LGAT Athens Hellinikon (closed)

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 558
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 143

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό AGV » 03 Ιούλ 2020, 13:06

Πρώτον. Το υπόστεγο που απεικονίζεται στο άρθρο δεν είναι το πρώτο αλλά το δεύτερο, που κατασκεύασε ο Ζώτος το 1951 για τις ανάγκες του DC-4 που δεν χωρούσε στο πρώτο υπόστεγο το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το 1931 (και την ΕΕΕΣ που επιχειρούσε στο Τατόι) αλλά με το 1924 στην Κέρκυρα.
Δεύτερον. Βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να σας αναφέρω ότι οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν για την έναρξη των εργασιών είναι από εκείνη ακριβώς την περιοχή της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας, στην οποία φαίνονται να κατεδαφίζονται τα κτίρια, ενώ τα υπόστεγα είναι ήδη άφαντα. Για την ακρίβεια, σε κάποιες αεροφωτογραφίες φαίνονται ανάμεσα στα κτίρια ένας σωρός παλιοσίδερα μπλε χρώματος που ήταν αυτό των υποστέγων. Προφανώς τα υπόστεγα αυτά αφού δεν είχαν κριθεί διατηρητέα έτσι και αλλιώς θα κατεδαφιστούν.
Για την ακρίβεια, στην φωτογραφία που υπάρχει στο:
https://www.protothema.gr/greece/article/1022460/elliniko-bikan-oi-bouldozes-xekinisan-ergasies-katedafisis/
το σημείο που βρίσκονται οι μπουλντόζες είναι η θέση του πρώτου υποστέγου (του 1924 από την Κέρκυρα) το αριστερό κτίριο είναι εκείνο που υπήρχε ανάμεσα από τα δυο υπόστεγα, ενώ το δεξί λίγο χαμηλότερο εκείνο που βρισκόταν πίσω από το πρώτο υπόστεγο.
Μπορείτε να διακρίνετε και το σωρό με τα μπλε σιδερικά (ίσως από το πρώτο υπόστεγο, ίσως από το δεύτερο).
Τρίτον. Δεν ξέρω αν ο ανάδοχος του έργου γνωρίζει τι ακριβώς έχει αναλάβει ώστε να κάνει το σωστό χρονοδιάγραμμα εργασιών. Αν δηλαδή γνωρίζει ότι κάτω από τις πλάκες σκυροδέματος βρίσκονται ατσάλινες πλάκες PSP που κατασκευάστηκαν για να μην αφαιρούνται εύκολα. Αυτή ίσως είναι και η εκδίκηση των υποστέγων προς τον ανάδοχο!

LGAT_OlAv.jpg
Εγκαταστάσεις Ολυμπιακής Αεροπλοΐας στο Ελληνικό
1 x


Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 33

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 04 Ιούλ 2020, 07:41

AGV έγραψε:Τρίτον. Δεν ξέρω αν ο ανάδοχος του έργου γνωρίζει τι ακριβώς έχει αναλάβει ώστε να κάνει το σωστό χρονοδιάγραμμα εργασιών. Αν δηλαδή γνωρίζει ότι κάτω από τις πλάκες σκυροδέματος βρίσκονται ατσάλινες πλάκες PSP που κατασκευάστηκαν για να μην αφαιρούνται εύκολα. Αυτή ίσως είναι και η εκδίκηση των υποστέγων προς τον ανάδοχο!

Όχι μόνο μπροστά στα υπόστεγα αλλά όλη η πίστα μέχρι το υπόστεγο «ξιφασκίας» είναι στρωμένη έτσι. Απλά δεν το ξέρουν. Όπως δεν ξέρουν και τι υπάρχει κάτω από τους διαδρόμους οι οποίοι δεν είναι πασαλείμματα. Θα το μάθουν. Καιρό σκέφτομαι τι θα χτίσουν και που θα βρουν να χτίσουν. Θα γελάσει καλύτερα αυτός που θα γελάσει τελευταίος.
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 367

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό OveLix » 04 Ιούλ 2020, 09:47

Μπράβο παιδιά, σωστά τα λέτε. Πού να ξέρουν οι αγοραστές του πρώην αεροδρομίου πώς φτιάχνονται και με τι στρώνονται τα αεροδρόμια; Πού να δείτε τι θα πάθουν όταν ανακαλύψουν ότι δίπλα έχει και θάλασσα!
5 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 33

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 04 Ιούλ 2020, 10:57

Μήπως εννοείς επιχωματώσεις; (land reclamation) Αν ήξεραν να το κάνουν αυτό θα είχαν προεκτείνει τον 03/21 μέσα στη θάλασσα και θα είχαμε γλιτώσει από την περιπέτεια τών Σπάτων σύντομα και φτηνά... γιατί και στα Σπάτα όπως γνωρίζουμε όλοι, οι διάδρομοι έχουν τον ίδιο προσανατολισμό: 03/21. Αλλά ο Έλληνας προτιμά τις ακριβές λύσεις. Και τα Όλυμπιακά έργα που πληρώθηκαν χρυσά τι θα γίνουν; Εγώ ας πούμε που κάνω ξιφασκία πού θα πάω, στον Πανελλήνιο;
1 x


Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 558
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 143

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό AGV » 04 Ιούλ 2020, 17:17

Καλά ρε παιδιά! Τον πόνο μας λέμε!
Βέβαια, τα PSP εδώ και μισόν αιώνα έχουν πάψει να αποτελούν τυπική διαδικασία επίστρωσης αεροδρομίων.
Είναι σαν να μιλάς σε έναν σημερινό προγραμματιστή για γλώσσα μηχανής ή σε έναν ηλεκτρονικό για ηλεκτρονικές λυχνίες.
Σαφώς δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει το έργο, αλλά το γεγονός ότι σε μια σημαντική έκταση υπάρχει αυτό το υπόστρωμα, δεν θα είναι και ασήμαντο. Βέβαια, γνωρίζοντας την ιστορία του αεροδρομίου είναι κάτι που θα πρέπει να περιμένεις.
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5599
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 653
Επικοινωνία:

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό GP707 » 05 Ιούλ 2020, 19:13

Air Greece έγραψε:Αν ήξεραν να το κάνουν αυτό θα είχαν προεκτείνει τον 03/21 μέσα στη θάλασσα και θα είχαμε γλιτώσει από την περιπέτεια τών Σπάτων σύντομα και φτηνά... γιατί και στα Σπάτα όπως γνωρίζουμε όλοι, οι διάδρομοι έχουν τον ίδιο προσανατολισμό: 03/21. Αλλά ο Έλληνας προτιμά τις ακριβές λύσεις.

Μην ξεκινάμε πάλι αυτή τη συζήτηση. Την έχουμε κάνει και στο παρελθόν και είχαμε πει για ποιο λόγο ο 03/21 κατέστη ανενεργός από τη δεκαετία του '70. Air Greece σαν πιο παλιός στο Ελληνικό θα πρέπει να το γνωρίζεις. Δεν είχε να κάνει με καμία επιχωμάτωση, επέκταση. O 03/21 δεν μπορούσε να λειτουργήσει πλέον σε καμία περίπτωση.

Δεν θα λυνόταν τίποτα με επέκταση στη θάλασσα. Θα ήταν άλλη μια πολυδάπανη προσθήκη σε ένα ήδη παλιό αεροδρόμιο. Αλλά ακόμα και να την έκαναν, οι διάδρομοι και ο προσανατολισμός τους είναι το λιγότερο σε έναν εκσυγχρονισμό αεροδρομίου. Ούτε τα κτίρια ήταν πλέον κατάλληλα, ούτε έπαιρναν άλλες επεκτάσεις, ούτε οι υποδομές ήταν ανάλογες, ούτε η χωρητικότητα στάθμευσης ήταν πλέον επαρκής, για να συνεχίσει το Ελληνικό σαν το κύριο αεροδρόμιο της χώρας. Τα πασαλείμματα τύπου charter terminal, το απαράδεκτο πρόσθετο κτίριο ανάμεσα σε αφίξεις και αναχωρήσεις του Ανατολικού, τα κτίρια του Δυτικού που συνέχεια φύτρωναν κάτι πρόσθετα μπας και μπαλωθεί κάτι κλπ κλπ καθιστούσαν μονόδρομο ένα νέο αεροδρόμιο.

Εγώ στενοχωρήθηκα σε υπερβολικό βαθμό όταν έκλεισε το Ελληνικό. Και ακόμα δεν το έχω ξεπεράσει. Αλλά η αλήθεια είναι ότι το Ελληνικό ήταν λίαν επιεικώς χρέπι πλέον και η εικόνα γενικότερα της Ελλάδας σε μια τέτοια πύλη εισόδου στη χώρα ήταν πολύ κακή και ελλιπέστατη.
6 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 33

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 06 Ιούλ 2020, 18:48

Όλοι οι spotters στεναχωρηθήκατε γιατί το αεροδρόμιο τών Σπάτων δεν προσφέρεται για το αγαπημένο σας χόμπι. Επίσης δεν είναι φιλικό προς τον επισκέπτη. Δεν μπορεί πχ. ένας πατέρας να πάρει τα παιδιά του και να πάνε να χαζέψουν τα αεροπλάνα. Το μόνο μέρος που μπορούν(;) να το κάνουν αυτό είναι το ταχυφαγείο πάνω από το Α5. Είναι έργο βιτρίνας. Να σού θυμίσω και κάτι άλλο: ότι στο αγαπημένο μας Ελληνικό οι χρεώσεις για τις αεροπορικές εταιρείες ήταν «τυπικές». Στο νέο αεροδρόμιο όμως οι δοκιμαζόμενες αεροπορικές εταιρείες πληρώνουν χρεώσεις πολυτελείας που το καθιστούν το δεύτερο ακριβότερο τής Ευρώπης όπως ξέρουμε όλοι. Μα όλοι.
0 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 367

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό OveLix » 06 Ιούλ 2020, 18:53

Το LGAT χρέωνε ακριβότερα από όσο άξιζε.
Οι χρεώσεις ήταν «τυπικές» διότι και η εξυπηρέτηση τυπική ήταν. Μιλάμε για αεροδρόμιο ευρωπαϊκής πρωτεύουσας χωρίς φυσούνες και με αδέσποτα ζώα να μπαινοβγαίνουν στις αίθουσες (για να μην πάω στα χάλια facilities, στη μη σύνδεση των δύο τέρμιναλ κλπ). Ανέκδοτο είχαμε γίνει.

Για το δε Ελ Βεν, μια και φαίνεσαι γνώστης, μπορείς να με παραπέμψεις σε κάποια λίστα με τις χρεώσεις που το καθιστούν δεύτερο ακριβότερο της Ευρώπης; Διότι στους «μα όλοι» μάλλον δεν συμπεριλαμβάνομαι.

Υ.Γ.
Όσο για το «φιλικό για τον επισκέπτη», ας καγχάσω. Στην εποχή μας τα μεγάλα αεροδρόμια υπάρχουν μόνο για τον επιβάτη. Αυτή είναι η πραγματικότητα παγκοσμίως. Όποιος θέλει κάτι φιλικό προς τον επισκέπτη ας πάρει σκύλο.
4 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 33

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 06 Ιούλ 2020, 19:01

Συγνώμη όταν δούλευα στο νέο αεροδρόμιο, αυτό έλεγαν όλοι. Δηλαδή φτήνηνε; Πώς το γνωρίζεις τόσο καλά; Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται. Επίσης μπορείς να απευθύνεις το σχόλιό σου και προς τους spotters να δούμε αν θα συμφωνήσουν μαζί σου.
Τελευταία επεξεργασία από Air Greece σε 06 Ιούλ 2020, 19:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 367

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό OveLix » 06 Ιούλ 2020, 19:02

Ε, πες το ντε ότι «αφού το λένε όλοι», άρα έτσι θα είναι :mrgreen:
2 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3592
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 695

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό aakunz » 06 Ιούλ 2020, 19:40

Air Greece έγραψε:Συγνώμη όταν δούλευα στο νέο αεροδρόμιο, αυτό έλεγαν όλοι. Δηλαδή φτήνηνε; Πώς το γνωρίζεις τόσο καλά; Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται. Επίσης μπορείς να απευθύνεις το σχόλιό σου και προς τους spotters να δούμε αν θα συμφωνήσουν μαζί σου.


Αν αναφέρεσαι στα τέλη που καλούνται να πληρώσουν οι επιβάτες και που συμπεριλαμβάνονται στα tax boxes των εισιτηρίων τους, σε πληροφορώ, ότι υπάρχουν ευρωπαϊκά αεροδρόμια με αρκετά υψηλότερες χρεώσεις. Ναι, όταν πρωτοάνοιξε, τα τέλη αναχωρούντων επιβατών ήταν τα δεύτερα υψηλότερα μετά τη Βιέννη. Από τότε, πολλά μάλλον άλλαξαν και μάλλον κι εσύ έχασες την επαφή σου με το αντικείμενο κι έμεινες σε αυτό που σε συνέφερε να λες, για να μας πείσεις ότι υπάρχει επίγειος παράδεισος και το όνομά του ήταν LGAT. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε.

Επίσης, δε με ενδιαφέρει η γνώμη των spotters. Η εξυπηρέτηση χομπιστών δεν αποτελεί πρωτεύον ζήτημα εντός του επιχειρησιακού πλάνου ενός αεροδρομίου. Είναι περισσότερο θέμα marketing.
4 x

Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 33

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 06 Ιούλ 2020, 19:51

Και εμάς δεν μάς ενδιαφέρει το επιχειρησιακό πλάνο. Εσείς πρέπει να δουλεύετε στον ASOC. (Airline Services Operations Control). Το βλέπουμε από τη δική μας σκοπιά, αν μάς επιτρέπετε. Πάνε τα τρελά πάρτυ στην Εμμαντίνα, πάνε όλα. Ρήμαξε ο τόπος.
ΥΓ. Δούλεψα και στα δύο αεροδρόμια και μπορώ να συγκρίνω. Εσύ έχεις δουλέψει μόνο στο ένα.
0 x

Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 558
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 143

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό AGV » 06 Ιούλ 2020, 20:43

Αγαπητοί συφοριασμένοι! συγγνώμη, φοροσυρουμήτες ήθελα να πω!
Ειρήνη Ημίν!
Δεν έχει νόημα να τσακωνόμαστε για κάτι που αποτελεί παρελθόν εδώ και είκοσι χρόνια!
Σίγουρα το Ελληνικό είχε τα προβλήματά του και γιαυτό έγινε το Ελ Βεν. Σε κάθε περίπτωση όμως το Ελληνικό κουβαλούσε πάνω του ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας.
Ήδη και σαν κομμάτι της ιστορίας, υπάρχει πλέον μόνο σε φωτογραφίες. Σε λίγο ένα μεγάλο πάρκο με διάφορα μέσα!
Ήδη εδώ και 20 χρόνια υπάρχει μόνο ο Ελ Βεν. Δεν έχει νόημα να τσακωνόμαστε!
2 x


Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 33

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 06 Ιούλ 2020, 20:53

Μα δεν τσακωνόμαστε. Μιλάμε με επιχειρήματα. Το αεροδρόμιο τών Σπάτων το σκεφτόντουσαν από το 1957 τουλάχιστον. Έχω ένα περιοδικό ΕΙΚΟΝΕΣ με ρεπορτάζ. Τελικά βρήκαν τρόπο και το πραγματοποίησαν. Η γνώμη μου όμως είναι ότι αυτό έπρεπε ή να είχε γίνει νωρίς ή καθόλου.
1 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5169
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 492
Επικοινωνία:

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 07 Ιούλ 2020, 01:32

Air Greece έγραψε:Εσείς πρέπει να δουλεύετε στον ASOC. (Airline Services Operations Control).


Αirport Services Operations Center και ειναι ουδέτερο, δεν ειναι " ο ASOC" 8)

Συνεχίστε.
2 x
SX-811



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Apple [Bot] και 1 επισκέπτης