JFK-BOS

SkyHawk

First-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2005
Μηνύματα
767
Likes
102
Περιοχή
HELL
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Sta teli tis dekaetias tou 1980 i OA apopirathike na anoiksei ayto to dromologio kai na epektathei kai stis Hnwmenes Politeies.... Rwtisa kai ematha apo kapoia atoma pou doulevane tote stin OA (kai alla pou den to eixan ksanakousei) oti ontws pige na kanei ptiseis ekei me arxiko route JFK-BOS kai me kapoia 707 na anaptisotan kai se ptiseis JFK-LAX. Kserei kanenas perissoteres plirwfories gia ayto??! Paradokso ? epsaksa se ayto to site tpt epsaksa sto google pali tpt to mono pistirio einai ayto http://www.airliners.net/open.file/0247326/L/ to opoio ekane mono 4 ptiseis JFK-BOS. :7:


P.S. gia na min mberdevomaste i photo einai ena 732 sta xrwmata tis OA paroplismeno. Tou opoiou plirofories epsaksa kai den vrika pouthena! Upotithetai oti ayto petakse tis elaxistes ptiseis JFK-BOS. Sorry gia to mberdema :D
 
To δρομολόγιο ATH-JFK-BOS-ATH υπήρχε σίγουρα το 1995 και κράτησε τουλάχιστον μέχρι το 2000 όπως βλέπω στα προγράμματά πτήσεών μου.
Φυσικά με B742.
 
egw omws milaw gia sketo JFK-BOS me 732... Ayto einai pou me paraksenevei. Anyway opoios kserei as me enimerwsei. Giati to psaxnw kairo kai den vriskw tpt....
 
SkyHawk":qypp8mm5 said:
P.S. gia na min mberdevomaste i photo einai ena 732 sta xrwmata tis OA paroplismeno. Tou opoiou plirofories epsaksa kai den vrika pouthena!

Πληροφορίες γι΄ αυτό υπάρχουν στο site μας, όπως και για όλα τα αεροσκάφη της ΟΑ:

:arrow: https://www.airliners.gr/el/dfleet.php?aid=1221

Σχετικά με το δρομολόγια ATH-BOS-JFK και ATH-JFK-BOS άρχισαν το 1992 και σταμάτησαν το 2001.
 
agapitoi filoi mou to erwtima mou einai safes. Ti egine me tin ptisi JFK-BOS me to 732 tis photo pou mou edwse stoixia o xristos kai ton eyxaristw giati den mborousa na ta vrw edw pera. kai oxi me tin ptisi ATH-JFK-BOS me to 742. Opoios kserei na mou pei an oxi afiste to etsi thnx ek twn proterwn :D
 
Η αληθεια ειναι οτι το δρομολογιο ετσι οπως το αναφερεις δεν το γνωριζω. Ομως τα 2 732 (Ν321XV & N322XV) που είχαν νοικιαστεί για 12 μηνες απο την ΟΑ, πέταγαν δρομολόγια εσωτερικού και κάποια ευρωπαικά (τα δρομολογια των υπολοιπων 737-200). Τοτε τα έβλεπα και τα 2 αρκετά συχνα να πηγαινοερχονται στο Ελληνικό. Αν υπηρχε η πιθανοτητα να εκτελουν την πτήση JFK-BOS θα πρεπει τουλαχιστον ένα, να ειχε βάση εκει. Φυσικά, έτσι οπως το αναφέρεις, πιθανώς και να πηγε καποιο για 1-2 βδομάδες εκει και να επεστρεψε, αφου τελικά δεν "εκατσε" το συγκεκριμένο σκέλος. :rolleyes:
Άρα η φωτο δεν ειναι πειστηριο οτι έκανε πτησεις εκει, μιας και τα 2 737-200 ειχαν νοικιαστεί για να καλυψουν τις αυξημενες πτητικες αναγκες της ΟΑ. Μάλιστα, στην αρχή ειχαν νοικιάσει άλλα 2 737-200
https://www.airliners.gr/el/dfleet.php?aid=1223 &
https://www.airliners.gr/el/dfleet.php?aid=1224
τα οποία ομως επεστράφησαν σύντομα λόγω προβλημάτων που παρουσίαζαν.
Μάλιστα, μόλις τελειωσε το leasing των 2 737-200 (3/90) η ΟΑ πήρε τα 3 727-200 (SX-CBG, SX-CBH & SX-CBI) που κάλυψαν τις πτητικες της ανάγκες μέχρι την παραλαβή των 737-400.
 
SkyHawk,

το 737 που αναφέρεις όντως χρησιμοποιήθηκε από την ΟΑ μέσα του '80, ως νοικιασμένο, και η ΟΑ ήταν ο τελευταίος χρήστης, και γι' αυτό του έμειναν τα χρώματα. Ήταν η εποχή που η ΟΑ είχε 11 δικά της 737-200 και νοίκιασε για ένα καλοκαίρι 2 'αμερικάνικα' 737. Η χρήση τους έγινε βεβαίως εντός του συνήθους πλέγματος προορισμών που την εποχή εκείνη εξυπηρετούσαν τα 737-200, ήτοι κυρίως εσωτερικό και κοντινές πτήσεις εξωτερικού.

από πού προκύπτει όμως η σύνδεση της χρήσης εκείνων των 737 με την χρήση τους JFK-BOS?

Και επειδή ζούσα στη BOS από το 1990, να σε πληροφορήσω ότι η πρώτη 'προσγείωση' της ΟΑ στο Logan έγινε την άνοιξη του 1992. Μάλιστα τα δρομολόγια ήταν το ένα ATH-JFK-BOS-ATH και το άλλο ATH-BOS-JFK-ATH (Τρίτη & Σάββατο, συνήθως), δηλαδή όντως γινόταν το κομμάτι JFK-BOS με ...742, φυσικά, αλλά χωρίς επιστροφή και χωρίς 'revenue passengers'. Απλά, συνέχιζαν όσοι πήγαιναν BOS από ATH ή όσοι είχαν μπεί από JFK για ΑΤΗ κάνανε μια στάση στην ειδυλλιακή Βοστώνη. Όχι, δεν βγαίναμε 'έξω'. Συνήθως τη βγάζαμε ...μέσα στο ΑΦ, ή καμμιά φορά σε ειδική αίθουσα. Το καθάρισμα του ΑΦ και ανεφοδιασμός στη NY.

To δρομολόγιο, σχεδόν πάντα γεμάτο, ήταν φυσικά άλλη μια πηγή χασούρας για την ένδοξή μας ΟΑ, η οποία χρυσό πιάνει, &^%*&%& το κάνει. Τελευταία χρονιά, 1999-2000, μπήκανε και τα Α340, και μετά, τελειώσαμε.

Ακόμα πιο σύντομη ήταν και η ιστορία με ORD.
 
sas eyxaristw gia to info paidia. kai egw den eipa oti sigoura ginotan i ptisi JFK-BOS me to sugkekrimeno aeroplano. Eipa oti upotithetai oti ginotan me to aeroplano tis pic... Kai opws anefera kai stin arxi tou post eixa rwtisei merikous upalilous epoxis gia ayto. Sunolika 5. Oi 3 kati eixan akousei gia to JFK-BOS me 732 (mono xwris epistrofi ATH) kai oti psaxnane kai kati 707 gia na kanoun JFK-LAX gia tin kalokairini periodo. Einai ligo mustirio to thema giati tous allous pou rwtisa den eixan ksanakousei tetoio pragma. Mono pou mou eipan oti eixan noikiastei kati 732 me kseno reg kai malista 2 apo ayta itan se asximi katastasi kai ena eixe nose gear collapse se mia prosgeiwsi kai meta ta steilane. Ti na pw apla fimes gia ayto rwtaw edw mipws kapoios einai pliroforimenos giati einai polu simantiko gia tin OA an prospathise na kanei ayto to dromologio kai na edreothei stin USA.


Kalimera se olous!!!
 
Εδω το N322XV (Ιάσων) σε μια σπανιότατη φωτογραφία απο το 1989, τροχοδρομώντας για το holding του 33R.

https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10038

Ούτε κουβέντα βέβαια για την ποιότητα της φωτογραφίας, μιας και τότε οι φωτογραφικές μηχανές που χρησημοποιούσαμε ήταν χαμηλού budget! ;)
 
συγνωμη που παρεμβαινω χωρις να γνωριζω...αλλα για αν ετελεστει το route bos-jfk χωρις αυτο να αποτελει ενδιαμεσο σκελος ενος μεγαλυτερου ρουτ (ath-jfk-bos-ath) δεν πρεπει η οα να παρει αδεια απο την αμερικανικη υπα για εσωτερικη αμερικανικη πτηση?????

το λεω αυτο διοτι μια τετοια αδεια παλευει να παρει και δεν παιρνει εδω και 2 χρονια η virgin america....

συνεοως καλυτερα ειναι να ψαξετε ετσι το θεμα και οχι με βαση τα reg των α/σ...
 
Top