Είναι το fly-by-wire μειονέκτημα;

crazy_pilot oxi genika anaferomai. apla exw ksenerwsei me to post- enw san thema einai polu kalo gia sizitisi- exei ksefygei... thats all. diladi exei ginei Airbus Vs Boeing san i Airbus na efivre to Fly by Wire. klp klp
 
SkyHawk":38fgbr0v said:
crazy_pilot oxi genika anaferomai. apla exw ksenerwsei me to post- enw san thema einai polu kalo gia sizitisi- exei ksefygei... thats all. diladi exei ginei Airbus Vs Boeing san i Airbus na efivre to Fly by Wire. klp klp
γιατι ποιος το εφερε στα επιβατηγά αεροπλάνα?
το έκανε η airbus το 88 και η boeing απλά ακολούθησε 6 χρόνια μετα

πολλα offtopic πέφτουνε, ας μας σβήσει καποιος mod
 
flying_sotoman":2kond2fx said:
γι αυτό το ατύχημα αναφέρει το πανάκριβο βιβλίο μου :D :
Cause
The accident resulted from a combination of the following:
-flyover height lower than surrounding objects
-slow speed, reducing to reach maxium angle of attack
-engines at flight idle
-late application of go-around power...
καθε μηχανή παίρνει καποιο χρονο να παει απο idle σε full, οι πιλότοι αυτής της πτήσης (του flyover δλδ) δεν υπολόγισαν σωστα προφανώς...

Για να μήν αναφέρουμε τα NG και τα classic που την πάτησαν ενώ θα την σκαπούλαραν αν ήταν a320...(δεν εχω κατι στο μυαλό μου αλλα υποθέτω πως είναι πιό ασφαλή τα a320... οι καιροί που ο πιλότος ηταν θεός ευτυχώς εχουν φύγει...)

θελει πολυ συζητηση το θεμα......!
Φανταζεσαι πανω απο τον Ατλαντικο, νυχτα, να σου "βγαλει" στο ND, PFD, EWD, kai SD, "Serious problem, computer is shuting down. Restart after 3'"!!! :(
Για να μην αναφερθουμε στο engine shut down που εγινε στο Holding point μιας Virgin....!
Kαλα ειναι τα computer, ΟΣΟ δουλευουν σωστα!! :D
 
flying_sotoman":1u66nhpl said:
στα συμβατικά αεροσκάφη καθε κίνηση στο yoke μεταφέρεται στους αιλερόνες και τους ελεβειτερόνες, ...

:D Καταπληκτικό! Να υποθέσω ότι τα ζωάκια αυτά είναι της ιδίας συνομοταξίας με τους «αντάπτορες»; :D

flying_sotoman":1u66nhpl said:
στα συμβατικά αεροσκάφη καθε κίνηση στο yoke μεταφέρεται ... στα πτερύγια κλπ δλδ μεσω υδραυλικών συστημάτων... fly by... pipe δλδ στα fly by wire τωρα το πηδάλιο δεν εχει καμια σχεση μηχανικά με τις επιφάνειες που κουνουν το αεροπλάνο. Καθε κίνηση στο πηδαλιο μεταφέρεται σε εναν υπολογιστή και απο τον υπολογιστή στα πτερύγια....

Επειδή βλέπω τα έχεις μπλέξει… λιγάκι. Το εάν ένα αεροσκάφος έχει υδραυλικά η όχι είναι παντελώς άσχετο με το εάν έχει και FBW. Μην μπλέκεις το πώς μεταφέρεται η όποια εντολή με το πώς παρέχεται η ισχύς για να γίνει πράξη αυτή η εντολή.
 
flying_sotoman sta comercial i airbus. alla den to anakalupse ayti to fly by wire yparxei apo tin 10etia tou 1970
 
SkyHawk":c5gavpjq said:
flying_sotoman sta comercial i airbus. alla den to anakalupse ayti to fly by wire yparxei apo tin 10etia tou 1970

Ανακαλύπτεις κάτι που υπάρχει και δεν σου ήτανε γνωστό! Κάτι το οποιο επινοείς εσύ, το εφευρίσκεις! ;)

Το πρώτο ψηφιακό fly-by-wire σύστημα χρησιμοποιήθηκε σε μια πτήση του Apollo το 1972. Σε αεροπλάνο περίπου την ίδια εποχή, ένα F-8 της Vought, αν δεν κάνω λάθος. Το πρώτο σύστημα σε πολιτικο αεροσκάφος ήτανε στα τέλη του 70, αρχές 80, ένα BAe 1-11! Σε σειρά το έβαλε πρώτη η Airbus, αυτό αληθεύει. Η Doeing αγρόν ηγόραζε για καμια 25-27 χρονια (από την εποχή του BAe μέχρι σήμερα), μέχρι να το κάνει standard, και φυσικά δεν το έχει για όλους τους τύπους της (ακόμα)!


Αυτάα..
 
makedona sorry gia tin diatypwsi tha exw sto nou mou na kanw mathimata ellinikis. oloi katalavane ti thelw na pw eleos.....
 
makedonas":2n1wkpvk said:
Το πρώτο ψηφιακό fly-by-wire σύστημα χρησιμοποιήθηκε σε μια πτήση του Apollo το 1972. Σε αεροπλάνο περίπου την ίδια εποχή, ένα F-8 της Vought, αν δεν κάνω λάθος. Το πρώτο σύστημα σε πολιτικο αεροσκάφος ήτανε στα τέλη του 70, αρχές 80, ένα BAe 1-11! Σε σειρά το έβαλε πρώτη η Airbus, αυτό αληθεύει. Η Doeing αγρόν ηγόραζε για καμια 25-27 χρονια (από την εποχή του BAe μέχρι σήμερα), μέχρι να το κάνει standard, και φυσικά δεν το έχει για όλους τους τύπους της (ακόμα)!

Αυτάα..

Η ...Doeing έκανε την πάπια σχετικά με το fly-by-wire όσο καιρό δεν το είχε στα δικά της. Ημι-επίσημα, αν-επίσημα, όπως θέλετε πέστε, το 'κορόϊδευε' όταν η Airbus το έκανε standard σε όλα τα νέας ανάπτυξης ΑΦ από το Α320 & μετά. Ακόμα και σήμερα, δεν είναι σωστό να λέμε ότι 'όλα τα Αirbus έχουν fly-by-wire γιατί πολύ απλά, το Α-300R που είναι σε παραγωγή δεν έχει. (technically speaking, ακόμα και το Α310 είναι 'ενεργό', γιατί εκκεμούν 5 παραδόσεις στην ...Iraqi από το 1992.).

Η Doeing έβαλε το fly-by-wire σε όλα τα καινούργιας ανάπτυξης ΑΦ από το Β 777 & μετά, δηλαδή στα εξής δύο, το Β777 & Β787. Ό,τι άλλο έχει να δείξει η Doeing είναι derivatives παλαιότερων σχεδίων, και μιας και δεν είναι νέες αναπτύξεις δεν πήρανε το fly-by-wire. Έτσι τα 737NG, αν και πολύ σύγχρονα σε κινητήρες & cockpit, έχουν ακόμα πολλά ηλεκτρικά ή και μηχανικά 'κληρονομήματα' από τα 737 classics. To ίδιο και τα 767-400, 757-300 και το ...717. Το 747-400 είχε 'βγεί' πριν το Α320, οπότε δεν το συζητάμε, και ούτε και το 747-800.
 
Και λοιπον? Και τι εγινε που τα προηγουμενα μοντελα της Β δεν ειχαν fbw? Μηπως τα εκανε αυτο λιγοτερο αξιοπιστα η κατι τετοιο? :? Εξηγηστε μου,δηλαδη,τι προσπαθειτε να πειτε με ολα αυτα...
 
@ seven4seven

+1+2+3+4+5+6+7+8+9+10 k outo ka8exis..... ;) ;) ;)
 
Top