pingu
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 31/08/2006
- Μηνύματα
- 308
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Αθήνα
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BAW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Και όχι μόνο αυτό που λέει ο Άκης. Η τιμή προφανώς δεν κατέβηκε από τον Άρη και φώτισε τα μυαλά των μάνατζερ της εταιρείας. Όπως κάθε ιδιωτική εταιρεία, προσπαθεί να αναπληρώσει τα λειτουργικά της έξοδα και να βγάλει και ένα κέρδος. Αν είναι 30% ή 80% το περιθώριο κέρδους είναι πολιτική της εκάστοτε εταιρείας, η οποία παρεμπιπτόντως δεν σημαδεύει κανέναν με πιστόλι να ταξιδεψει με αυτήν. Ταυτόχρονα, το τι πωλείται και το πως βγαίνουν τα λεφτά είναι πολύ πιο περίπλοκο. Αν η Air One (ή η όποια Air one) ανήκει σε όμιλο ταξιδιωτικών γραφείων πχ. όπου υπάρχουν στάνταρ πτήσεις και στάνταρ γεμάτα αεροπλάνα, και απλώς πετάει για το έξτρα buck μόνη της, τότε μπορεί να θέτει τις τιμές ώστε απλώς να μην έχει χασούρα, κάτι το οποίο είναι απολύτως θεμιτό.
Δεν ξέρω σε ποιόν ανήκει η Air One, αλλά και οι δύο προσφέρουν ένα προϊόν, τιμολογημένο για τις ανάγκες και τις ορέξεις της κάθε μιας - όταν δεν υπάρχει price fixing το οποίο φυσικά διώκεται. Ευτυχώς, επιλογή με ποιά θα ταξιδέψουμε έχουμε. Δεν βλέπω λοιπόν πως μια ιδιωτική εταιρεία σε περιβάλλον ανταγωνισμού μπορεί να "κερδοσκοπεί" και αν το κάνει, τότε δε φταίει η ίδια, αλλά αυτοί που την πληρώνουν.
Δεν ξέρω σε ποιόν ανήκει η Air One, αλλά και οι δύο προσφέρουν ένα προϊόν, τιμολογημένο για τις ανάγκες και τις ορέξεις της κάθε μιας - όταν δεν υπάρχει price fixing το οποίο φυσικά διώκεται. Ευτυχώς, επιλογή με ποιά θα ταξιδέψουμε έχουμε. Δεν βλέπω λοιπόν πως μια ιδιωτική εταιρεία σε περιβάλλον ανταγωνισμού μπορεί να "κερδοσκοπεί" και αν το κάνει, τότε δε φταίει η ίδια, αλλά αυτοί που την πληρώνουν.