Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Air France ήταν, θυμάσαι πολύ καλά skyfox:

http://www.airliners.net/open.file/0894202/M/

Από αυτό το ατύχημα δεν έχασε τη ζωή του κανένας. Και πείτε μου μετά ότι τα πληρώματα καμπίνας απλώς σερβίρουν...
 
alex96":3usy7q6p said:
COMPUTERISE,διορθώνω.Ήθελα να προσδιορίσω τη διαφορά ανάμεσα στις χώρες της Μέσης Ανατολής που βρίσκονται στη Μεσόγειο με αυτές του Κόλπου αν και υπάρχει θεωρία που τις διαχωρίζει και τις κατατάσει ξεχωριστά.Η επικρατέστερη άποψη είναι η δική σου.

Συγνωμη αν δημιουργησα συγχυση αλλα νομιζω οτι ολοι καταλαβαν τι εννοουσα.
Οταν μιλαμε για Εμιρατα και Μεση Ανατολη νομιζω πως δε υπαρχουν και πολλα περιθωρια να μπερδευτει κανεις,κυριως αν ειναι τοσο καλος γνωστης της γεωγραφιας και ξερει οτι διαχωριζεται η Μεση Ανατολη της Μεσογειου απο τον Περσικο Κολπο.
 
Δεν υπάρχει λόγος για συγνώμη.Νομίζω οτι συνενοηθήκαμε.Θα μπορούσα να το έχω διευκρινίσει και εγώ καλύτερα.Αρκεί να υπάρχει καλή διάθεση!Connie,σε ευχαριστώ.
 
"Πιστεύω ότι ελάχιστα μπορείς να βοηθήσεις, αν υπάρχει πραγματικό και ουσιαστικό πρόβλημα στα 35000 πόδια."

Πρώτα να μάθουμε ελληνικά καλά και μετά...
Πόσα χρόνια πετάς και έχεις μόνο ένα παράδειγμα να μου πεις που πραγματικά χρειάστηκε ο φροντιστής?

Γι αυτό είπα και ελάχιστα μπορείς να βοηθήσεις.

Απλά όλοι όσοι είχαμε κάτι καλύτερο να κάνουμε στη ζωή μας, φύγαμε και εννοείται με αυτή την αίσθηση. Απλά προσπαθούν να σε πείσουν κάποιοι ότι ισχύει αυτό, γιατι αν υποτιμούσαν το επάγγελμά τους και οι εκπαιδευτές, ζήτω που καήκαμε...

Βέβαια σημασία έχει και πως νιώθει ο καθένας κι έτσι αν skyfox και GP707 νιώθετε κάτι άλλο και σας γεμίζει αυτό, εμένα μου περισσεύει!

Οχι λόγω της ημέρας, αλλά γενικότερα, να είστε αγαπημένοι!
Ασφαλείς πτήσεις!
 
Θα σε παρακαλούσα να μην υπερτιμάς τον εαυτό σου διότι ποτέ δεν ξέρεις σε τι καταστάσεις θα βρεθείς.Καλό θα ήταν λίγη ταπεινότητα.Ειδικά οταν δεν γνωρίζεις με ποιούς μιλάς.Ας εκφράζουμε τις απόψεις μας αλλά με όμορφο τρόπο.Το αν γνωρίζουμε ελληνικά νομίζω οτι δεν σηκώνει αμφισβήτηση.ΤΟ οτι οι εκπαιδευτές στηρίζουν το επαγγελμα είανι απολύτως λάθος.Το οτι είδες στο προφίλ μου οτι είμαι εκπαιδεύτρια δεν σημαίνει αυτόματα πως γνωρλιζεις τι άλλο εχω κανει και σε τι επίπεδο το έχω κάνει.

Οσο για το εαν έίχες κάτι καλύτερο να κάνεις,σε συγχαίρω διότι ίσως σε αυτό που διάλεξες, να είσαι καλύτερος και να το αγαπάς περισσότερο.
Προς δική σου πληροφόρηση και εγώ διάλεξα κάτι άλλο να κάνω,Το τελείωσα,πήρα το Μαστερ μου και γύρισα σε αυτό που αγαπάω πιό πολύ.
Γιατί το εκτιμώ το λατρεύω και είμαι πολύ καλή σε αυτό.(οχι με δικες μου
εκτιμήσεις αλλά του JAA FAA kai CAA.)

Και αν σου φαίνεται λίγο το ο,τι σε ένα παραδειγμα μου της air france σώθηκαν 250 άτομα από βέβαιο θάνατο ,(διότι οι κινητήρες πήραν φωτιά μετά την προσγείωση) εξάιτίας της αψογης εκπαιδευσης του πληρώματος τότε θα σου θυμίσω ένα τρομερό ατύχημα που εντός της εβδομάδας θα σου το στείλω με πμ όπου το πλήρωμα τα έχασε και εξ'αιτίας του οι επιβάτες πέθαναν απο καπνο και αναθυμιάσεις ενώ είχε ήδη προσγειωθεί και είχαν ήδη γλυτώσει απο το emergency landing.

Εαν δε, ο GP707 αρχισει να σου παραθέτει βιντεάκια με επειγουσες εκκενώσεις τότε ίσως ανοίξει λίγο το μυαλό σου όσον αφορά το επαγγελμα.Εαν όχι τότε σίγουρα θα συμφωνήσv μαζι του και θα πώ oti
καλύτερα να κάνεις κάτι άλλο.

Filika
skyfox
 
Δεν υπερτιμώ τον εαυτό μου, ούτε με ξέρεις για να σου αποδείξω τίποτα, ούτε ξέρω σε τι καταστάσεις μπορεί να βρεθώ, ούτε θεωρώ κάποιον μορφωμένο ανώτερο του οποιουδήποτε.

Εγω δε μίλησα για τίποτα από τα παραπάνω

Ευχομαι να μη χρειαστεί να ζήσεις κατάσταση ανάγκης.
Να'σαι καλά και ασφαλής.

(Δε μπορώ να σου πω περισσότερα, αλλά να ξέρεις ότι ένα μέρος του υλικού της εκπαίδευσης για την χρησιμότητα του φροντιστή-αεροσυνοδού στο αεροπλάνο, γι αυτές τις απειροελάχιστες φορές που μπορεί να χρειαστεί, προέρχεται από εμένα.. Μπορεί να το χρησιμοποιείς κι εσύ..)
Χρόνια πολλά!
 
Συγγνώμη που παρεμβαίνω,αλλά μού φαίνεται περίεργο κάποιος που έχει δουλέψει γιά να μαζέψη και νά προσφέρη στούς άλλους υλικό εκπαίδευσης γιά την δουλειά τους δέν πιστεύει ο ίδιος στην χρησιμότητα αυτού που έκανε.
 
Alextreme":3cyq36uv said:
Πρώτα να μάθουμε ελληνικά καλά και μετά...
Πόσα χρόνια πετάς και έχεις μόνο ένα παράδειγμα να μου πεις που πραγματικά χρειάστηκε ο φροντιστής?

Γι αυτό είπα και ελάχιστα μπορείς να βοηθήσεις.
Και εφ'οσον μιλάς για καλά ελληνικά, τότε θα εννοείς:
"Θα σου δοθούν ελάχιστες ευκαιρίες για να βοηθήσεις"
λόγω του ότι τέτοια ατυχήματα γίνονται σπανίως.

Το "ελάχιστα μπορείς να βοηθησεις" σημαινει ότι αν σου τύχει κάτι, δεν θα μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα και δε θα μπορεσεις να βοηθήσεις σχεδόν καθόλου τους επιβάτες.
Μην αποπροσανατολίζουμε όσους θέλουν να ακολουθήσουν αυτό το επάγγελμα :? . Απ' οτι ειδες, κανείς απο τα μέλη που πόσταραν μετά απο σένα δεν κατάλαβε αυτό που εννοούσες. :!:

Αν λοιπόν εννοείς το πρώτο, δεκτόν. Όμως, εκεί θα φανεί και η χρησιμότητα του πληρώματος. Αλοίμονο αν συνέβαιναν τέτοια συμβάντα πχ μια φορά την εβδομάδα! Δεν θα πέταγε κανείς. Μια φορά θα χρειαστεί να σώσεις μερικές εκατοντάδες άτομα αλλά και την ίδια σου τη ζωή. Και αυτή η φορά ειναι υπερ-αρκετή για να κάνεις πράξη τα όσα 'εμαθες στην εκπαιδευση.
 
Φίλε alextreme σε διαβεβαιώ με το χέρι στην καρδιά πως ΕΧΩ ζήσει κατάσταση ανάγκης και μάλιστα όχι μια φορά.Ισως για αυτό τον λόγο να αγάπησα τόσο πολύ το επάγγελμα και ίσως τότε κατάλαβα πραγματικά την σοβαρότητα και την υπευθυνότητά του.
Βέβαια δεν ήταν crash landing αλλά όπως πιθανόνα θα ξέρεις ,υπάρχουν και άλλα επείγοντα συμβάντα που μπορεί να συμβούν,σχεδόν καθημερινά ανά τον κόσμο,όπως πυρόσβεση που προκλήθηκε απο ασυνείδητους επιβάτες που κάπνισαν στην τουαλέτα και πέταξαν το τσιγάρο στον κάδο!!και αν δεν ήταν το πλήρωμα εκαιδευμένο για το απόλυτο fire drill και αν στο crm δεν τονίζαμε το team work ,δεν θα είχε επέμβει για να ακολουθήσει τα σωστά βήματα της πυρόσβεσης ,(μια που ο halon automatic fire extinguisher δεν λειτούργησε) τώρα θα θρηνούσαμε θύματα διότι όπως πιθανόνα να γνωρίζεις ,η φωτιά σε ένα αεροσκάφος εξαπλώνεται απίστευτα γρήγορα.Η αμεση και εγκαιρη επέμβαση του πληρώματος είναι critical.

Eπίσης one engine approach n landing (η αλλιώς engine failure),όπως several touch n goes,'οπως severe turbulence due to hale storm όπως καθοδικά ρεύματα kai cross winds με άσχημα αποτελέσματα στην προσωπική μου υγεία,και πολλά άλλα μικρότερης έντασης που δεν θα κερδίσουμε τιποτα παραθέτοντας τα.Αλλωστε δεν χρειάζετε να πείσω κανένα για όλα αυτά.

Το θέμα είναι να έχουμε ανοιχτό μυαλό και να μην βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα για πράγματα που μεγάλοι οργανισμοί χρόνια τώρα παλεύουν και χρηματοδοτούν όλο και περισσότερο το θέμα emergency
landings ,evacuations,proceedures.

Ας τους δώσουμε λοιπόν λίγο περισσότερο credit γιατί κάτι παραπάνω θα γνωρίζουν.Οσο για εσένα ,εύχομαι καλή καρδιά και όταν θα θέλεις να παραθέσεις την άποψη σου ,που είναι απόλυτα σεβαστό,να το κάνεις με αντικειμενικό τρόπο αποφεύγοντας τις προσβολλές και τις ειρωνίες διότι έτσι το αποτέλεσμα είναι να χάνεις το δίκιο που ενδεχομένως να είχες.

Φιλικά
skyfox ;)
 
Η συγχυση σε αλλους ποστερ αφορά άλλο θέμα κατ'αρχην.

Σκεψου το εξής, απο τα 100 ατυχήματα τα 99 οφείλονται σε μηχανικό λάθος ή λάθη του πιλότου ή κακοκαιρία που ίσως εντάσσεται στα λάθη πιλότου(λάθος εκτιμήσεις). Όχι από παράλειψη φροντιστή. Σκέψου τι απίθανα περιθώρια έχεις για να αντιδράσεις (εάν είναι τυχερός ο φροντιστής και ζήσει) και πόσο απειροελάχιστα εξαρτάται από σένα η τελική έκβαση.
Γιαυτό έγραψα ότι ελάχιστα μπορείς να βοηθήσεις. Είμαι ακριβής στην τοποθέτησή μου.(και για αυτό έδωσα πολύ υλικό στην εκπαίδευση, γιατί προφανώς και μία ζωη να σώσεις έχει τεράστια αξία)
That's all

Και βέβαια θα τα γράφω όσο μου επιτρέπεται από εδώ για να ξέρουν όλοι με τι ακριβώς έχουν να κάνουν και αν τελικά διαψευστώ, εγώ γελοιοποιούμαι. Αν ήξεραν τις συνθήκες εργασίας πολλοί πρωην συνάδελφοι δε θα έκαναν καν αίτηση και δε θα αιχμαλωτίζονταν να πετάνε για ένα μηνα μέχρι να τους το επιτρέψει η σύμβαση να φύγουν.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top