Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Καπτεν δεν μας λες γιατί μια ιδιωτική εταιρεία θα ξοδέψει χρήμα για να παίξει το παιχνίδι της ΕΕ -όχι οι ΟΑ με τα 10 κομμάτια ούτε η Ντοιτσε της Ντοιτσλαντ- αλλά εταιρείες που παν να βγάλουν από την μύγα ξύγκι :?:
 
B737NG":elw93rch said:
Well the reason they are getting the A320 is purely Political. The european union is trying to promote their own products

Whereas American and Delta buying huge numbers of B737NGs is not a political decision and only based on pure economic/performance reasons... :rolleyes:
Correct me if I'm wrong here, but I think American Airlines even has an official Buy Only Boeing policy.
You might respond that US Airways, United, Northwest and Frontier have bought A320 family aircraft, but there are also companies in Europe which have bought B737s, like Ryanair (and lots of them, too), KLM (even though Air France flies Airbuses), Malev, Norwegian.
 
Καλά έκαναν κι επέλεξαν 8Q και 32S, διότι κι οι δύο τύποι προσφέρουν πιο άνετες πτήσεις από τους αντίστοιχους του ανταγωνισμού. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω με ποια κριτήρια έγινε η επιλογή, όμως οι επιβάτες θα βγουν κερδισμένοι.
 
B737NG":33o9h8cu said:
Well the reason they are getting the A320 is purely Political.

Καμία σχέση με την πραγματικότητα. Η συμφωνία έγινε με κρητήριο το συμφέρον της εταιρείας και τίποτα άλλο. Δεν αγοράζει το Ελληνικό κράτος αλλά μια Α.Ε.
Μάλιστα κάποιες εταιρείες διαμαρτυρήθηκαν ότι δεν είναι ηθικά σωστό το παζάρι με αυτόν το ψυχρό τρόπο...... Οι εκπρόσωποι των κατασκευαστών ήταν ταυτόχρονα στο κτήριο της MIG σε διπλανά γραφεία και οι αγοραστές (MIG) έβγαιναν από το ένα και έμπαιναν στο άλλο λέγοντας οι "οι δίπλα μας τα δίνουν τόσο. Εσείς?" Πρέπει να είχε πολύ γέλιο!!! Σε τέτοιες εποχές δύσκολες με πενιχρές παραγγελίες να είσαι αγοραστής :great: :great:
 
B737NG":8avysuyc said:
I personally fly the NG and I like it very much and we have very few technical problems with it compared to wizz air that fly A320.

Regarding your above statements I would like to tell you that both of them have technical promblems. I 've been working with both types 737NG & A32S Enhanced (both with CFM56)quite a long time in Line Maintenance and from my experience I can tell you that both of them have the same maintenance factor. Most of the times we just need a computer reset to solve the problem on the A320's whilst on the NG they call fewer times but then most of the times we get in troubles...I think as well another key factor for maintenance is that in Europe the A320 is largely used, what I mean by that is that when you got an AOG it is a lot of easier to find a loan part due to the majority of the MRO's (BA Engineering,Lufthansa Technik,Air France Industries,SR Technics).....
Thats only my point of view. :rolleyes:
 
Legend has it that Boeing is build for pilots while Airbus is build for those that want to be pilots.
 
Παντού υπάρχει ένας μύθος....
 
Εχοντας πεταξει και τους δυο τυπους σε γερμανικη εταιρεια, τα NG σαφως και μπορουν να θεωρηθουν πιο "εργαλείο".
Αυτο βεβαια ισχυει για τους χειριστες. Δεν νομιζω καποιος επιβατης να καταλαβει οτι τα αεροσκάφη της Boeing ειναι αεροσκαφη τα οποια χρειαζονται πιλοτους και οχι Computer Managers οπως τα Airbus.

Κατα συνεπεια δεν νομιζω οι επιβατες να εχουν μεγαλο ενδιαφερον για το τι τυπου ειναι το αεροσκαφος. Δεν γνωριζουν τη διαφορα μεταξυ των αεροσκαφων ουτος η αλλως.

Τωρα, το οτι τα 737 "εξαφανιζονται" απο την ελληνικη αγορα...αυτο οντως ειναι κριμα. :(
 
If it ain't Boeing i ain't going .
 
Θα το συνεχίσετε πολύ να το γ.μ.τε (για όσους ξέρουν ελληνικά) το θέμα με το airbus vs boeing πάλι; Το θέμα είναι Τι σχεδιάζει να πάρει η MIG. Πιστεύω οτι ξεκαθαρίσαμε οτι θα πάρει Airbus άρα αν δεν ειναι να γράψετε κάτι σημαντικό σχετικά με τα Airbus και πότε πρόκειται να έρθουν ή καποια άλλη πληροφορία, μην μας τα πρήζετε για το ποια θέλουν αεροναυπηγους και ποια τεχνικους υπολογιστων για να πετάξουν..
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top