Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Aegean Airbus Α319/Α320/Α321

καλα θα ήταν να εχουν σε καθε θέση!αλλα θα είναι όπως στα Α-320..απ'οσο ξερω το ιδιο συστημα εχουν όλες οι ευρωπαϊκες εταιριες με Α-320 α/φη..στην αμερικη αντιθετα εχουν σε καθε θεση μερικες εταιριες (βλεπε λόκο jetblue)
 
Re: Aegean Airbus Α319/Α320/Α321

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Και εγώ είχα δει σε φωτογραφία το interior ενός 321της jetblue και ήλπιζα να ήταν έτσι και στην Aegean. :(

Συγνώμη αλλά το amadeus βγάζει πως τo 321 της Αιγαίου που θα εκτελεί το δρομολόγιο ATH-SKG-DUS-SKG-ATH θα έχει first class. Φαντάζομαι και στο άλλο 321. Είναι αλήθεια; :shock:
 
Re: Aegean Airbus Α319/Α320/Α321

spotterakis":3s1nhxwh said:
καλα θα ήταν να εχουν σε καθε θέση!αλλα θα είναι όπως στα Α-320..απ'οσο ξερω το ιδιο συστημα εχουν όλες οι ευρωπαϊκες εταιριες με Α-320 α/φη..στην αμερικη αντιθετα εχουν σε καθε θεση μερικες εταιριες (βλεπε λόκο jetblue)

Αυτό θα έκανε τη διαφορά, αλλά...
 
Re: Aegean Airbus Α319/Α320/Α321

nsap":678lx233 said:
Συγνώμη αλλά το amadeus βγάζει πως τo 321 της Αιγαίου που θα εκτελεί το δρομολόγιο ATH-SKG-DUS-SKG-ATH θα έχει first class. Φαντάζομαι και στο άλλο 321. Είναι αλήθεια; :shock:

και γω το ειδα :shock: ...φανταζομαι ότι καποιο λάθος θα είναι? :? θελω να πω ότι αν η Α3 ήταν να εισαγει Πρώτη Θέση στις πτήσεις της δεν θα εκανε κάποια ανακοίνωση σχετική..?..ασε που δεν νομιζω να υπαρχει αγορα για Πρώτη στα ενδοευρωπαϊκα δρομολογια..


οσο για τις οθόνες σε καθε θεση θα εκανε πραγματι την διαφορα που λεει και ο george_a αλλά υποπτευομαι οτι θα προσθετε πολύ στο βαρος του αεροσκαφους και θα έπρεπε να αφαιρεσουν θεσεις..σκεψου οτι η jetblue αν και λόκο τα Α-320 της πετάνε με 150-156 θεσεις όπως δηλ.και τα Α-320 στις legacy carriers..καμια σχεση με τα πραγματικά λόκο της ευρωπης ή ασιας που εχουν διαμόρφωση 174 ή 180 θεσεων(και εισαι σα στριμωγμενη σαρδελα)..
 
Re: Aegean Airbus Α319/Α320/Α321

Και οι 195 θεσεις λιγες ειναι για 321. Οι τσαρτεραδες συνηθως διαθετουν 210 θεσεις .
 
Re: Aegean Airbus Α319/Α320/Α321

Τζετφλαητ, διαλεξε απαντηση:

α)
Συγνωμη και παλι που δεν σε ρωτησαν.
β)
Η Α3 δεν ειναι "τσαρτερας"
γ)
Ποιος εισαι τελικα εσυ που θα τα κρινεις ολα αυτα? Εδω και μερικες μερες εχεις φαγωθει, λες και πληρωνεις την Α3 με λεφτα απο την τσεπη σου. Φτανει πια, δεν μπορεις/μπορουμε να τα ξερουμε ολα...

Οποιαδηποτε εκ των τριων ανωθεν διαλεξες, εγω ειμαι καλυμμενος.
 
Re: Aegean Airbus Α319/Α320/Α321

jetflight":2vzhjazo said:
Και οι 195 θεσεις λιγες ειναι για 321. Οι τσαρτεραδες συνηθως διαθετουν 210 θεσεις .

H Αegean διαμορφώνει τα ΑΦ στο 'μέσο όρο'. Ούτε τίγκα, τσαρτεράδικα, ούτε και άαααπλα. Δεν έχει έντονα χαρακτηριστικά lo-co, αν και η διαχείρηση μιας εταιρείας πρέπει πάντα να προσέχει τη συγκράτηση του κόστους σε λογικά επίπεδα. Οπότε δεν εκπλήσσει ο αριθμός των 195 θέσεων. Ούτε και το ότι θα έχει δυνατότητα First Class. Άλλωστε είναι πολύ συνηθισμένο οι πρώτες σειρές καθισμάτων να είναι flexible με το μεσαίο κάθισμα να διαιρείται κατά βούλησην και την κουρτίνα να μετακινείται. Κάπως έτσι είναι και τα Airbus της Alitalia.
 
Re: Aegean Airbus Α319/Α320/Α321

Δεν παιζουμε κοιζ αλλα γραφουμε την αποψη μας εμεις επι του θεματος και οχι επι πρωσοπικου, δεν καταλαβες οτι απαντησα στην ερωτηση ενος μελους; Η ερωτηση ηταν εαν υπαρχουν 321 με περισσοτερες θεσεις απο τις 195 και φυσικα απαντησα οτι υπαρχουν και ανηκουν κυριως σε εταιριες τσαρτερ, φτανοντας περι τις 210 θεσεις. Εκανα καμια κακη κριτικη για τις 195 θεσεις; Οντως αυτος ο αριθμος οπως ειπε και ο προηγουμενος βρισκεται στη μεση και ειναι σωστη επιλογη για τις αναγκες αυτης της εταιριας.
Η Α3 μαλλον δεν γνωριζεις οτι εκτελει εστω και εναν μικρο αριθμο πτησεων τσαρτερ και φυσικα εχω καθε λογο να κριτικαρω και να λεω την αποψη μου σαν και με την ιδιοτητα του πελατη της, που πληρωνει για να πεταξει.
 
Re: Aegean Airbus Α319/Α320/Α321

george_a":1r2hi994 said:
Άλλωστε είναι πολύ συνηθισμένο οι πρώτες σειρές καθισμάτων να είναι flexible με το μεσαίο κάθισμα να διαιρείται κατά βούλησην και την κουρτίνα να μετακινείται. Κάπως έτσι είναι και τα Airbus της Alitalia.
Και όχι μόνο. Η συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών εφαρμόζουν το σύστημα διαχωρισμού της Bussines με την οικονομική μετακινώντας την κουρτίνα, αναλόγως των περιστάσεων, στα αεροσκάφη στενής ατράκτου, καθώς όπως είναι εύκολα αντιληπτό ότι η πρακτική αυτή δίνει μεγαλύτερη ευελιξία και καλύτερη αξιοποίηση του αεροσκάφους.
Τέλος μια παράκληση. Ούτε και εγώ συμφωνώ με πολλά από όσα γράφει ο jetflight και ο κάθε jetflight, αλλά είναι πολύ πιο κουραστικό να διαβάζουμε ειρωνικά πόστ. Στη τελική ο καθένας τη γνώμη του λέει, σωστή ή λανθασμένη, τραβηγμένη ή μη. Ας μη τσακωνόμαστε για το τίποτα :great:
 
Re: Aegean Airbus Α319/Α320/Α321

καλησπερα αυριο στις 1940 ερχεται το SX-DVK Α320 σαν Α3002 στο Α38
:D :D :D
 
Top