Η αντίδραση, αν μου επιτρέπεις , γιατί έχει γίνει μεγάλη παρανόηση, ίσως και σκόπιμα είναι στο οτι έμπαινε το δίλημμα "θέλεις ανάπτυξη με τη Fraport που θα φτιάξει , θα βελτιώσει κλπ ή θέλεις τη κακομοιριά του Δημοσίου και να μείνουν όπως είναι" ......ΚΑΝΕΙΣ δεν υποστήριξε οτι η κατάσταση των αεροδρομίων πρίν την 11/4/2017 ηταν ιδεατή.. όλοι απαιτούσαν να γίνουν επενδύσεις απο τα χρήματα που εισέπρατταν τα αεροδρόμια τόσα χρόνια και δεν επέστρεφε τίποτα σε αυτα. Το ίδιο το Δημόσιο μπορούσε να φτιάξει αυτά που κανει τώρα η Fraport ( και αυτή χρησιμοποιεί εργολάβους και υπεργολάβους των υπεργολάβων, για όσους κατάλαβαν) με τα λεφτά που εισέπραττε τόσα χρόνια , εστω και ενα 10% να εμενε στα αεροδρόμια. Ενώ τώρα έχασε περίπου το 90% των εσόδων που έμπαιναν στα ταμεία του... Και για να προλάβω κάποιους που θα πούν οτι δεν είχε γίνει τίποτα επι Δημοσίου, να πώ οτι όπου υπήρχε θέληση, κυρίως απο τοπικούς παράγοντες έγινε δουλειά... Χανιά, Ζάκυνθος, Καβάλα και τελευταία Γιάννενα, έγιναν με χρήματα του Δημοσίου- εμμεσα του φόρου επιβατών.. .τα 3 πρώτα τα πήρε ουσιαστικά έτοιμα η fraport , άλλαξε τα ποσοστά κοινόχρηστων με εμπορικά τετραγωνικά, δίνοντας περισσότερο χώρο για εμπορική χρήση και άρα πρόσθετα ενοίκια. σε βάρος του ωφέλιμου χώρου για τους επιβάτες.και ταυτόχρονα αύξησε και το φόρο στα 18,5 ευρώ.
Σίγουρα δεν θα γινοταν με την ταχύτητα που μπορεί μια ιδιωτική εταιρεία όταν μάλιστα έχει ζεστό χρήμα απο τις 3 τουριστικές σαιζόν μέχρι σήμερα, την πρώτη χρονιά μαλιστα να έχει έσοδα χωρίς ουσιαστικά καμία επένδυση... Ομως ας κρατάμε μικρό καλάθι, για να δουμε το τελικό αποτέλεσμα, γιατί η ταχύτητα σε συνδυασμό με το ποσοστό κέρδους του εργολάβου, υπεργολάβων και υπεργολάβων των υπεργολαβων δεν προμηνύεται και τόσο ποιοτικό !!