- Εγγραφή
- 22/11/2002
- Μηνύματα
- 5.151
- Likes
- 433
- Περιοχή
- Dortmund
- Website
- www.airliners.gr
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ANA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDLW
Καλησπέρα σε όλους!
ναι, σωστά διαβάσατε. Τριπ ρεπορτ παρέα με ένα Β747-100της ... IRAN Air. Φυσικά πολλά «άκουσα» από συγγενείς και φίλους, αλλά τίποτε δεν μπορούσε να αλλάξει την απόφασή μου να πετάξω μαζί του.
Έτσι λοιπόν, είχα την τύχη να επιβιβαστώ στο 741 της IRAN Air με νηολόγιο EP-IAM. Είναι το μόνο 741 της εν λόγο εταιρείας. Ήταν ένα sightseeing flight που το οργάνωσε η airevents.com. Πέρσι είχαν φέρει ένα B747SP (βλέπε σχετικό θέμα στο φόρουμ) με το οποίο δεν είχα πετάξει (για διάφορους λόγους δυστυχώς). Φέτος όμως δεν ήθελα να χάσω την ευκαιρία να δω και να αισθανθώ από πρώτη θέση ένα 747-100.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Τη θέση μου την κράτησα την περασμένη Τετάρτη. Υπήρχαν εισιτήρια από 66 EUR έως 199 EUR (!) ανάλογα με την θέση που ήθελες. Εγώ πλήρωσα 77 EUR και είχα θέση Economy Class Outer Section [Eco-O]. Η θέση στο παράθυρο κόστιζε 144 EUR, κάπως ακριβή. Η διάρκεια πτήσεις ήταν προγραμματισμένη για 45 λεπτά. Απογείωση στις 1130 περίπου. Το EP-IAM θα ερχόταν στις 0900 από Τεχεράνη και θα έφευγε στις 1330. Επίσης η εταιρεία ήθελε να γνωρίζει και την υπηκοότητα του κάθε επιβάτη! Η βεβαίωση ήρθε την Παρασκευή και έτσι έκοψα και το ticket για το τρένο (21 EUR aller retour)
ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
Στην επιβεβαίωση από το airevents μας είχαν προτρέψει να ήμαστε πριν τις 10 στο αεροδρόμιο. Το ckeck-in θα έκλεινε στις 1030. Οπότε έκανα τα πλάνα μου να φτάσω πριν τις 9 ώστε να βγάλω και καμιά φωτογραφία... αλλά όλα ήρθαν κάπως αλλιώς!
Στις 0709 πήρα το τρένο από το σταθμό του Ντόρτμουντ. Θα άλλαζα δύο φορές τρένο, μια στο Hagen και μια στο Κολονία. Στις 0730 θα έφτανα Hagen και στις 0739 έφευγε η ανταπόκρισή μου. Φυσικά ... είχα καθυστέρηση και έφτασα στις 0740 (!) στο Hagen. Έτσι έχασα την ανταπόκριση (παρεμπιπτόντως ήταν το μόνο τρένο σε όλη τη διάρκεια της μέρας που ΔΕΝ είχε καθυστέρηση). Μετά από λίγο ψάξιμο βρήκα ότι στις 0802 έφευγε άλλο τρένο για Ντίσελντορφ. Οπότε ... δικό μου.
Το τρένο έφυγε γύρω στις 0810 κι εγώ πάλι να αναστενάζω διότι η ανταπόκριση από Ντίσελντορφ έφευγε στις 0858 (προγραμματισμένη άφιξή μου ήταν 0845). Τελικά έφτασα στις 0850 στο Ντίσελντορφ (αν δεν έχανα την ανταπόκρισή μου στο Hagen ήδη θα ήμουν στο αεροδρόμιο) και κατευθύνθηκα προς το τρένο για Κολονία ... το οποίο είχε 20 λεπτά καθυστέρηση. Και άντε πάλι εγώ να αρχίζω να ψάχνω για λύσεις. Αλλά άλλες λύσεις δεν υπήρχαν. Οπότε με σιγουριά έχανα την ανταπόκριση στο σταθμό Köln Messe/Deutz που θα με πήγαινε στο αεροδρόμιο. Και η επόμενη θα έφευγε στις 1013!!! Τελικά η καθυστέρηση έφτασε τα 40 λεπτά και στις 0938 έφευγα (επιτέλους) από Ντίσελντορφ.
Χωρίς άλλα απρόοπτα έφτασα τελικά στο αεροδρόμιο στις 1035 και είχα αμφιβολίες αν καταφέρω να μπω ακόμη. Τελικά ΝΑΙ τα κατάφερα. Τα παιδιά του airevents είχαν ήδη την κάρτα επιβίβασης στα χέρια τους με το όνομά μου και το εισιτήριο της IRAN Air.
To security check χρονοβόρο και εξονυχιστικό και έτσι στις 11 περίπου (μαζί με ακόμη έναν ... τρελό) έφτασα στο gate 20και μπροστά σε αυτό το θρυλικά αεροσκάφος. Ήταν περίπου στους 220 οι «επιβάτες» και είχαν καταφτάσει από διάφορα μέρη της Ευρώπης (π.χ. από Αγγλία, Γαλλία, Δανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Τσεχία). Και όλοι ένα περίμεναν. Να ανοίξει το gate και να αρχίσει η επιβίβαση.
Και στις 1115 άρχισε!!!
Η ΠΤΗΣΗ
Επιβίβαση σιγά-σιγά μιας και όλοι ήθελαν να βγάλουν έστω και μια φωτογραφία μέσα από την γυάλινη φυσούνα του Terminal D! Φυσικά κι εγώ έκανα το χρέος μου!
Φωτο 1, Φωτο 2
Στην είσοδο μας περίμενε μια μικρή έκπληξη. Μερικά δωράκια: ένα safety card & ένα «with compliments of» & αυτό!!!
Υποδοχή από το πάρα πολύ φιλόξενο προσωπικό το οποίο σχεδόν κάθε επιβάτη τον πήγαινε στην θέση του. Είχα την θέση 15Hαλλά την τύχη που η Κ (κόστους 144 EUR) έμεινε κενή και έτσι μετακόμισα στο παράθυρο. Το boarding σχετικά γρήγορο παρόλο που δεν έδωσα μεγάλη σημασία μιας και θαύμαζα και φωτογράφιζα το 741. Σε πάρα πολύ κατάσταση το Jumbo, που αν και κατασκευάστηκε το 1979 δεν δείχνει τα χρόνια του. Πολύ προσεγμένο! Μπράβο στην Iran Air, μιας και υπάρχουν άλλες εταιρείες που έχουν νεότερα αεροσκάφη τα οποία βρίσκονται σε άθλια κατάσταση (ονόματα δε λέμε).
Τέλος πάντων ας μην πολυλογώ, απογείωση στις 1150 περίπου και ένα climbing ... υπέροχο. Οι φωτογραφίες ίσως να σας βοηθήσουν να το καταλάβετε:
Φωτο 1, Φωτο 2
Αφού έσβησαν τα «fasten seat belt» όλος ο κόσμος ξεσηκώθηκε και έτρεχε πέρα δώθε. Φυσικά οι φωτογραφικές είχαν πάρει φωτιά. Μετά από μερικές φωτογραφίες της καμπίνας:
ΗΟΜΑ Class, Economy Class, Economy Class 2, Economy Class 3
πήγα στο upper deck και στο πιλοτήριο. Φυσικά μεγάλες ουρέςγια να ρίξεις μια ματιά ενός λεπτού στο πιλοτήριο του 741.
Φώτο 1, Φωτο 2, Φωτο 3
Μετά άρχισε η επιστροφή και έτσι έκατσα λίγο στη θέση μου και σεργιανούσα από το παράθυρο (όπως αρκετοί άλλοι), αλλά και το 741.
Φωτογραφίες: Κινητήρας, Διαδρομή, «Λεκάνες», Μαθαίνω ξένες γλώσσες 1, Μαθαίνω ξένες γλώσσες 2
Κάπου εδώ άρχισε και η κάθοδος προς CGN και μετά από πέρασμα πάνω από την Κολονίαακουμπήσαμε τον διάδρομο του αεροδρομίου.
Δυστυχώς η αποβίβαση έπρεπε να γίνει σχετικά γρήγορα μιας και σε 45 λεπτά ήταν προγραμματισμένο το αεροσκάφος να αναχωρήσει προς Τεχεράνη (με πληρότητα άνω των 95%, περισσότερους από 400 επιβάτες).
Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην αποχαιρετήσω το Τζάμπο, ιδίως μετά από το τρέξιμο που έφαγα το πρωί.
Ελπίζω να άρεσε το τρίπ ρεπορτ και όσοι βρεθούν στη Κολονία να μην χάσουν την ευκαιρία να κάνουν τουλάχιστον μία επίσκεψη σε αυτή την πανέμορφη πόλη.
ναι, σωστά διαβάσατε. Τριπ ρεπορτ παρέα με ένα Β747-100της ... IRAN Air. Φυσικά πολλά «άκουσα» από συγγενείς και φίλους, αλλά τίποτε δεν μπορούσε να αλλάξει την απόφασή μου να πετάξω μαζί του.
Έτσι λοιπόν, είχα την τύχη να επιβιβαστώ στο 741 της IRAN Air με νηολόγιο EP-IAM. Είναι το μόνο 741 της εν λόγο εταιρείας. Ήταν ένα sightseeing flight που το οργάνωσε η airevents.com. Πέρσι είχαν φέρει ένα B747SP (βλέπε σχετικό θέμα στο φόρουμ) με το οποίο δεν είχα πετάξει (για διάφορους λόγους δυστυχώς). Φέτος όμως δεν ήθελα να χάσω την ευκαιρία να δω και να αισθανθώ από πρώτη θέση ένα 747-100.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Τη θέση μου την κράτησα την περασμένη Τετάρτη. Υπήρχαν εισιτήρια από 66 EUR έως 199 EUR (!) ανάλογα με την θέση που ήθελες. Εγώ πλήρωσα 77 EUR και είχα θέση Economy Class Outer Section [Eco-O]. Η θέση στο παράθυρο κόστιζε 144 EUR, κάπως ακριβή. Η διάρκεια πτήσεις ήταν προγραμματισμένη για 45 λεπτά. Απογείωση στις 1130 περίπου. Το EP-IAM θα ερχόταν στις 0900 από Τεχεράνη και θα έφευγε στις 1330. Επίσης η εταιρεία ήθελε να γνωρίζει και την υπηκοότητα του κάθε επιβάτη! Η βεβαίωση ήρθε την Παρασκευή και έτσι έκοψα και το ticket για το τρένο (21 EUR aller retour)
ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
Στην επιβεβαίωση από το airevents μας είχαν προτρέψει να ήμαστε πριν τις 10 στο αεροδρόμιο. Το ckeck-in θα έκλεινε στις 1030. Οπότε έκανα τα πλάνα μου να φτάσω πριν τις 9 ώστε να βγάλω και καμιά φωτογραφία... αλλά όλα ήρθαν κάπως αλλιώς!
Στις 0709 πήρα το τρένο από το σταθμό του Ντόρτμουντ. Θα άλλαζα δύο φορές τρένο, μια στο Hagen και μια στο Κολονία. Στις 0730 θα έφτανα Hagen και στις 0739 έφευγε η ανταπόκρισή μου. Φυσικά ... είχα καθυστέρηση και έφτασα στις 0740 (!) στο Hagen. Έτσι έχασα την ανταπόκριση (παρεμπιπτόντως ήταν το μόνο τρένο σε όλη τη διάρκεια της μέρας που ΔΕΝ είχε καθυστέρηση). Μετά από λίγο ψάξιμο βρήκα ότι στις 0802 έφευγε άλλο τρένο για Ντίσελντορφ. Οπότε ... δικό μου.
Το τρένο έφυγε γύρω στις 0810 κι εγώ πάλι να αναστενάζω διότι η ανταπόκριση από Ντίσελντορφ έφευγε στις 0858 (προγραμματισμένη άφιξή μου ήταν 0845). Τελικά έφτασα στις 0850 στο Ντίσελντορφ (αν δεν έχανα την ανταπόκρισή μου στο Hagen ήδη θα ήμουν στο αεροδρόμιο) και κατευθύνθηκα προς το τρένο για Κολονία ... το οποίο είχε 20 λεπτά καθυστέρηση. Και άντε πάλι εγώ να αρχίζω να ψάχνω για λύσεις. Αλλά άλλες λύσεις δεν υπήρχαν. Οπότε με σιγουριά έχανα την ανταπόκριση στο σταθμό Köln Messe/Deutz που θα με πήγαινε στο αεροδρόμιο. Και η επόμενη θα έφευγε στις 1013!!! Τελικά η καθυστέρηση έφτασε τα 40 λεπτά και στις 0938 έφευγα (επιτέλους) από Ντίσελντορφ.
Χωρίς άλλα απρόοπτα έφτασα τελικά στο αεροδρόμιο στις 1035 και είχα αμφιβολίες αν καταφέρω να μπω ακόμη. Τελικά ΝΑΙ τα κατάφερα. Τα παιδιά του airevents είχαν ήδη την κάρτα επιβίβασης στα χέρια τους με το όνομά μου και το εισιτήριο της IRAN Air.
To security check χρονοβόρο και εξονυχιστικό και έτσι στις 11 περίπου (μαζί με ακόμη έναν ... τρελό) έφτασα στο gate 20και μπροστά σε αυτό το θρυλικά αεροσκάφος. Ήταν περίπου στους 220 οι «επιβάτες» και είχαν καταφτάσει από διάφορα μέρη της Ευρώπης (π.χ. από Αγγλία, Γαλλία, Δανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Τσεχία). Και όλοι ένα περίμεναν. Να ανοίξει το gate και να αρχίσει η επιβίβαση.
Και στις 1115 άρχισε!!!
Η ΠΤΗΣΗ
Επιβίβαση σιγά-σιγά μιας και όλοι ήθελαν να βγάλουν έστω και μια φωτογραφία μέσα από την γυάλινη φυσούνα του Terminal D! Φυσικά κι εγώ έκανα το χρέος μου!
Φωτο 1, Φωτο 2
Στην είσοδο μας περίμενε μια μικρή έκπληξη. Μερικά δωράκια: ένα safety card & ένα «with compliments of» & αυτό!!!
Υποδοχή από το πάρα πολύ φιλόξενο προσωπικό το οποίο σχεδόν κάθε επιβάτη τον πήγαινε στην θέση του. Είχα την θέση 15Hαλλά την τύχη που η Κ (κόστους 144 EUR) έμεινε κενή και έτσι μετακόμισα στο παράθυρο. Το boarding σχετικά γρήγορο παρόλο που δεν έδωσα μεγάλη σημασία μιας και θαύμαζα και φωτογράφιζα το 741. Σε πάρα πολύ κατάσταση το Jumbo, που αν και κατασκευάστηκε το 1979 δεν δείχνει τα χρόνια του. Πολύ προσεγμένο! Μπράβο στην Iran Air, μιας και υπάρχουν άλλες εταιρείες που έχουν νεότερα αεροσκάφη τα οποία βρίσκονται σε άθλια κατάσταση (ονόματα δε λέμε).
Τέλος πάντων ας μην πολυλογώ, απογείωση στις 1150 περίπου και ένα climbing ... υπέροχο. Οι φωτογραφίες ίσως να σας βοηθήσουν να το καταλάβετε:
Φωτο 1, Φωτο 2
Αφού έσβησαν τα «fasten seat belt» όλος ο κόσμος ξεσηκώθηκε και έτρεχε πέρα δώθε. Φυσικά οι φωτογραφικές είχαν πάρει φωτιά. Μετά από μερικές φωτογραφίες της καμπίνας:
ΗΟΜΑ Class, Economy Class, Economy Class 2, Economy Class 3
πήγα στο upper deck και στο πιλοτήριο. Φυσικά μεγάλες ουρέςγια να ρίξεις μια ματιά ενός λεπτού στο πιλοτήριο του 741.
Φώτο 1, Φωτο 2, Φωτο 3
Μετά άρχισε η επιστροφή και έτσι έκατσα λίγο στη θέση μου και σεργιανούσα από το παράθυρο (όπως αρκετοί άλλοι), αλλά και το 741.
Φωτογραφίες: Κινητήρας, Διαδρομή, «Λεκάνες», Μαθαίνω ξένες γλώσσες 1, Μαθαίνω ξένες γλώσσες 2
Κάπου εδώ άρχισε και η κάθοδος προς CGN και μετά από πέρασμα πάνω από την Κολονίαακουμπήσαμε τον διάδρομο του αεροδρομίου.
Δυστυχώς η αποβίβαση έπρεπε να γίνει σχετικά γρήγορα μιας και σε 45 λεπτά ήταν προγραμματισμένο το αεροσκάφος να αναχωρήσει προς Τεχεράνη (με πληρότητα άνω των 95%, περισσότερους από 400 επιβάτες).
Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην αποχαιρετήσω το Τζάμπο, ιδίως μετά από το τρέξιμο που έφαγα το πρωί.
Ελπίζω να άρεσε το τρίπ ρεπορτ και όσοι βρεθούν στη Κολονία να μην χάσουν την ευκαιρία να κάνουν τουλάχιστον μία επίσκεψη σε αυτή την πανέμορφη πόλη.