Αγαπητέ πελάτη,
Λυπούμαστε ειλικρινά ότι πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι λόγω του Covid19 η πτήση σας έχει ακυρωθεί. FR3052 σας Κρήτη (Χανιά) προς Κρακοβία την 18Απρ20. Παρακαλείστε να ενημερώσετε και τους άλλους πελάτες που ενδέχεται να ταξιδεύουν μαζί σας.
Με τη σημερινή ενημέρωση, σας πληροφορούμε ότι μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ της πλήρους επιστροφής χρημάτων για το κόστος του εισιτηρίου σας ή της επιλογής νέας διαδρομής, καθώς και εύλογης φροντίδας (όπως περιγράφεται λεπτομερώς παρακάτω).
1. Αίτηση για επιστροφή χρημάτων
Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας και να ζητήσετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τις μη χρησιμοποιημένες πτήσεις, κάντε κλικ στην επιλογή [...] και εισάγετε τα στοιχεία της κράτησής σας. Η επεξεργασία των αποζημιώσεων θα πραγματοποιηθεί εντός 20 εργάσιμων ημερών με βάση τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή της αρχικής κράτησης.
2. Αλλάξτε την ακυρωμένη πτήση σας (δωρεάν)
Έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε νέα διαδρομή για τον τελικό σας προορισμό, με ανάλογες συνθήκες μετακίνησης, είτε όσο το δυνατόν πιο σύντομα ή σε μεταγενέστερη ημερομηνία ανάλογα με τη δική σας ευχέρεια και τη διαθεσιμότητα των θέσεων.
Αν θέλετε να επωφεληθείτε από την επιλογή νέας διαδρομής σε άλλη πτήση της Ryanair στον ίδιο ή εναλλακτικό αερολιμένα προορισμού την ίδια ημέρα ή σε εναλλακτική ημερομηνία (πριν ή μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησης), επικοινωνήστε με την Ομάδα εξυπηρέτησης πελατών (ανάλογα με τις ώρες λειτουργίας) ή μεταβείτε στον γκισέ εισιτηρίων στο αεροδρόμιο. Η Ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί επίσης να σας βοηθήσει εάν χρειάζεστε άλλες επιλογές νέας διαδρομής, όπως νωρίτερη αλλαγή δρομολογίου σε εναλλακτική αεροπορική εταιρεία, τρένο, λεωφορείο ή ενοικίαση αυτοκινήτου.
Εάν επωφεληθείτε από αλλαγή δρομολογίου το συντομότερο δυνατό, θα έχετε το δικαίωμα για (και, όπου ισχύει, παρέχεται) εύλογα γεύματα και αναψυκτικά, διαμονή σε ξενοδοχείο, μεταφορά μεταξύ του αεροδρομίου και του τόπου διαμονής σας (ξενοδοχείο ή άλλο) καθώς και μεταφορά από ή προς εναλλακτικό αερολιμένα, ανάλογα με την περίπτωση.
Εάν η φροντίδα δεν παρασχεθεί παρόλο που θα έπρεπε, κρατήστε όλες τις αποδείξεις για εύλογα έξοδα που μπορεί να προκύψουν, καθώς θα χρειαστεί να τις υποβάλετε στη Ryanair για αποζημίωση των εξόδων σας.
Επισυνάπτεται πλήρες κείμενο των δικαιωμάτων σας βάσει του Κανονισμού 261/2004 της ΕΕ.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ακυρώσεις ή τις καθυστερήσεις πτήσεων, κάντε κλικ εδώ.
Και πάλι σας ζητάμε συγνώμη για κάθε ταλαιπωρία.
Με εκτίμηση,
Εξυπηρέτηση πελατών της Ryanair