Καταλληλότερα αεροπορικά μέσα για δασοπυρόσβεση στην Ελλάδα

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5480
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 482
Επικοινωνία:

Re: Δηλώσεις Γάλλων πιλότων

Δημοσίευσηαπό GP707 » 28 Αύγ 2009, 09:38

cavo_paradiso έγραψε:Πως προσθαλασσώνεται? δεν βλέπω πλωτήρα(-ες)? :with:

Ένα αεροσκάφος πυρόσβεσης δε σημαίνει ότι προσθαλασσώνεται. Μπορεί να γεμίζει μεγάλες ποσότητες νερού ή επιβραδυντικού υγρού από το έδαφος, όπως πχ το πυροσβεστικό 747, το C-130 κλπ
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 825
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 106

Re: Καταλληλότερα αεροπορικά μέσα για δασοπυρόσβεση στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό menelaos » 28 Αύγ 2009, 10:21

redhell έγραψε:... Έχετε φάει ποτέ φορτίο απο ρίψη Canadair στο κεφάλι ή ακόμα και απο PZL ? Αυτό το σπρέυ που βλέπετε στην TV δεν είναι καθόλου αθώο... Σκοτώνει...
Και ένα αεροπλάνο δεν μπορεί να ξέρει πάντα αν υπάρχουν άνθρωποι εκεί που ρίχνει... Ακόμα και αν είναι οι εμπρηστές...


Ισχύει. Όταν κάποτε μας είχαν κάνει κάτι σεμινάρια από την πυροσβεστική μας είχαν κάνει ολόκληρο θέμα για το πώς ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ αν καταλάβουμε ότι έρχεται αεροπλάνο για ρήψη και δεν το έχουμε καταλάβει από νωρίς, πώς καλυπτόμαστε όσο μπορούμε αν δεν έχουμε προλάβει να φύγουμε κλπ.

Οι εμπρηστές πάντως είναι μάλλον οι ΜΟΝΟΙ που αποκλείεται να είναι εκεί..... δε νομίζω ότι βάζει και κανείς φωτιά με σπίρτα πια. Αφήνουν το μηχανισμό και "σκάει" την άλλη μέρα ή κάποια άλλη στιγμή τέλος πάντων. Γι αυτό άλλωστε και είναι σχεδόν αδύνατο να τους πιάσουν...
0 x

Άβαταρ μέλους
al.porto
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 08 Οκτ 2007, 01:13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: Καταλληλότερα αεροπορικά μέσα για δασοπυρόσβεση στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό al.porto » 29 Αύγ 2009, 15:14

Για άλλη μια φορά τα ΜΜΕ διαπρέψανε!
Πρέπει να καταλάβουμε ορισμένα πράγματα επιτέλους για την εναέρια δασοπυρόσβεση στην Ελλάδα.
Πριν γίνω πιο συγκεκριμένος, θα ήθελα να σχολιάσω το άκρως λαϊκίστικο και βλακώδες σχόλιο ότι με δυο τρία λιγότερα F16 θα πέρναμε περισσότερα CL415 και θα σώζαμε τα δάση μας! Μα είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς αυτό το πράγμα; Ε τότε, αφού τα δάση καίγονται να αποσύρουμε τα πυροσβεστικά, να μη νοικιάζουμε πρόσθετα μέσα δασοπυρόσβεσης κάθε καλοκαίρι και με αυτά που θα εξοικονομήσουμε να χτίσουμε σχολεία ή νοσοκομεία ή να τα δώσουμε για να ξεπεραστεί η οικονομική κρίση! Ωραία λογική!
Επανέρχομαι στο θέμα της αεροπυρόσβεσης. Αν θυμάστε, το 2007 που κάηκε η Πάρνηθα και η Πελοπόννησος, πάλι λεγόταν ότι δεν έχουμε αρκετά αεροσκάφη, κάτι που δυστυχώς δεν είναι αλήθεια. Η Ελλάδα διαθέτει από τους μεγαλύτερους στόλους πυροσβεστικών στον κόσμο και τον μεγαλύτερο στην Ευρώπη όπως επίσης διαθέτει εμπειρία 30 χρόνων+ στη χρήση τέτοιων αεροσκαφών. Αν προσθέσουμε και τα μέσα που ενοικιάζονται κάθε χρόνο,τα PZL και κάτι τροποποιημένα ψεκαστικά, μιλάμε για μια τεράστια δύναμη αεροπυρόσβεσης.
Όπως γίνεται κατανοητό, δεν είναι ούτε τα μέσα ούτε ο αριθμός τους αυτά που ευθύνονται για τις καταστροφές που βλέπουμε κάθε χρόνο. Ας σταματήσουμε λοιπόν να κατηγορούμε την έλλειψη μέσων γιατι είναι υποτιμητικό και άσχημο για τους χειριστές τους που χύνουν ιδρώτα και αίμα για να ανταπεξέλθουν στην αποστολή τους.
Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στην έλλειψη οργάνωσης και συντονισμού των εναέριων μέσων καθώς η έγκαιρη επέμβαση είναι καθοριστικής σημασίας και ο σημαντικότερος παράγοντας της επιτυχούς αεροπυρόσβεσης.
Εκτός όμως από τα προβλήματα δομής και οργάνωσης του κράτους, πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν μας και τους επιχειρησιακούς παράγοντες, όπως είναι η διασπορά του στόλου λόγω των πολλών πυρκαϊών, ο καπνός που περιορίζει την ακρίβεια ρίψης, οι μεγάλες θερμοκρασίες και τα ανοδικά/καθοδικά ρεύματα που αναπτύσσονται στην περιοχή της φωτιάς, ο δυνατός αέρας, η απόσταση από την περιοχή υδροληψίας, προβλήματα στην υδροληψία λόγω ανέμων ή κυμάτων, διαθεσιμότητα αεροσκαφών λόγω τεχνικών προβλημάτων και άλλων πολλών λιγότερο ή περισσότερο σημαντικών που επηρρεάζουν όμως την απόδοση των μηχανών και των ανθρώπων.
Ο θάνατος του χειριστή του PZL (και πολλών ακόμη χειριστών στο παρελθόν) μαρτυρεί με τον πιο τραγικό τρόπο ότι οι ευθύνες πρέπει να αναζητηθούν μακριά από τα ιπτάμενα και λοιπά μέσα πυρόσβεσης...
Με συγχωρείτε για το μέγεθος του πόστ, αλλά είναι κρίμα να μην αναγνωρίζεται η συμβολή της ΠΑ (που διαθέτει τα πυροσβεστικά αεροσκάφη, τα μπουγέλα όπως τα αποκαλούν οι χειριστές) και θλιβερό να υπάρχει πάντα τέτοια παραπληροφόρηση ύστερα από τέτοιες καταστροφές.
0 x
Fly on your way, like an eagle,
Fly as high as the sun,
On your way, like an eagle,
Fly and touch the sun

Άβαταρ μέλους
vassdel
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1196
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 13:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 4

Re: Καταλληλότερα αεροπορικά μέσα για δασοπυρόσβεση στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό vassdel » 09 Σεπ 2009, 14:10

mitsubishi έγραψε:Το "χρυσό βατόμουρο" από εμένα πηγαίνει όμως στα γνωστά ρώσικα Ε/Π μετά κάδου, μεγάλου ή μικρού μεγέθους, δεν έχει σημασία. Παντελώς (μα εντελώς όμως!) αναποτελεσματικά - σε σημείο εξοργιστικό όταν τα βλέπεις από κάτω και ελπίζεις σε πραγματική βοήθεια.

Δεν τα έχω δει ποτέ εν δράσει, αλλά ελπίζω να μην είναι τόσο άσχημα τα πράγματα. Πάντως η ενοικίαση πυροσβεστικών μέσων από Ρωσία συνεχίζεται και θα συνεχίζεται. Υπάρχουν και θεωρίες συνωμοσίας επ' αυτού αλλά μη έχοντας αποδείξεις δεν πρόκειται να λασπολογήσω/συκοφαντήσω κανέναν...

OA701 έγραψε: Στην τελική, ας αφήσουν τα μαχητικά καθηλωμένα αφού οι καθημερινές αερομαχίες δεν οδηγούν πουθενά και με τα χρήματα που θα εξοικονομήσουν ας υποστηρίξουν την δασοπροστασία...

Τεράστια κουβέντα οι αερομαχίες στο Αιγαίο. Δεν έχουμε επαρκή πληροφόρηση και γνώσεις για να την αρχίσουμε, ούτε την άδεια του φόρουμ για να κάνουμε κάτι τέτοιο. Καλύτερα ας το αφήσουμε :D

al.porto έγραψε:Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στην έλλειψη οργάνωσης και συντονισμού των εναέριων μέσων καθώς η έγκαιρη επέμβαση είναι καθοριστικής σημασίας και ο σημαντικότερος παράγοντας της επιτυχούς αεροπυρόσβεσης.

Μην ξεχνάς την ιδιαιτερότητα του Ελληνικού ανάγλυφου. Είναι πολύ δυσκολότερο να πολεμάς φωτιά σε χαράδρα, παρά σε πεδιάδες.

Μια υπενθύμιση/ενημέρωση προς άπαντες: Όταν μια φωτιά ξεπεράσει ένα κρίσιμο μέγεθος, τότε όλες οι προσπάθειες κατάσβεσης γίνονται μάταιες και όλες οι προσπάθειες στρέφονται στην διαφύλαξη των πολυτιμότερων αγαθών(σπίτια) και των ανθρώπινων ζωών. Ας μην είμαστε βιαστικοί στις κρίσεις και τα συμπεράσματά μας
0 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 242

Re: Καταλληλότερα αεροπορικά μέσα για δασοπυρόσβεση στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό flesland » 09 Σεπ 2009, 16:39

vassdel έγραψε:Δεν τα έχω δει ποτέ εν δράσει, αλλά ελπίζω να μην είναι τόσο άσχημα τα πράγματα. Πάντως η ενοικίαση πυροσβεστικών μέσων από Ρωσία συνεχίζεται και θα συνεχίζεται. Υπάρχουν και θεωρίες συνωμοσίας επ' αυτού αλλά μη έχοντας αποδείξεις δεν πρόκειται να λασπολογήσω/συκοφαντήσω κανέναν...


Αγαπητέ vassdel,

δώσε μας τουλάχιστον λίγο τυράκι..
0 x

Άβαταρ μέλους
vassdel
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1196
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 13:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 4

Re: Καταλληλότερα αεροπορικά μέσα για δασοπυρόσβεση στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό vassdel » 10 Σεπ 2009, 18:07

Κάποιοι συκοφάντες λένε πως αν δεν μισθώσουμε τα Ρώσικα, οι φωτιές θα πολλαπλασιαστούν. Ότι δήθεν η Ρωσική μαφία, πιθανώς ίσως και σε συνεργασία με την κυβέρνησή τους, θα βάλει περισσότερες φωτιές αν δεν τα πάρουμε. Λένε επίσης πως κάποια χρονιά που δεν τα μισθώσαμε, τρέχαμε και δεν φτάναμε.
Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα και αν μπορούσε, δεν ξέρω αν θα το έκανε. Όπως και να έχει, είναι αρκετά προκλητικό να διαδίδεις τέτοιες ιστορίες, ακόμα και υπό το πρίσμα της θεωρίας συνωμοσίας. Προσωπικά δεν έχω στατιστικά των πυρκαγιών, δεν ξέρω αν και πότε αμελήσαμε να μισθώσουμε τα ρώσικα, ούτε ενδιαφέρομαι να υποστηρίξω κάτι τέτοιο. Απλά, αφού τα πληρώνω με το φόρο μου, ελπίζω για το καλό της τσέπης και της υγείας μου να είναι αποτελεσματικά....
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες