreement, AEGEAN will use its inflight media to present its passengers with project material and information relating to the new services, experiences and products that become available as the project evolves. The objective of the effort is to amplify awareness of the project and therefore, contribute to its successful progress."

Δηλαδή θα διαφημίζει το πρότζεκτ στους επιβάτες της αλλά αντί να την πληρώνουν θα πληρώσει εκείνη για το "προνόμιο" αυτό; :!: :?:
0 x


Άβαταρ μέλους
mrk
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Αθήνα
x 95

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό mrk » 08 Οκτ 2019, 16:42

Αν προσδοκά κέρδη ως μέτοχος, και εφόσον το κανάλι (in-flight media) το έχει, γιατί να μην το διαφημίσει;
1 x
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement.

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3469
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 515

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό aakunz » 08 Οκτ 2019, 20:06

Εντάξει, δεν κάνει και τίποτα πρωτοποριακό η Aegean. Τα ίδια κάνουν / έκαναν και άλλες αεροπορικές, επενδύοντας με ακόμα μεγαλύτερα μερίδια (βλ. Radisson SAS, Swissôtel κλπ). Ας είναι καλά οι μέτοχοι, οι ομολογιούχοι, το Blue και το Aegean IFE, το οποίο προβλέπεται να γίνει ακόμα πιο βαρετό στο μέλλον.
0 x

Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 41

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό TOGA » 09 Οκτ 2019, 07:15

Σχετικά με το ΙFE της Aegean, το safety briefing με τον Αντετοκούμπο είναι μακράν το πιο ενδιαφέρον κομμάτι :mrgreen:

Αυτό το κλιπάκι από το μουσείο με τα μουστακια του Καραϊσκάκη να τρεμοπαίζουν το έχω σιχαθεί μιλάμε…
0 x


Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 141

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 09 Οκτ 2019, 13:28

Ενδέχεται βέβαια, πέρα από τη διαφήμιση, ότι και σαν μέτοχος και επίσημος αερομεταφορέας, μέρος της επένδυσης θα ισοσκελιστεί με αεροπορικά εισιτήρια για τα στελέχη των εταιριών που θα εμπλακούν στην επένδυση. Χώρια που σε όλες τις χώρες-στόχους του καζίνο μπορεί να παίζει και η αντίστοιχη διαφήμιση "Visit the newest casino with Aegean Airlines"...
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3469
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 515

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό aakunz » 09 Οκτ 2019, 13:31

Και κανένα special livery.
0 x

Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 174

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 16 Οκτ 2019, 18:03

Καραμήτρος Air έγραψε:Μήπως θα υπήρχε θέμα σε αυτή την περίπτωση απο την επιτροπή ανταγωνισμού επειδή ο μεγαλύτερος χρήστης του αεροδρομίου θα ήταν ταυτόχρονα και μέτοχος του?


Η Lufthansa είναι μέτοχος της Fraport και ταυτόχρονα μεγαλύτερος χρήστης του αεροδρομίου. Και στο MUC έχει το 40% της εταιρίας που διαχειρίζεται το 2ο τέρμιναλ. Φαντάζομαι δεν υπάρχει "ασυμβίβαστο". Ίσα ίσα που αν είχε μερίδιο του LGAV θα μπορούσε να καθοδηγεί καλύτερα τη στρατηγική προς το συμφέρον της.
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 369

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 16 Οκτ 2019, 18:53

H Lufthansa εχει μόνο το 8.44 % των μετοχών της Fraport.
https://www.fraport.com/content/fraport ... cture.html

Και παρότι είναι μέτοχος της δεν μπόρεσε να την κατευθύνει ώστε να μην της φορέσει την Ryanair στο σβέρκο στο FRA.
2 x

Montezouma
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 03 Ιουν 2011, 00:39
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGBL

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Montezouma » 17 Οκτ 2019, 15:43

Πιστεύω ότι η ΑΙΓΑΙΟΥ αξιολόγησε τις υπεραξίες που κατάγραψε από τη συμμετοχή της στο Costa Navarino κ στα γήπεδα golf που διαχειρίζεται στην Κρήτη, γι΄αυτό αντίστοιχα αποφάσισε να επενδύσει στο Ελληνικό. Το πρότζεκτ είναι πολυσύνθετο, μιας και τα καζίνο έχουν δικό τους κοινό - 1 εκατ. τουρίστες το χρόνο υπολογίζουν μόνο από τα καζίνο - και τα διαμερίσματα και οι εταιρείες που θα μπουν στο Ελληνικό θα είναι για μεγάλα πορτοφόλια μόνο. Συν ότι η ΑΙΓΑΙΟΥ έχει και κομμάτι exclusive flying με λίαρ τζετ, οπότε πεδίο δόξης λαμπρό.
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες