LGAT memories

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το 737-500 κατασκευάστηκε για να αντικαταστήσει ουσιαστικά το -200άρι αλλά τελικά δεν έπιασε ιδιαίτερα σαν πωλήσεις.
Παρ΄ όλα αυτά ήταν σχετικά συχνός επισκέπτης στην Αθήνα κυρίως από τις εταιρίες που το έφερναν schedule.

 
Ε οχι δεν ηταν και πετυχημενο το -500αρακι. 100 περιπου λιγοτερα απο -400 εγιναν.
 
Έχεις δίκιο (εννοούσα σαν ουσιαστικός απόγονος του -200) αλλά τελικά δεν επικράτησε στην αγορά σε βάθος χρόνου. Ενώ το -400άρι ήταν κοινή θέα στα αεροδρόμια του κόσμου για πολλά χρόνια, το -500άρι συναντιόταν αρκετά πιο δύσκολα και έδινε την εντύπωση ότι είχε λιγότερα αεροσκάφη κατασκευασμένα. Ίσως γιατί δεν είχε καλή μεταπώληση μετά τους αρχικούς αγοραστές του(;;;!). Και με τη σειρά του δεν έπιασε και ο απόγονός του στα NG, το -600.
 
Αγαπαμε -500αρακι. Απλα το λιωσανε οσοι το ειχανε. Βλεπε UAL, SWA, AFR, DLH, BAW. Επισης στα μεσα των 00s που φτασανε σχεδον στο τελος τους υπηρχαν πολλες περισσοτερες επιλογες για 120-130 pax.
 
Όλα τα άλλα άντε να βρεθούν Ελληνικό, η Aerolineas Argentinas τι διάολο έκανε εδώ;
 
Στάση ανεφοδιασμού ήταν, όπως και η Air Philippines (που απολογούμαι για το κούνημα αλλά ήταν βράδυ και ήταν ότι καλύτερο βγήκε)
 
Top