CRJ για την ΟΑ???

Καλησπέρα σε όλους!Να θυμίσω οτι,προσωπικά,δεν ανέφερα κάτι για CRJ! :cool: Eυχαριστώ.
 
Καλησπέρα και από μένα!

’Aργησα λίγο, αλλα το καλο πράγμα θέλει χρόνο! ;)

Προσωπικά είμαι κατά της αγοράς η έστω προμήθειας με οποιονδήποτε τρόπο ενός νέου τύπου. Όχι γιατί δεν γουστάρω να έχει η ΟΑ νέα αεροσκάφη, αλλα γιατί είναι οικονομικά ασύμφορο αυτή τη στιγμή τουλάχιστον! Ναι μεν διεκδικεί τα 800 εκ. από το κράτος, κέρδισε τα 500, αλλα το ποτε και με τι ρυθμούς το κράτος θα αρχίσει να αποπληρώνει τα χρέη του είναι άλλο καπέλο. Και φυσικά θα αργήσει να αρχίσει να πληρώνει και να τονίσω ότι δεν έχει να κάνει με τον οποιοδήποτε χρωματισμό της εκάστοτε κυβέρνησης, αλλα είναι θέμα.. αρχής! ;) Και να έρθουμε στην επικείμενη προμήθεια υλικού: Το CRJ μέχρι πρότινος ήτανε ψόφιο. Ήρθε η παραγγελια της Λουφτχάνσα για <v CRJ900 και το έσωσε, μιας και η Bombardier ήθελε μέχρι και τη γραμμή παραγωγής να κλείσει, στην καλύτερη περίπτωση να την ελαττώσει μέχρι εκεί που δεν παίρνει. Η παγκόσμια οικονομία υποδεικνύει στις εταιρείες να συμμαζευτούνε οικονομικά. Οι πιο πολλές εταιρείες κοιτάνε πλέον να εντάξουνε στροβιλοελικοφόρα στο στόλο τους. Ας μην παρασυρόμαστε από παραδείγματα όπως η LH. Οι αγορές παίζουνε ένα πολύ μεγάλο ρολο. Και το 900ri ναι μεν περνάει μια φάση αναγέννησης, αλλα και πάλι μέχρι ποτε? Σε παγκόσμιο επίπεδο βλέπουμε να υπάρχει μια οικονομική κρίση. Στον τομέα της αεροπορίας τα πράγματα πάνε σχετικά καλά. Μέχρι το επόμενο τρομοκρατικό χτύπημα με αεροπλάνο! Πονάει, αλλα είναι η αλήθεια! Το ΑΤΡ 72-700 είναι από άποψη κόστους απόδοσης ακόμα αχτύπητο στην κατηγορια των 100ρίδων. Πόσες εταιρείες είχανε λυγίσει υπό την οικονομική πίεση, από το 2001 και μετά, και πόσες exouveepiznsei μεν αλλα δεν καταφέρανε να συνέρθουνε 100%! Μεγάλα ονόματα πουληθήκανε η είναι στις διαπραγματεύσεις. Εταιρείες πάλαι ποτε μεγάλες , ισχυρές και αυτοδύναμες, αναγκαστήκανε να ενωθούνε. Με τις οποιες επιπτώσεις είχε για στόλο και προσωπικό. Η ΟΑ δεν είναι ούτε ΑF, ούτε KLM, ούτε καν AZ! Με την ένταξη ενός παντελώς νέου τύπου στο στόλο προκύπτουνε νέες ανάγκες, μια νέα πραγματικότητα:



1. Εκπαίδευση προσωπικού. Η ΟΑ δεν έχει type rated προσωπικό για τα CRJ. Που σημαίνει 2 τιvά: a). πρέπει να προσλάβει και να εκπαιδεύσει νέο κόσμο - πολύ κόσμο: ιπτάμενο προσωπικό, τεχνικούς. Στην εταιρεία μέσα θα πρέπει να οργανωθεί νέο τμήμα για τα CRJ (προγραμματισμός, σχεδιασμός, service κλπ αλλα μιλάμε για την ΟΑ οποτε ας το αφήσουμε) b). την οργάνωση τεχνικής βάσης, με ο,τι επακόλουθα έχει μια τέτοια ενέργεια. Εκτος βεβαια και κλείσει συμβόλαιο με την Lufthansa Technik, κάτι που χλωμό το κόβω.

2. Υποθέτοντας ότι η ΟΑ κάνει σωστή επιλογή τύπου (CRJ900 η CRJ900X) και όχι CRJ200-CRJ700 (αλλα ποτε τα τελευταία 20 χρονια είχαμε μια ορθολογική παραγγελια από την ΟΑ για να έχουμε τώρα? Τα Α340 εξαιρούνται!) θα έχει τα νέα αεροσκάφη στην καλύτερη περίπτωση σε 1-2 χρονια. Η Bombardier κοιτάει να κατασκευάσει τις νέες παραγγελιες, που είναι πάνω από 110 κομμάτια. Η ΟΑ τα χρειάζεται άμεσα όμως. Λέτε να κάνει lease στο στυλ της Αιγαίου? (sic). ’Aμα γίνει lease θα γίνει με τους ήδη υπάρχοντες τύπους! Και όλοι οι προηγούμενοι έχουνε βγει προβληματικοί, σε ότι αφορά κόστος/απόδοση!..

Να το κλείνω εδώ το θέμα, αν και θα μπορούσα να γράψω πολύ περισσότερα. Για μένα μια κίνηση της ΟΑ για CRJ θα ήτανε μονο κάτω από πολύ ειδικές συνθήκες σκόπιμη. Και αυτές δεν υφίστανται για την ώρα!


Ο,τι και να πάρει, καλοτάξιδο να είναι! Και να έχει μονο ένα livery! :p :mrgreen:



Φιλικά Στέφος
 
Όνειρο ήταν και πάει. Λέγεται οτι το σχέδιο για τα CRJ εγκαταλείφθηκε. Αν κάποιος ξέρει λεπτομέρειες ας μας πει.
 
Δεν νομίζω ότι έπρεπε να τρέφει κανένας ελπίδες για την αγορα αυτή. Ζούμε ένα ακόμη μύθο στην Ελλάδα με την βοήθεια της ΟΑ. Άλλωστε σε κάθε τέτοια φήμη πάντα υπάρχει μια Μύθος :p

Καλύτερα που δεν υπήρξε και αυτή η πιθανότητα. Υπάρχουν και καλύτερες λύσεις εκτoς των CRJ.
 
Bathory":2537izk8 said:
Όνειρο ήταν και πάει. Λέγεται οτι το σχέδιο για τα CRJ εγκαταλείφθηκε. Αν κάποιος ξέρει λεπτομέρειες ας μας πει.


Δεν εχει εγκαταληφθει η αποφαση αυτη.
 
CONFIG2":1x8hqy8z said:
Δεν εχει εγκαταληφθει η αποφαση αυτη.

Δεν θα υπάρχει "πρόβλημα" πολυτυπίας με τα CRJ? Αν και θα είναι πολύ καλύτερα να πηγαίνεις Βουκουρέστι με CRJ παρά ATR.
Η ΟΑ έχει μεγάλη τεχνογνωσία πλέον στα ATR. Οι εκδόσεις -500 ίσως?


4 engines 4 oil companies :D
 
Elliott LGAV":2zg1p0wj said:
CONFIG2":2zg1p0wj said:
Δεν εχει εγκαταληφθει η αποφαση αυτη.

Δεν θα υπάρχει "πρόβλημα" πολυτυπίας με τα CRJ? Αν και θα είναι πολύ καλύτερα να πηγαίνεις Βουκουρέστι με CRJ παρά ATR.
Η ΟΑ έχει μεγάλη τεχνογνωσία πλέον στα ATR. Οι εκδόσεις -500 ίσως?


4 engines 4 oil companies :D

Σιγουρα θα υπαρχει. Προσωπικα προτιμω τα crj απο τους "ανεμιστηρες"!
Try this.... Engine Turns, Or Passengers Swim! (ETOPS)...
Ισα-ισα, οι 4 μικροι κινητηρες του 340, καινε λιγοτερο ...Να μου πεις για running cost....εκει παω πασο!
 
Διάβασα στην Ισοτιμία στις 27 ianouairiou ότι η ολυμπιακή κέρδισε προσφυγή στο "διατιτικο" δικαστήρο το οποιο απεφάνθη ότι το ελληνικό δημόσιο οφειλή στην ολυμπιακή 564. εκ euro.
Και υπάρχει άλλη μια "προσφιγειστιν" για διεκδίκηση 116 εκατ. euro

Αν "ροτατate gia to pou tha vroune ta lefta.
 
AlexSwed":1mizsuw4 said:
Αν "ροτατate gia to pou tha vroune ta lefta.


Και βλέπεις το ελληνικό δημόσιο έχει χαρεί να δώσει 700 εκ. EUR στην ΟΑ και έχει αρχίσει 1 μηνα αργότερα ήδη να πληρώνει... Και αν υποθέσουμε ότι είναι έτσι: Ποτε θα γίνουνε οι ετοιμασιες (διάβασε το κείμενο μου πιο πάνω) ώστε να ενταχθούνε στο καλοκαιρινό πτητικό πρόγραμμα? Εκτος και άμα η ΟΑ κινηται σαν την Τolis Air και δεν το έχουμε πάρει πρέφα! (sorry CONFIG2 ... ;) )
 
makedonas":pk0cqeyz said:
AlexSwed":pk0cqeyz said:
Αν "ροτατate gia to pou tha vroune ta lefta.


Και βλέπεις το ελληνικό δημόσιο έχει χαρεί να δώσει 700 εκ. EUR στην ΟΑ και έχει αρχίσει 1 μηνα αργότερα ήδη να πληρώνει... Και αν υποθέσουμε ότι είναι έτσι: Ποτε θα γίνουνε οι ετοιμασιες (διάβασε το κείμενο μου πιο πάνω) ώστε να ενταχθούνε στο καλοκαιρινό πτητικό πρόγραμμα? Εκτος και άμα η ΟΑ κινηται σαν την Τolis Air και δεν το έχουμε πάρει πρέφα! (sorry CONFIG2 ... ;) )

Γιατι, πρωτη φορα θα ειναι? Ποτε υπηρξε σωστος προγραμματισμος? Παντως, τα αεροπλανα ΑΝ ερθουν, δεν θα ερθουν πριν το καλοκαιρι...Ουτως η αλλως, για να ενταχθουν στο δυναμικο, χρειαζονται εκπαιδευσεις και χειριστων αλλα και μηχανικων, πραγμα που συνηγορει στο να υπαρχει χρονος διαθεσιμος. Οι εκπαιδευσεις γινονται παντα τον χειμωνα, οπου το προγραμμα δεν ειναι φορτωμενο. Και οπου ναναι, μπαινει το καλοκαιρινο σε εφαρμογη!
 
Top