estranged_6152
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 12/02/2008
- Μηνύματα
- 7
- Likes
- 0
Καλησπέρα, σας χαιρετίζω και εγώ σαν νέο μέλος!
Είμαι 21 χρονών και, όπως όλοι φαντάζομαι εδώ μέσα, τρέφω κι εγώ μια αγάπη για τα αεροπλάνα. Ωστόσο, σε αντίθεση με τους περισσότερους από εσάς, εγώ βρίσκομαι ακόμα στην αρχή... στην πολύ άρχη. Έτσι, θα χρειαστώ κάποιες πληροφορίες και συμβουλές από εσάς που ξέρετε αυτά που δεν έχω κάποιον να μου πει.
Μέσω πανελληνίων πέρασα στην Σχολή Ικάρων, όπου μετά από 3 μήνες απέτυχα στις ιατρικές εξετάσεις και διαγράφηκα. Με το ισχύον σύστημα πέρασα σε μια σχολή πληροφορικής και βρίσκομαι τώρα στο 3ο έτος. Από τη στιγμή που διαγράφηκα δουλεύω, ώστε να μαζέψω τα απαιτούμενα χρήματα και να γραφτώ σε μια από τις αερολέσχες της Αττικής για να αποκτήσω το PPL. Αυτό το καλοκαίρι σχεδιάζω επιτέλους να ξεκινήσω, ώστε όταν βγάλω τη σχολή μου να έχω τελειώσει και την αερολέσχη και, μετά την ολοκλήρωση και της υπόλοιπης στρατιωτικής μου θητείας, να χρησιμοποιήσω την πληροφορική για να στηρίξω τις σπουδές μου στην Αμερική για την απόκτηση επαγγελματικού πτυχίου. Τουλάχιστον έτσι το σκέφτομαι στο πίσω μέρος του μυαλού μου.
Θα ήταν καλή κίνηση όμως αυτή; Έχω διαβάσει στο φόρουμ αυτό συζητήσεις που προτρέπουν wanna-be πιλότους να πάρουν το PPL στο εξωτερικό, όμως κάτι τέτοιο θα ανέβαλλε για πολύ αργότερα την όποια κίνησή μου και ίσως δεν το έκανα ποτέ τελικά... Μετακόμιση έξω για μένα είναι μεγάλη απόφαση που θα πρέπει να στηρίξω με κατά το πλείστον δικά μου έξοδα, οπότε σκέφτομαι να πάρω το PPL εδώ και μετά να σκεφτώ αν θα συνεχίσω(το εμπόδιο είναι μόνο χρηματικό).
Και αρχίζουν οι ερωτήσεις...
- Όσον αφορά τις αερολέσχες της Αττικής, προσανατολίζομαι είτε στην Αερολέσχη Μεσογείων, είτε στην Αερολέσχη Μεγάρων(έχω ακούσει καλά λόγια), υπάρχει κάποια γνώμη πάνω σε αυτό;
- To PPL είναι το ίδιο από όπου και αν το πάρω; Γιατί έχω διαβάσει για PPL που συμπεριλαμβάνουν IR(Instrument Rating), Night Rating και κάτι τέτοια... ή είναι απλά επιπλέον βαθμίδες που μπορείς να αποκτήσεις σαν "bonus";
- Σε περίπτωση που πάρω το PPL και δεν καταφέρω να συνεχίσω, μπορώ να το χρησιμοποιήσω για οτιδήποτε άλλο πέραν της ενοικίασης αεροσκάφους για "εκδρομές"(να δουλέψω σε μικρομεταφορές πχ); Αν καταφέρω να συνεχίσω, ποια θα πρέπει να είναι η επόμενη μου κίνηση;
- Όσο διαβάζω στο φόρουμ ανακαλύπτω συνέχεια καινούρια αρκτικόλέξα. CPL, ATPL, frozen, MEI και άλλα διάφορα, που έχουν να κάνουν με πτυχία χειριστών και έχω μπερδευτεί. Μπορεί κάποιος να γράψει καθαρά ποια είναι τα πτυχία χειριστών με βάση τη σειρά εξέλιξης(αν γίνεται και με ενδεικτικές τιμές); Επίσης, είναι απαραίτητη η απόκτηση του προηγούμενου για την απόκτηση του επόμενου; Ποιο είναι το κατώτερο πτυχίο που μου δίνει τη δυνατότητα να ασχοληθώ με την αεροπορία σε επαγγελματικό επίπεδο; Ισχύει και είναι πλήρης η παρακάτω σειρά;
Όπως καταλαβαίνετε έχω πάρα πολλές ερωτήσεις γιατί δεν ξέρω πολλά πράγματα, αλλά ενδιαφέρομαι να μάθω και, καθώς δεν γνωρίζω κάποιον που να ξέρει, στηρίζομαι σε αυτή τη φάση μόνο σε όποιον από εδώ μέσα μπορεί και θέλει να βοηθήσει!
Είμαι 21 χρονών και, όπως όλοι φαντάζομαι εδώ μέσα, τρέφω κι εγώ μια αγάπη για τα αεροπλάνα. Ωστόσο, σε αντίθεση με τους περισσότερους από εσάς, εγώ βρίσκομαι ακόμα στην αρχή... στην πολύ άρχη. Έτσι, θα χρειαστώ κάποιες πληροφορίες και συμβουλές από εσάς που ξέρετε αυτά που δεν έχω κάποιον να μου πει.
Μέσω πανελληνίων πέρασα στην Σχολή Ικάρων, όπου μετά από 3 μήνες απέτυχα στις ιατρικές εξετάσεις και διαγράφηκα. Με το ισχύον σύστημα πέρασα σε μια σχολή πληροφορικής και βρίσκομαι τώρα στο 3ο έτος. Από τη στιγμή που διαγράφηκα δουλεύω, ώστε να μαζέψω τα απαιτούμενα χρήματα και να γραφτώ σε μια από τις αερολέσχες της Αττικής για να αποκτήσω το PPL. Αυτό το καλοκαίρι σχεδιάζω επιτέλους να ξεκινήσω, ώστε όταν βγάλω τη σχολή μου να έχω τελειώσει και την αερολέσχη και, μετά την ολοκλήρωση και της υπόλοιπης στρατιωτικής μου θητείας, να χρησιμοποιήσω την πληροφορική για να στηρίξω τις σπουδές μου στην Αμερική για την απόκτηση επαγγελματικού πτυχίου. Τουλάχιστον έτσι το σκέφτομαι στο πίσω μέρος του μυαλού μου.
Θα ήταν καλή κίνηση όμως αυτή; Έχω διαβάσει στο φόρουμ αυτό συζητήσεις που προτρέπουν wanna-be πιλότους να πάρουν το PPL στο εξωτερικό, όμως κάτι τέτοιο θα ανέβαλλε για πολύ αργότερα την όποια κίνησή μου και ίσως δεν το έκανα ποτέ τελικά... Μετακόμιση έξω για μένα είναι μεγάλη απόφαση που θα πρέπει να στηρίξω με κατά το πλείστον δικά μου έξοδα, οπότε σκέφτομαι να πάρω το PPL εδώ και μετά να σκεφτώ αν θα συνεχίσω(το εμπόδιο είναι μόνο χρηματικό).
Και αρχίζουν οι ερωτήσεις...
- Όσον αφορά τις αερολέσχες της Αττικής, προσανατολίζομαι είτε στην Αερολέσχη Μεσογείων, είτε στην Αερολέσχη Μεγάρων(έχω ακούσει καλά λόγια), υπάρχει κάποια γνώμη πάνω σε αυτό;
- To PPL είναι το ίδιο από όπου και αν το πάρω; Γιατί έχω διαβάσει για PPL που συμπεριλαμβάνουν IR(Instrument Rating), Night Rating και κάτι τέτοια... ή είναι απλά επιπλέον βαθμίδες που μπορείς να αποκτήσεις σαν "bonus";
- Σε περίπτωση που πάρω το PPL και δεν καταφέρω να συνεχίσω, μπορώ να το χρησιμοποιήσω για οτιδήποτε άλλο πέραν της ενοικίασης αεροσκάφους για "εκδρομές"(να δουλέψω σε μικρομεταφορές πχ); Αν καταφέρω να συνεχίσω, ποια θα πρέπει να είναι η επόμενη μου κίνηση;
- Όσο διαβάζω στο φόρουμ ανακαλύπτω συνέχεια καινούρια αρκτικόλέξα. CPL, ATPL, frozen, MEI και άλλα διάφορα, που έχουν να κάνουν με πτυχία χειριστών και έχω μπερδευτεί. Μπορεί κάποιος να γράψει καθαρά ποια είναι τα πτυχία χειριστών με βάση τη σειρά εξέλιξης(αν γίνεται και με ενδεικτικές τιμές); Επίσης, είναι απαραίτητη η απόκτηση του προηγούμενου για την απόκτηση του επόμενου; Ποιο είναι το κατώτερο πτυχίο που μου δίνει τη δυνατότητα να ασχοληθώ με την αεροπορία σε επαγγελματικό επίπεδο; Ισχύει και είναι πλήρης η παρακάτω σειρά;
Όπως καταλαβαίνετε έχω πάρα πολλές ερωτήσεις γιατί δεν ξέρω πολλά πράγματα, αλλά ενδιαφέρομαι να μάθω και, καθώς δεν γνωρίζω κάποιον που να ξέρει, στηρίζομαι σε αυτή τη φάση μόνο σε όποιον από εδώ μέσα μπορεί και θέλει να βοηθήσει!