Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
panos_
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 26 Αύγ 2009, 16:26
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AFL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Thessaloniki
x 8
Επικοινωνία:

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό panos_ » 10 Ιουν 2018, 22:45

https://airalanna.com.ua/en/timetable/

Αν εννοείς αυτή προφανώς πρόκειται για τουριστο-πτήσεις. Δεν νομίζω ότι πρέπει να ανησυχείς γενικά, αυτού του τύπου οι πτήσεις έχουν κάποια προβλήματα με την ακρίβεια, άλλα γενικά πραγματοποιούνται.
0 x


Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 267

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό aris320 » 11 Ιουν 2018, 09:56

Την Παρασκευή το Fokker 70 (5B-DDF) εκτελώντας την CYF190/191 ήταν αόρατο από το Flight Radar ενώ τις άλλες φορές φαίνεται κανονικά.


Ξέρετε τι μπορεί να έγινε και να φαινόταν αόρατο από το ραντάρ;

Με εκτίμηση.
0 x

Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 559
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 146

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό AGV » 11 Ιουν 2018, 20:23

Είναι πιθανό να είχε κλειστό το ATC Transponder.
1 x

Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 267

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό aris320 » 11 Ιουν 2018, 20:39

Δηλαδή δεν το έβλεπαν ούτε τα ραντάρ του FIR Αθηνών κλπ;
Αν γίνεται θέλω μια επεξήγηση για το ATC Transponder και ποιες οι επιπτώσεις του αν είναι κλειστό;
0 x


Άβαταρ μέλους
panos_
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 26 Αύγ 2009, 16:26
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AFL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Thessaloniki
x 8
Επικοινωνία:

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό panos_ » 12 Ιουν 2018, 23:40

Αρχικά να πούμε ότι τα ραντάρ που αναφέρεις (σαν όρος) δεν βασίζονται σε κάποιου είδους απόκριση ή εκπομπή σήματος απο τον στόχο. Οπότε ένας στόχος (αεροσκάφος) είναι ορατός σε ραντάρ χωρίς απαραίτητα να εκπέμπει κάποιο σήμα.

Τώρα για αυτό που αναφέρεις πιθανότατα δεν είχει ενεργή εκπομή ADS-B, ή το αεροσκάφος δεν έχει καν ADS-B εξοπλισμό. Προς το παρόν δεν είναι υποχρεωτικό.
0 x

nikolaos87
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 14 Απρ 2020, 15:21
x 2

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό nikolaos87 » 30 Δεκ 2020, 16:28

Καλησπερα και χρονια πολλα...θελω να κανω μια ερωτηση...χτες ενα gulfstream v με νηολογιο lv-irq της flyzar μετεφερε τον μεσι απο ροζαριο-βαρκελωνη...ground time ειχε μονο 40 λεπτα...προλαβαινει να παρει καυσιμα και τα λοιπα σε τοσο λιγο χρονο??επισης πεταγε στα 47.000 εχουν τοσο μεγαλες δυνατοτητες??13 ωρες επιστροφη εκανε...υπαρχουν αρκετα τετοια jet που κανουν υπερατλαντικα??
0 x

CHRISTOS55
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 527
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 171

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 30 Δεκ 2020, 18:34

To α/φος Gulfstream V, με Νηολόγιο LV-IRQ (Αργεντινής), πέταξε από SAAR to LEBL, απόσταση 10.545 Km (5.694 NM) διάρκεια πτήσης 12h16m, στην επιστροφή του πέταξε 13h23m. To α/φος έχει την δυνατότητα να πετάει μέχρι 51.000ft και να διανύσει 6.500NM (12.000 Km).
0 x


airfan
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 51

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό airfan » 31 Δεκ 2020, 10:49

Το Radar που χρησιμοποιείται στην πολιτική αεροπορία δεν είναι ενα., αλλά 2...το πρωτεύον και το δευτερεύον... Το δευτερεύον είναι το απαραίτητο στη σύγχρονη πολιτική αεροπορία και η λειτουργία του βασίζεται στην απάντηση του transponder του α/φ.. για το λόγο αυτό δεν ειναι και τοσο ισχυρή η εκπομπή του, οσο αυτή του πρωτεύοντος που εκπέμπει με ενα ισχυρό παλμό, ώστε να κανει ανακλαση στο στόχο και να επιστρέψει στην κεραία στο έδαφος..Το transdponder του α/φ, απαντάει με τον κωδικό του και το ύψος του.. Δεν έχουν όλα τα transponders τη δυνατότητα να εκπέμπουν και το mode -s και τις συντεταγμένες που απαιτούνται στο ADS-B. Προς το παρόν το ΑDS-B, δεν ειναι υποχρεωτικό στην Ευρώπη και ετσι δεν ειναι ολα τα α/φ εξοπλισμένα με σύγχρονα transponders, ειναι υποχρεωτική όμως η χρήση transponder με εκπομπη κωδικού και υψους (Α/C mode). Τα radar της πολιτικής αεροπορίας πάντως βλέπουν οτι αεροπλάνο πετάει στον εναέριο χώρο.
0 x

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 73

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 05 Ιαν 2021, 02:56

aris320 έγραψε:Την Παρασκευή το Fokker 70 (5B-DDF) εκτελώντας την CYF190/191 ήταν αόρατο από το Flight Radar ενώ τις άλλες φορές φαίνεται κανονικά.


Ξέρετε τι μπορεί να έγινε και να φαινόταν αόρατο από το ραντάρ;

Με εκτίμηση.


Υπάρχει δυνατότητα ο operator να αιτηθεί να μην φαίνεται η πτήση live στο flight radar 24. Η πτήση πιθανόν να είναι διαθέσιμη για playback μετά την ολοκλήρωση της.

Δεύτερη περίπτωση είναι να έγινε dispatch(σύμφωνα με το MEL) με το mode S εκτός λειτουργίας (τα υπόλοιπα modes του transponder σε λειτουργία). Από ότι είχα διαβάσει, οι δεκτές του flight Radar μπορούν να εκμεταλλευτούν μόνο τις πληροφορίες του mode S. Σε αυτήν την περίπτωση η πτήση δεν είναι διαθέσιμη ούτε για playback.
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες