αναγκαστικη προσγειωση easyjet

Εμαθε κανείς από τους περιξ και εντός του αεροδρομίου για πιο αεροπλάνο πρόκειται;
Ηταν σίγουρα για LGW? Ηταν σίγουρα Easy? Γιατί αναχώρηση 23:05 (ή εκεί γύρω) δεν έχει καμια Easy απ' οσο ξέρω..
 
Καλημέρα.
Η πτήση ήταν αυτή για το Λούτον και υπήρξε φωτιά (όχι απλά ένδειξη) στον δεξιό κινητήρα. Αρχικά είχα μάθει για 319, ωστόσο όλες οι ειδήσεις που βλέπω στο ίντερνετ μιλούν για 737, οπότε πάω πάσο...
 
Επειδη την ωρα του συμβαντος ακουγα την προσεγγιση, ο πυργος ενημερωσε την πιλοτο οτι καποιοι κατοικοι στα Σπατα ανεφεραν φωτια στον κινητηρα, επειτα εκανε holding για κανενα τεταρτο στην KRO , και μετα προσγειωθηκε στον 21L , οπου τους περιμεναν αρκετα πυροσβεστικα οχηματα, και ενω λιγο πριν προσγειωθουνε δηλωσανε οτι θελουν να σταματησουν στον διαδρομο , μετα την προσγειωση αποφασισανε να σταθμευσουνε εκτος διαδρομου.

Emerson
 
@Emerson: Ποια πτήση άκουγες; Θυμάσαι αριθμό;
 
ToSofoPaidi":1qoh3orq said:
ωστόσο όλες οι ειδήσεις που βλέπω στο ίντερνετ μιλούν για 737, οπότε πάω πάσο...


Ναι μιλανε για 737-400 που δεν εχει και που δεν ειχε ποτε η Easy
 
Ενδιαφέρουσα η πληροφορία από το άρθρο της διαδικτυακής Daily Express σχετικά με το αεροσκάφος της χθεσινής πτήσης της EZ. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να σχετίζεται με το συμβάν στην Αθήνα:

The flight's departure was already delayed for 90 minutes because of the knock-on effect of Sunday morning's snow showers in Britain.
 
Στην Daily Express λέει για την EZY 2002 απο ATH για LTN..
Και είναι και το πιο λογικό γιατί για LGW όπως είπα και στην αρχή δεν μπορεί να ήταν γιατί η πτήση απο LGW για ATH δεν είχε φτάσει καν στην Αθήνα λόγω καθυστέρησης..

Αυτό λοιπόν που καταλαβαίνω είναι οτι το Αθηναικό-Μακεδονικό πρακτορείο ειδήσεων (ana-mpa.gr) που λογικά από εκεί βγήκε η είδηση είναι για .... κλάματα, για να μην πω τίποτα άλλο.. :wall: :wall: :wall:
 
Η EZY2001 χτες έγινε με το G-EZJF (Boeing 737-700), οπότε αυτό πρέπει να είναι με το πρόβλημα.
 
Δεν θυμαμαι το νουμερο, το μονο σιγουρο ηταν οτι η κυβερνητης ελεγε Emergency Easy μετα τον αριθμο και στο τελος PAPA , οσον αφορα το νουμερο δεν ειμαι σιγουρος αλλα ειχε NINE και SIX , επρεπε να το σημειωσω :with: .
Αλλα στοιχεια , και μπορει καποιος που δουλευει στο αεροδρομιο να μας βοηθησει πανω στο θεμα, θυμαμαι αφου σταθμευσε , ζητησε κατι απο τον πυργο σχετικα με κατι επιβατες, αλλα επειδη δεν επιανε καλα το scanner ,δεν καταλαβα τι ακριβως ζητησε, υποθετω ομως οτι θα ζητησε ιατρικη βοηθεια για επιβατες (και λεω αναφερω επιβατες γιατι την ακουσα να λεει there are a couple of passengers who ..... και μετα την εχασα ).
Απο τις συνομιλιες της πυροσβεστικης (γιατι οταν κατεβηκε, γυρισε σε συχνοτητα και μιλαγε και με την πυροσβεστικη), καταλαβα οτι εγινε πολυ καλη δουλεια, αμεση παρακολουθηση του αεροσκαφους , και η πυροσβεστικη εμεινε διπλα στο αεροπλανο μεχρι που σταματησε.
Υποθετω οτι στην Καρυστο που εκανε hold, θα αδειασε και καυσιμα? σωστα? , και πρεπει να ηταν στα 8000 ft σε εκεινη την φαση

Emerson
 
Top