Απόκτηση PPL και περαιτέρω εξέλιξη

O flight instructor είπε,
Συμφωνω με τον φιλο τον κυπριανο.η ουσια ειναι οτι στην αμερικη σε εκπεδευουν απο την πρωτη μερα στα δυσκολα π.χ (κυκλοφορια κακοκαιρια βλαβες εποικινωνιες,δυσκολες καταστασεις.) και οχι οταν μπεις στο αεροπλανο με επιβατες που κανουν στην ευρωπη.

flight instructor,
χρειάστηκε να το διαβάσω μερικές φορες για να καταλάβω αυτό το μαργαριτάρι. Σε όλα σου τα posts κανεις σχεδόν την ίδια propaganda για την καλή εκπαίδευση στην Αμερική και το χάσιμο χρόνου με την θεωρία στην Ευρώπη. Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω την ποιότητα εκπαίδευσης στο America αλλα με τον τρόπο που γραφεις, μάλλον το αποτέλεσμα βγαίνει αρνητικό με αποκορύφωμα, αυτό που είπες ποιο πάνω.
Η συζήτηση ήταν πολύ καλή με συγκεκριμένες ερωτήσεις και συγκεκριμένς απαντήσεις. Μπήκες μέσα και την έκανες μαντάρα.
Φιλικά,
Πάνος
 
Εμπειρίες από απόκτηση PPL

Είμαι νέος τόσο σε ηλικία όσο και στον αεροπορικό τομέα, και λόγω τρέλας με το αεροπλάνο φιλοδοξώ να ασχοληθώ επαγγελματικά με την αεροπορία.
Προς το παρόν κάνω μαθήματα PPL στη γερμανία και μου φαίνεται απλά "μαγικό" το να πετάς.
Θα ήθελα λοιπόν όσοι είστε κάτοχοι PPL ή κάνετε μαθήματα για το συγκεκριμένο πτυχίο να μου παραθέσετε εμπειρίες και απόψεις γύρω από το πτυχίο αυτό!

Ευχαριστώ :great:
 
Μια απορία: λες τη μία JAA και την άλλη JAR, ποια είναι η διαφορά; Κάτι μου διαφεύγει...

Διάβασα την ιστορία σου και μαζί με τις φωτογραφίες φαίνεται συναρπαστική εμπειρία και σταδιοδρομία..! Επίσης παρατηρώ την προφανή διαφορά στις τιμές Αμερικής/ Ευρώπης (μάλλον καλύτερα, τη διαφορά στην ισοτιμία δολλαρίου/ ευρώ) και εκπλήσσομαι! Οι τιμές της σχολής στο Naples FL τουλάχιστον(φαντάζομαι όμως ότι δε θα διαφέρουν και πολύ οι τιμές στις υπόλοιπες σχολές της Αμερικής) με κάνουν να σκέφτομαι σοβαρά την πιθανότητα απόκτησης πτυχίου JAR(ή JAA; αυτό δεν κατάλαβα) σε αμερικάνικο έδαφος. Άλλωστε, από τη στιγμή που πας σε κάποια άλλη χώρα, γιατί να μην πας Αμερική και να πληρώσεις το 65% των χρημάτων που θα ξόδευες στην Ευρώπη για το ίδιο πτυχίο; Πιστεύω ότι αποκτώντας εδώ το PPL και πηγαίνοντας σε Αμερικάνικη σχολή για JAR CPL είναι η χρυσή τομή...;
 
JAA είναι η Αεροπορική Αρχή (σα να λέμε Ευρωπαϊκή ΥΠΑ) ενώ τα JAR είναι οι κανονισμοί που προκύπτουν από την JAA.
http://www.jaa.nl/

Η JAA σύντομα θα αλλάξει σε EASA. Δεν ξέρω πως θα λέγονται οι κανονισμοί.
http://www.easa.eu.int/level1/grlangverstempl.html

Η σωστός όρος είναι λοιπόν JAA PPL / CPL κλπ. και όχι JAR PPL αλλά μερικοί το γράφουμε λάθος.
Είναι όπως το FAA PPL κλπ. και κατ΄αντιστοιχία τα FAR που είναι οι κανονισμοί της FAA που διέπουν τα πτυχία της.
http://www.faa.gov/

Αναφορικά με το κόστος δεν μπορώ να απαντήσω, εγώ έκανα ένα hit n'go FAA PPL ME IR μέσα σ'ένα μήνα κι'έφυγα. Τα επαγγελματικά πτυχία έχουν άλλη διάρκεια και συνεπώς άλλα έξοδα. Μόνο η ίδια η σχολή μπορεί να σε συμβουλέψει. Το μόνο που θυμάμαι και ξέρω χωρίς λεπτομέρειες είναι πως για τα ΠΤΗΤΙΚΑ οι Ευρωπαίοι (JAA) δεν επιτρέπουν (άποια ; όλα ; εξετάσεις ;) να γίνουν εκτός Ευρώπης. Έχει σημασία και τι σου ζητάνε μετά οι Ευρωπαίοι σε μετατροπές σε JAA. Μπορεί να μην είναι το κόστος ο μόνος παράγοντας αλλά καθυστερήσεις και διπλή δουλειά από την αρχή σε θεωρητικά κλπ.

gkatsou":ba6mwbor said:
Θα ήθελα λοιπόν όσοι είστε κάτοχοι PPL ή κάνετε μαθήματα για το συγκεκριμένο πτυχίο να μου παραθέσετε εμπειρίες και απόψεις γύρω από το πτυχίο αυτό!

Είναι πολύ γενική ερώτηση και ξεφεύγει και από το θέμα αυτής της συζήτησης, καλύτερα άνοιξε μια καινούργια στο ίδιο forum με συγκεκριμένες απορίες γύρω από αυτό που έθεσες.
 
Top