Δημοσίευσηαπό aakunz » 18 Φεβ 2021, 11:13
Εν όψει της έναρξης των νέων δρομολογίων της εταιρείας και της πρωτοφανούς εξωστρέφειας που δείχνει, έχω την εντύπωση πως είναι απαραίτητη μία ανανέωση και επανασχεδιασμός της μηχανής κρατήσεων, η οποία μετά βίας ανταποκρίνεται σε μία εταιρεία που εκτελεί πτήσεις εσωτερικού.
Η μηχανή κρατήσεων είναι απίστευτα προβληματική. Εάν έχει εκτελεστεί το πρώτο σκέλος μια κράτησης, δε μπορείς να αλλάξεις την επιστροφή. Θα πρέπει να καλέσεις call centre στις ώρες που λειτουργεί. Έστω ότι ένας επιβάτης πρέπει να αλλάξει επειγόντως το σκέλος της επιστροφής και το call centre δε λειτουργεί (κλείνει στις 21:00) και η πτήση είναι για το επόμενο πρωί. Το no-show είναι αναπόφευκτο.
Το web check-in είναι κι αυτό σκέτη απογοήτευση. Ωραία τα ancillaries και οι χρεώσιμες θέσεις, αλλά το ότι δεν υπάρχει mobile boarding pass, υποχρεώνει τον επιβάτη είτε να έχει εκτυπωτή, είτε να πρέπει να περάσει από γκισέ.
Όταν λοιπόν μπορείς να διαθέσεις τόσα εκατομμύρια για νέα, μεγαλύτερα αεροσκάφη, καλό είναι να ρίξεις κάτι παραπάνω για μία αξιοπρεπή, λειτουργική και πιο αξιόπιστη πλατφόρμα κρατήσεων, που θα διευκολύνει τους επιβάτες.
13 x