Precision Categories

  • Thread starter Thread starter SkyHawk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

SkyHawk

First-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2005
Μηνύματα
767
Likes
102
Περιοχή
HELL
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Επειδη εγινε ενα μπερδεμα για το CATIIIB και CATIIIC να το ξεκαθαρισουμε. Υπαρχουν και τα 2 εκανα λαθος. Γιατι διαβασα τους κανονισμους του JAR που δεν το αναγνωριζουν. Ενω οι ICAO κανονισμοι το αναγνωριζουν.

Επομενως εχουμε:

JAR Precision Categories

CATI Full Facilities*
Decision Height 200ft
RVR 550m


CATII Full Facilities (Aeroplane Catergory A,B,C**/ Autocoupled*** to below DH****)
Decision Height 100ft - 120ft
RVR 300m

CATIIIA Full Facilities
Decision Height less than 100ft
RVR 200m

CATIIIB Full Facilities
Decision Height Less than 50ft or NO DECISION HEIGHT
RVR 75m


ICAO Precision Categories

CATI
Decision Height 60m
RVR 500m or ground visibility not less than 800m

CATII
DH 60m
RVR not less than 350m


CATIIIA
DH 30m
RVR not less than 200m


CATIIIB
DH 15m
RVR not less than 200m but more than 50m


CATIIIC
DH N/A
RVR N/A




*Full facilities ενουμε οτι το αερδρομιο εχει καταλληλο φωτισμο κλπ

**Aeroplane Category A,B,C ειναι ποσο μεγαλο ειναι το αεροπλανο σε κιλα. Το οποιο αναφερεται και στα μεγαλα airliners που γνωριζουμε ολοι

***Autocoupled ενουμε για τους αυτοματους να ειναι και οι 2 ON ή παραπανω απο 2


****DH = Decision Height



Αυταααααα
 
Skyhawk, ποστάραμε ταυτόχρονα. Στο άλλο thread έγραψα το παρακάτω που κολλάει εδώ καλύτερα

gonso":1qs7tgcd said:
Το CatIIIc υπάρχει στα χαρτιά μόνο. Όποιο αεροπλάνο μπορεί να κάνει Cat IIIb , μπορεί να κάνει και CatIIIc. Όταν όμως προσγειωθεί στο Άμστερνταμ ή στην Φρανκφούρτη με 0 ορατότητα ......που θα πάει μετά? Η αυτόματη τροχοδρόμηση δεν έχει εφευρεθεί ακόμη. Ούτε το follow me δεν θα τον βρεί, χωρίς να τον τρακάρει ! Άρα για πρακτικούς λόγους, δεν υπάρχει CatIIIc
 
Top