Σχόλια για Α3

Μιας και αναφερθήκαμε στο welcome drink , όσες φορές έκανα το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Καϊρο μέσω Αθηνλων, από Αθήνα για Καϊρο, πάντα προσφέρουν την κλασική σαμπάνια, ενώ αντίστοιχα κατά την επιστροφή από Καϊρο για Αθήνα, δεν προσφέρουν αλκοόλ, καθώς όπως με ενημέρωσε η αεροσυνοδός, υπάρχουν περιορισμοί από το αεροδρόμιο στην προσφορά αλκοόλ στο έδαφος. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει βέβαια.
 
Μια πρώτη ιδέα για τις επιδόσεις του έτους.

 
Αν πράγματι μετέφερε 15,5 εκ. επιβάτες από 18,5 εκ. προσφερόμενες θέσεις η πληρότητα ήταν 83,7%. Πολύ καλό για τις εποχές που διανύουμε.
 
Που είναι ο Rodri; :(


Μια μικρή τραγωδία εκτυλίσσεται καθώς έχει χαθεί μια γάτα που ταξίδευε σε κλουβάκι στο freight hold του αεροσκάφους της Aegean…

Η εταιρία τώρα τρέχει και δεν φτάνει για να κάνει damage control..
 
Oι εποχές που ζούμε είναι περίεργες. Ενα ποστ κάποιου μπορεί να προκαλέσει ζημιές εκατομμυρίων αν βγει η βρώμα ότι η εταιρεία ήταν αναίσθητη απέναντι στο γατί - ήδη αυτό για τα 100Ε που πάνε από ποστ σε ποστ θα μείνει σε μερικούς αφελείς, που με την σειρά τους θα το πουν σε άλλους κοκ. Πλέον ενδιαφέρει λιγότερο αν μια εταιρεία προσφέρει μισθούς που να μπορούν οι εργαζόμενοι της να καλύπτουν ένα μέσο διαμέρισμα στην πόλη που ζουν ή καλές συνθήκες εργασίας, και περισσότερο αν μια γάτα χάθηκε ή αν ένα κουτάβι έπαθε ψυχολογικά από τους κινητήρες.
 
Ο κόσμος συμπαρασύρεται εύκολα με ένα κλικ αλλά είναι αυτό και σημείο των καιρών και δεν αφορά στην Aegean. Προφανώς και υπάρχει ευθύνη της εταιρείας και δεν θα πρέπει να την υποβαθμίσουμε. Θα πρέπει να γίνει και μία διερεύνηση για το λόγο που έγινε ό,τι έγινε. Αν σε αυτή τη διερεύνηση, μας πουν πως φταίει ο part-time υπάλληλος των 200 ευρώ που προσπαθεί να τα φέρει πέρα και να ξεφορτώσει/φορτώσει ένα 320 σε 35 λεπτά και όχι οι συνθήκες εργασίες για τις οποίες είναι υπεύθυνη η εταιρεία, ε, καλά θα κάνουν να τους τα χώνουν, οτιδήποτε ζημιά και αν τους προκαλέσει που κακά τα ψέματα, όσο εύκολα συμπαρασύρεται κάποιος να κάνει ένα κλικ, άλλο τόσο εύκολα ξεχνάει.
 
Κάτι παρόμοιο μου έτυχε κι εμένα πρίν από 4 χρόνια. Ο σκύλος μου φορτώθηκε σε λάθος αεροσκάφος, καθώς στην πρώτη πτήση υπήρχε ακόμα ένας σκύλος, του οποίου το baggage tag είχε κοπεί και θεώρησαν πως ανήκε στον δικό μου σκύλο και χωρίς να κοιτάξουν το κλουβί του δικού μου σκύλου, το κόλλησαν πάνω και τον έστειλαν στην πτήση του άλλου σκύλου. Long story short, η Α3 έδειξε μια εντελώς παγωμένη αντίδραση (λες και χάθηκε αποσκευή), ενώ η Goldair προσπάθησε να βοηθήσει με κάθε τρόπο (καθώς έφεραν και την μεγαλύτερη ευθύνη). Για καλή μου τύχη είχα βάλει πάνω στο κλουβί τα στοιχεία μου και ο τύπος που θα παραλάμβανε τον άλλο σκύλο παρέλαβε τελικά τον δικό μου και με πήρε αμέσως τηλέφωνο. Η Α3 τότε μου είχε προτείνει να επιστρέψει ο σκύλος με την επόμενη πτήση την επόμενη μέρα (!) και να πετάξουμε για τον προορισμό μας την μεθεπόμενη ημέρα. Τελικά ο σκύλος διανυκτέρευσε σε καταφύγιο και την επόμενη μέρα πέταξα και τον έφερα πίσω με τρένο.
Και μετά από αυτά τα περιστατικά ίσως είναι καιρός η EASA (; ) να αναθεωρήσει την πολιτική για μεταφορά κατοικιδίων στην καμπίνα του αεροσκάφους. Έχω ταξιδέψει πολλές φορές με τρένο έχοντας μαζί τον σκύλο και ξέρω πως αν χωράει στο τρένο, θα χωράει και στο αεροπλάνο. Χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, δεν έχω ενοχληθεί ποτέ από κατοικίδιο που ταξίδευε στην καμπίνα, σε αντίθεση με κάποια 2χρονα, που μερικές φορές θεωρούν ότι βρίσκονται σε παιδική χαρά. Εν έτη 2024 θεωρώ ότι η μεταφορά ενός κατοικιδίου μικρού μεγέθους και βάρους 13 κιλών στον χώρο αποσκευών είναι απαράδεκτη.
 
Oι εποχές που ζούμε είναι περίεργες. Ενα ποστ κάποιου μπορεί να προκαλέσει ζημιές εκατομμυρίων αν βγει η βρώμα ότι η εταιρεία ήταν αναίσθητη απέναντι στο γατί - ήδη αυτό για τα 100Ε που πάνε από ποστ σε ποστ θα μείνει σε μερικούς αφελείς, που με την σειρά τους θα το πουν σε άλλους κοκ. Πλέον ενδιαφέρει λιγότερο αν μια εταιρεία προσφέρει μισθούς που να μπορούν οι εργαζόμενοι της να καλύπτουν ένα μέσο διαμέρισμα στην πόλη που ζουν ή καλές συνθήκες εργασίας, και περισσότερο αν μια γάτα χάθηκε ή αν ένα κουτάβι έπαθε ψυχολογικά από τους κινητήρες.
Πάντως πέρα από την άρνηση των 100 ευρώ που ειλικρινά στον screenshot δεν φαίνεται το μπλε τικ του verified profile άρα μάλλον λέει αλήθεια η Α3, η ανακοίνωσή της είναι απαράδεκτη.
Δείχνει μηδέν ενσυναίσθηση προσωπικά σε εμένα (έστω με την ιδιότητα του γατοκηδεμόνα, ας μην αρχίσω να λέω τα περί gold & frequent flyer γιατί τι σημασία έχει;..) η χρήση παθητικής φωνής "went missing".
Απαράδεκτη. Και φαίνεται πως η παγωμάρα φίλε @andreas-cyprus παραμένει μετά από 4 χρόνια.
 
Αύριο 14 Μαρτίου, λόγο απεργίας του προσωπικού ασφαλείας στα αεροδρόμια Αμβούργου, Βερολίνου και Στουτγάρδης τα δρομολόγια προς αυτά τα αεροδρόμια θα πραγματοποιηθούν κανονικά αλλά από αυτά τα αεροδρόμια δεν θα πραγματοποιηθούν. Δηλαδή τα αεροπλάνα θα πάνε αλλά θα γυρισουν άδεια; Η θα μείνουν εκεί και θα γυρίσουν την επόμενη; Οι πτήσεις τις επιμένεις, 15 Μαρτίου, φαίνονται να εκτελούνται κανονικά.
 
Στο σύστημα κρατήσεων (μέσω FR24) φαίνονται να έχουν περαστεί κωδικοί άδειας πτήσης (Α3600x) στις πτήσεις επιστροφής οπότε θα γυρίσουν αύριο
 
Top