επέστρεψα χθές το απόγευμα απο ολιγοήμερες χριστουγεννιάτικες διακοπές στο Παρίσι... γενικά όλα πήγαν καλά με τις πτήσεις.
23/12 - 11.30 - ΑΤΗ-CDG : με το MD-82 9A-CBF της ΑirAdriatic
45' περίπου καθυστέρηση. Check-in και έλεγχος παρά την απεργία εκείνης της ημέρας γίνανε πολύ γρήγορα. Πολύ θόρυβος γιατί τσέκαραμε στην προτελευταία σειρά και ο δεξιός κινητήρας ήταν μέσα στο αυτί μου...
. Η πτήση καλή, το αεροπλάνο καθαρό και τα μέλη του πλήρωματος απο την Κροατία φαίνονταν επαγγαλματίες. Το σνακ περιείχε ψωμί-ζαμπόν-τυρί-ομελέτα-λουκάνικο-μίνι μπακλαβά απο ελληνικές επιχειρήσεις απο οτι είδα ενώ το καροτσάκι με τους καφέδες και τα αναψυκτικά πέρασε μια φορά
28/12 - CDG-ATH : με το ΜD-83 OE-LMH της Map
edit: τώρα είδα οτι υπάρχουν φωτογραφίες του MD83 εδώκαι εδώ.
30' περίπου καθυστέρηση. Το Terminal 3 στο CDG δεν είναι και το καλύτερο τέρμιναλ που βρέθηκα ποτέ. Μεγάλες ουρές και για το check-in αλλά και για τον έλεγχο των χειραποσκεύων. Τελικά μας φωνάξαν ονομαστικά να βγούμε απο την ουρά για να προλάβουμε το αεροπλάνο. Το αεροπλάνο σε καλύτερη κατάσταση (καθίσματα, διάδρομοι). Το πλήρωμα ,που ήταν αυστριακοί, πολυάριθμο αλλά νομίζω οχι με αρκετή πείρα στη δουλειά. Το σνακ περιείχε ψωμί-ζαμπόν-τυρί-μίνι μπακλαβά απο ελληνικές επιχειρήσεις απο οτι είδα ενώ το καροτσάκι με τους καφέδες και τα αναψυκτικά πέρασε τρείς φορές. Η πτήση άριστη. Πραγματικά ο πιλότος ήταν μάγκας, ενας γκριζομάλης αυστριακός 50+κάτι ο οποίος το σήκωσε και το κατέβασε χωρίς κανένας να καταλάβει τίποτα. Ο καιρός γενικά ήταν καλός και στις δύο πτήσεις και δεν υπήρχαν αναταράξεις. Αυτό που μου έκανε εντύπωση στην πτήση της επιστροφής ήταν οτι πρίν την αναχώρηση απο το CDG ο πιλότος έκανε ανακοίνωση οτι το σύστημα ελέγχου του δείχνει ενα πρόβλημα με την πίεση στην πίσω πόρτα του ΜD :shock: . Ο πιλότος ο ίδιος σηκώθηκε, διέσχισε όλο το αεροπλάνο και κατέβηκε απο την πίσω πόρτα και έλεγξε κάποια σημεία της ατράκτου
και όλα αυτά λίγα λεπτά πριν την απογείωση. Όπως καταλαβαίνετε ήταν λίγο ανησυχτικό. Φυσικά όλοι οι έλληνες - τουρίστες - εμπειρογνώμονες έβγαλαν αμέσως απόφαση οτι το αεροπλάνο ήταν σαράβαλο που χάνει πίεση, που χάνει λάδια κτλ κτλ .... όπως και να χει το αεροπλάνο σηκώθηκε, ο πιλότος κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της πτήσης ξανασηκώθηκε και τσέκαρε κάποια πράγματα. Το αεροπλάνο κατέβηκε στην ώρα του.
Αυτά...
btw, το Παρίσι είναι τρομερό αλλά είχε και πολύ κρύο ...
23/12 - 11.30 - ΑΤΗ-CDG : με το MD-82 9A-CBF της ΑirAdriatic
45' περίπου καθυστέρηση. Check-in και έλεγχος παρά την απεργία εκείνης της ημέρας γίνανε πολύ γρήγορα. Πολύ θόρυβος γιατί τσέκαραμε στην προτελευταία σειρά και ο δεξιός κινητήρας ήταν μέσα στο αυτί μου...

28/12 - CDG-ATH : με το ΜD-83 OE-LMH της Map
edit: τώρα είδα οτι υπάρχουν φωτογραφίες του MD83 εδώκαι εδώ.
30' περίπου καθυστέρηση. Το Terminal 3 στο CDG δεν είναι και το καλύτερο τέρμιναλ που βρέθηκα ποτέ. Μεγάλες ουρές και για το check-in αλλά και για τον έλεγχο των χειραποσκεύων. Τελικά μας φωνάξαν ονομαστικά να βγούμε απο την ουρά για να προλάβουμε το αεροπλάνο. Το αεροπλάνο σε καλύτερη κατάσταση (καθίσματα, διάδρομοι). Το πλήρωμα ,που ήταν αυστριακοί, πολυάριθμο αλλά νομίζω οχι με αρκετή πείρα στη δουλειά. Το σνακ περιείχε ψωμί-ζαμπόν-τυρί-μίνι μπακλαβά απο ελληνικές επιχειρήσεις απο οτι είδα ενώ το καροτσάκι με τους καφέδες και τα αναψυκτικά πέρασε τρείς φορές. Η πτήση άριστη. Πραγματικά ο πιλότος ήταν μάγκας, ενας γκριζομάλης αυστριακός 50+κάτι ο οποίος το σήκωσε και το κατέβασε χωρίς κανένας να καταλάβει τίποτα. Ο καιρός γενικά ήταν καλός και στις δύο πτήσεις και δεν υπήρχαν αναταράξεις. Αυτό που μου έκανε εντύπωση στην πτήση της επιστροφής ήταν οτι πρίν την αναχώρηση απο το CDG ο πιλότος έκανε ανακοίνωση οτι το σύστημα ελέγχου του δείχνει ενα πρόβλημα με την πίεση στην πίσω πόρτα του ΜD :shock: . Ο πιλότος ο ίδιος σηκώθηκε, διέσχισε όλο το αεροπλάνο και κατέβηκε απο την πίσω πόρτα και έλεγξε κάποια σημεία της ατράκτου

Αυτά...
btw, το Παρίσι είναι τρομερό αλλά είχε και πολύ κρύο ...
