makedonas
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 06/09/2003
- Μηνύματα
- 5.926
- Likes
- 0
- Website
- avianewsgr.blogspot.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- RUS
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDM
MUC-ZRH-MUC
28-29/1/2006
172,-EUR RT
Lufthansa (eurowings) – Swiss
MUC-ZRH
LX3619 or
LH
Το πρωι του Σαββατου, πουρνο πουρνο (κατα τις 0600) φτανω στο ΕDDΜ και κανω check-in (10F). Δυστυχως για την επιστροφη δεν γινεται γιατι ειναι την επομενη. Δεν πειραζει – θα κανω check-in στην ΖRΗ λεω.. Boarding γινεται στις 0720 οποτε και μπαινουμε στο λεωφορειο. Εκει διαπιστωνω οτι ειμαστε δεν ειμαστε 25-30 ατομα. Μας παει τερμα διαολου, και μετα απο καμμια 5-7 λεπτα φτανουμε στο ΒΑe 146-300 D-AEWM της Lufthansa Regional. Η πτηση ειναι αρχικα της Swiss αλλα οπως ξερουμε την εχει αναλαβει η Lufthansa και τελικα γινεται με την Eurowings. Περιμενουμε στο λεωφορειο καπου στα 10-15 λεπτα γιατι δεν ειναι ετιμο το σκαφος. Παιζω με την ιδεα να βγαλω την μηχανη και να αρχισω να βγαζω, αλλα δεν ξερω αμα επιτρεπεται.. Οποτε το αφηνω.. Ειναι και τα παραθυρα λερωμενα..
Τελικα ανεβηκαμε (απο την σκαλιτσα που εχουνε τα ΒΑe) στο σκαφος και η F/A μας υποδεχεται με ενα ζεστο χαμογελο. Κοιταω την ωρα στο κινητο : 0740 .. Τα σεβη μου για την συμπεριφορα του πληρωματος.. Παιρνω την θεση μου και ανακαλυπτω οτι δεν μου αρεσει.. Περιμενω μεχρι να ακουστει το "boarding complete" οποτε και ρωταω την F/A εαν μπορω να αλλαξω θεση και μου λεει βεβαια. Μαζευω τα πραγματακια μου και την safety card της 10F και την κανω για την 15Α..
Η διαταξη ειναι 3+3. Σε αποσταση 2 σειρων μπροστα μου δεν υπαρχει κανενας, ουτε και στην DEF, πισω μου μεχρι το τελος του σκαφους ειναι και παλι αδειο.. Χαρηκα.. lol Απλωνομαι, το seat pitch ειναι φοβερο για economy, ανεβαζω και το μπρατσο και νομιζω οτι ειμαι σε κανονικη business class. Κιολας αρχιζει το roll, με μεγαλη σχετικα ταχυτητα. Φτανουμε στο σημειο εκκινησης και αριστερα μου βλεπω ενα Β747SP της Υemenia. Ανοιγω την μηχανη και εστιαζω και ακριβως στο σημειο εκεινο κανει speed up ο πιλοτος. Κοιταω το αποτελεσμα και μου ερχεται να βαλω τα κλαματα γιατι το κουκλι ειναι στραβο και θολο.
Οπως και να εχει… Μπροστα μου αρχιζει το καλυμα των μασκων Ο2 να τριζει, δονηται και να παραγει δuνατο θορυβο. Τα νευρα μου.. Πρωτα το Β747SP και τωρα αυτο το σκατουλι.. lol Οπως και να εχει.. Γινεται το rotate και μετα απο μια εκτεταμενη στροφη στα δεξια συνεχιζουμε να ανεβαινουμε.. Στο μεσοδιαστημα εχω βγαλει μερικες φωτο (φωτο 1, φωτο 2). Οι F/Α αρχιζουνε να μοιραζουνε το πρωινο. Στην business δεν το επιασα, αλλα στην economy ειχαμε καφε, τσαι, χυμους, αναψυκτικα, καθως επισης και απο ενα nußschnecke. Νοστιμα..
Η F/A φτανοντας σε μενα μου λεει: Συγγνωμη, αλλα δεν εχει αλλο καφε, θα θελατε κατι αλλο? Τη ρωταω για ποσο φτανει ο καφες και μου λεει για λιγοτερο απο ενα φλυντζανι. “Φερτο” της λεω και γεμιζοντας μου το φλυντζανι μου ζηταει και παλι συγγνωμη!! Μια τετοια συμπεριφορα τοσο επγγελματικη (με δεδομενο την ωρα – κατα τις 0800 που σημαινει οτι η κοπελα ειναι στο ποδι απο τις 0500 περιπου, ισως πιο νωρις, αναλογα με το ποσο μακρια μενει) μου λειπει οταν πεταω με καποιες εταιρειες..
Μετα απο κανενα τεταρτακι, μετα το σερβιρισμα αρχιζουνε να τα μαζευνε και παλι και ακουμε οτι ειμαστε ετοιμοι για προσγειωση... Ουτε που καταλαβα πως περασε η ωρα..
Μια πολυ ωραια αλλα πολυ μικρη πτηση… Στο σερβις δινω ενα 9/10, στο πληρωμα ενα 10/10, στο αεροσκαφος ενα 7/10 (λογω του εκνευριστικου καλυματος αλλα και των εκκωφαντικων ηχων-μουγκρητων οταν αρχισαν να κατεβαινουνε τα flaps – νομιζα οτι καποιο φανταστικο τερας ξυπνησε και ειχε γραπωσει εκνευρισμενο το αεροσκαφος...
i know.. lol )
ZRH-MUC
LX1110 or
LH
Το boarding αρχιζει στισ 1835. Η γεφυρα βρωμαει σε απαισιο βαθμο καποιο βιομηχανικο διαλυτικο, η κατι τετοιο. Μπαιvοvτας στο αεροσκαφος (ΒΑe Αvrο RJ-100 ΗΒ-ΙΧΟ, διαταξη καθισματων 2+3) η μποχα εξακολουθει να υπαρχει. Τα προσκεφαλα στην business εχοuνε ενα “Swiss” πετσετακι, της “Υ” χωρις. Το αεροσκαφος μυριζει ακομα, ειναι στα 85-90% γεματο. Βαζω τον εξαερισμο στο φουλ και στρεφω αυτον του διπλανου (που δεν υπαρχει) πανω μου.. Ο αερας μυριζει παραξενα… Το pushback και το rolling αρχιζει καπου στις 1900-1905. Μια F/A περναει απο τις θεσεις με ενα καλαθακι και μοιραζει ελβετικες σοκολατιτσες της Swiss απο τις οποιες περνω 2! Πρωτη θετικη εντυπωση. Ειμαι περιεργος για την συνεχεια.. Απογειωση λιγο πιο μετα. Οι F/A αρχιζουνε με το service.. Βλεπω οτι στνν business εχει κανονικο πιατο με κατι ιστοριουλες.. Σκεφτομαι την πτηση της προηγουμενης και η περιεργεια μου μεγαλωνει.. Εκει βλεπω την μια F/A να περνει ενα μπουκαλι Volvic στο αριστερο χερι και πλαστικα ποτηρακια στο δεξι, τα οποια τα πιανει με μια χαρτοπετσετα! Περναει απο κα8ε επιβατη και αυτος περνει μονος του ενα ποτηρακι και αυτη βαζει νερο. Κοιταω το περιοδικο μπροστα μου αλλα και την καρτα ασφαλειας και βλεπω να λεει “Swiss International Airlines”… Περιεργο, γιατι εχω την εντυπωση πως πεταω με Ryanair η με Easy? Καθε φορα που αδειαζει το μπουκαλι παει και περνει αλλο απο το galley. Σκεφτομαι: 1 σοκολατιτσα γυρω στα 10-15 EURcent το πολυ, ενα ποτηρι νερο στα 7EURcent το πολυ (χωρις δυνατοτητα επιλογης καποιου αλλου “υγρου”) μας κανει το πολυ 20-25 EURcent/επιβατη, μιλαμε παντα σε τιμες χοvδρικης που αγοραζει η Σωισσ. Με πιανει θλιψη οταν σκεφτομαι την Swissair και το service που ειχε.. Σε συνδιασμο με το σερβιψε της προηγουμενης μερας, στην ιδια διαδρομη, με κυριευει θυμος.. Οκ δεν λεω τιποτα αλλο γιατι θα παψει να ειναι ενα τριπ ριπορτ, αλλα και ο gioannis θα θελησει να μου παρει το.. σκαλπ!
Δεν εμεινα πολυ ικανοποιημενος πρεπει να πω με την πτηση ZRH-MUC.. Και δη οταν ρωτησα την F/A ποιο νηολογιο εχει το σκαφος, μου λεει ΗΒ-ΙΥΖ. Ητανε το ΗΒ-ΙΧΟ (αποδεικτικη φωτο με το κινητο, οταν κατεβηκαμε..) Το σκηνικο μου θυμισε την πτηση μου με την ΟΑ το καλοκαιρι του 2004 που η ΦΑ δεν ηξερε και επρεπε να ρωτησει αμα ητανε το SX-BLC η το SX-BLM (!!!!! :shock: ) Την Swiss την εσωσε η Lufthansa.. Την δικια μας ποιος θα την σωσει, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα και δεν ανηκει εδω…
Στο σερβιψε δινω ενα 3/10 (το πληρωμα δεν φταιει εαν η εταιρεια εχει τετοια στρατηγικη), στο σκαφος 6/10 (και παλι τα μουγκρητα οταν κατεβαιναν τα flaps, και παλι τριζανε κομματια και καλυματα στο εσωτερικο – τους 6 ποντους τους περνει για την καθαριοτητα, την ομαλη πτηση και για το απαλοτατο τοθψηδοων του πιλοτου), και ενα 9/10 για το πληρωμα ..
Suma sumarum: Θα πετουσα και παλι (χαχαΧΑ! – την ιδια διαδρομη εννοω!) αλλα εαν ειναι δυνατον θα απεφευγα την Swiss! Γιατι δεν εχω καμμια ορεξη να πληρωσω τα μαλλιοκεφαλα μου σε business class για να δω σερβις της προκοπης!!! Με αλλα λογια την επομενη φορα ( WEF 2007
) θα κοιταξω να πεταξω μονο με Lufthansa η τελος παντων γερμανικη..
Το μονο που εσωσε την πτηση ZRH-MUC ητανε το γεγονος οτι η καρτα ασφαλειας του διπλανου καθισματος ητανε της “Swiss European” !!!
Με ενα σμπαρο 2 τρυγονια..
Τις σοκολατιτσες πρεπει να τις βγαλω φωτο (ειναι λες και τις εκανε σπονσορινγκ η ... Lacta!
Αυταααα... Σχολια καλοδεχουμενα! (χεχε, gioannis
)
28-29/1/2006
172,-EUR RT
Lufthansa (eurowings) – Swiss
MUC-ZRH
LX3619 or
LH
Το πρωι του Σαββατου, πουρνο πουρνο (κατα τις 0600) φτανω στο ΕDDΜ και κανω check-in (10F). Δυστυχως για την επιστροφη δεν γινεται γιατι ειναι την επομενη. Δεν πειραζει – θα κανω check-in στην ΖRΗ λεω.. Boarding γινεται στις 0720 οποτε και μπαινουμε στο λεωφορειο. Εκει διαπιστωνω οτι ειμαστε δεν ειμαστε 25-30 ατομα. Μας παει τερμα διαολου, και μετα απο καμμια 5-7 λεπτα φτανουμε στο ΒΑe 146-300 D-AEWM της Lufthansa Regional. Η πτηση ειναι αρχικα της Swiss αλλα οπως ξερουμε την εχει αναλαβει η Lufthansa και τελικα γινεται με την Eurowings. Περιμενουμε στο λεωφορειο καπου στα 10-15 λεπτα γιατι δεν ειναι ετιμο το σκαφος. Παιζω με την ιδεα να βγαλω την μηχανη και να αρχισω να βγαζω, αλλα δεν ξερω αμα επιτρεπεται.. Οποτε το αφηνω.. Ειναι και τα παραθυρα λερωμενα..






Μια πολυ ωραια αλλα πολυ μικρη πτηση… Στο σερβις δινω ενα 9/10, στο πληρωμα ενα 10/10, στο αεροσκαφος ενα 7/10 (λογω του εκνευριστικου καλυματος αλλα και των εκκωφαντικων ηχων-μουγκρητων οταν αρχισαν να κατεβαινουνε τα flaps – νομιζα οτι καποιο φανταστικο τερας ξυπνησε και ειχε γραπωσει εκνευρισμενο το αεροσκαφος...

ZRH-MUC
LX1110 or
LH
Το boarding αρχιζει στισ 1835. Η γεφυρα βρωμαει σε απαισιο βαθμο καποιο βιομηχανικο διαλυτικο, η κατι τετοιο. Μπαιvοvτας στο αεροσκαφος (ΒΑe Αvrο RJ-100 ΗΒ-ΙΧΟ, διαταξη καθισματων 2+3) η μποχα εξακολουθει να υπαρχει. Τα προσκεφαλα στην business εχοuνε ενα “Swiss” πετσετακι, της “Υ” χωρις. Το αεροσκαφος μυριζει ακομα, ειναι στα 85-90% γεματο. Βαζω τον εξαερισμο στο φουλ και στρεφω αυτον του διπλανου (που δεν υπαρχει) πανω μου.. Ο αερας μυριζει παραξενα… Το pushback και το rolling αρχιζει καπου στις 1900-1905. Μια F/A περναει απο τις θεσεις με ενα καλαθακι και μοιραζει ελβετικες σοκολατιτσες της Swiss απο τις οποιες περνω 2! Πρωτη θετικη εντυπωση. Ειμαι περιεργος για την συνεχεια.. Απογειωση λιγο πιο μετα. Οι F/A αρχιζουνε με το service.. Βλεπω οτι στνν business εχει κανονικο πιατο με κατι ιστοριουλες.. Σκεφτομαι την πτηση της προηγουμενης και η περιεργεια μου μεγαλωνει.. Εκει βλεπω την μια F/A να περνει ενα μπουκαλι Volvic στο αριστερο χερι και πλαστικα ποτηρακια στο δεξι, τα οποια τα πιανει με μια χαρτοπετσετα! Περναει απο κα8ε επιβατη και αυτος περνει μονος του ενα ποτηρακι και αυτη βαζει νερο. Κοιταω το περιοδικο μπροστα μου αλλα και την καρτα ασφαλειας και βλεπω να λεει “Swiss International Airlines”… Περιεργο, γιατι εχω την εντυπωση πως πεταω με Ryanair η με Easy? Καθε φορα που αδειαζει το μπουκαλι παει και περνει αλλο απο το galley. Σκεφτομαι: 1 σοκολατιτσα γυρω στα 10-15 EURcent το πολυ, ενα ποτηρι νερο στα 7EURcent το πολυ (χωρις δυνατοτητα επιλογης καποιου αλλου “υγρου”) μας κανει το πολυ 20-25 EURcent/επιβατη, μιλαμε παντα σε τιμες χοvδρικης που αγοραζει η Σωισσ. Με πιανει θλιψη οταν σκεφτομαι την Swissair και το service που ειχε.. Σε συνδιασμο με το σερβιψε της προηγουμενης μερας, στην ιδια διαδρομη, με κυριευει θυμος.. Οκ δεν λεω τιποτα αλλο γιατι θα παψει να ειναι ενα τριπ ριπορτ, αλλα και ο gioannis θα θελησει να μου παρει το.. σκαλπ!

Δεν εμεινα πολυ ικανοποιημενος πρεπει να πω με την πτηση ZRH-MUC.. Και δη οταν ρωτησα την F/A ποιο νηολογιο εχει το σκαφος, μου λεει ΗΒ-ΙΥΖ. Ητανε το ΗΒ-ΙΧΟ (αποδεικτικη φωτο με το κινητο, οταν κατεβηκαμε..) Το σκηνικο μου θυμισε την πτηση μου με την ΟΑ το καλοκαιρι του 2004 που η ΦΑ δεν ηξερε και επρεπε να ρωτησει αμα ητανε το SX-BLC η το SX-BLM (!!!!! :shock: ) Την Swiss την εσωσε η Lufthansa.. Την δικια μας ποιος θα την σωσει, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα και δεν ανηκει εδω…

Στο σερβιψε δινω ενα 3/10 (το πληρωμα δεν φταιει εαν η εταιρεια εχει τετοια στρατηγικη), στο σκαφος 6/10 (και παλι τα μουγκρητα οταν κατεβαιναν τα flaps, και παλι τριζανε κομματια και καλυματα στο εσωτερικο – τους 6 ποντους τους περνει για την καθαριοτητα, την ομαλη πτηση και για το απαλοτατο τοθψηδοων του πιλοτου), και ενα 9/10 για το πληρωμα ..
Suma sumarum: Θα πετουσα και παλι (χαχαΧΑ! – την ιδια διαδρομη εννοω!) αλλα εαν ειναι δυνατον θα απεφευγα την Swiss! Γιατι δεν εχω καμμια ορεξη να πληρωσω τα μαλλιοκεφαλα μου σε business class για να δω σερβις της προκοπης!!! Με αλλα λογια την επομενη φορα ( WEF 2007



Τις σοκολατιτσες πρεπει να τις βγαλω φωτο (ειναι λες και τις εκανε σπονσορινγκ η ... Lacta!

Αυταααα... Σχολια καλοδεχουμενα! (χεχε, gioannis
