Σχόλια για Α3

Όταν έχεις bird strike κατά την απογείωση και καταφέρνεις να φέρεις το αεροσκάφος πίσω και να ξαναστείλεις τους επιβάτες σου στον προορισμό τους με 90 μόνο λεπτά καθυστέρηση, τότε κάτι κάνεις σωστά.


Respect :thx:
 
Δεν καταλαβαίνω προς τι η αναφορά. Αυτό έπρεπε να κάνει η Εταιρεία και μπράβο της. Αν όμως το bird strike συνέβαινε σε άλλο σταθμό εκτός βάσης, τότε η καθυστέρηση θα ήταν πολύ μεγαλύτερη. Το ότι επέστρεψε το α/φος και προσγειώθηκε με ασφάλεια έτσι έπρεπε να γίνει. Απώλεια κινητήρα δεν δηλώθηκε, εξάλλου τα α/φη πετάνε και με ένα κινητήρα.
 
Στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε, πρέπει να εκτιμάμε ορισμένα θετικά. Αυτό
 
Ο κόσμος μόνο να κράξει θέλει. Όλα τα θετικά τα θεωρεί αυτονόητα και τα παραβλέπει. Τα αρνητικά τα οποία και αυτά είναι στο πρόγραμμα δεν τα ανέχεται λες και δεν συμβαίνουν πουθενά στον κόσμο. Και μιλάω για άτομα που δεν φτάνει το μυαλό τους.

Μιας και γράφω στα σχόλια για Α3, χθες ήταν δύο τύποι, ο ένας απ τους δύο πριν το boarding ενώ είχε ήδη κόσμο στη σειρά business-gold, λέει στον φίλο του.. πέρνα μπροστά, είσαι business, ότι και καλά έτσι αποφάσισα να πάρω την σειρά από κάποιον που έχει και αυτός προτεραιότητα. Από τις φάτσες τους είχαμε καταλάβει τι παίζει. Όταν η αεροσυνοδός ξεκίνησε να δείχνει τις οδηγίες ασφαλείας ο ένας άρχισε να την τραβάει βίντεο, η κοπέλα όταν το κατάλαβε σταμάτησε και τους λέει ότι αυτό απαγορεύεται. Μετά άρχισαν να λένε ότι δεν το γράφει κάπου και δεν υπάρχει τέτοιος κανονισμός. Εκτός απ αυτό, ο φίλος του λέει.. "κοίτα πως σου μίλησε".
Ενώ είχε ολοκληρωθεί το boarding και η υπεύθυνη καμπίνας έκανες τα τελευταία για να φύγουμε ο ίδιος ζητούσε επιπλέον νερό και με πάγο. Ας αναφέρω και το ότι ήταν 1D 1F με την αεροσυνοδό δίπλα και χτυπούσαν καμπανάκι για να έρθει κάποιες φορές.
Την ώρα του φαγητού λέει στον έναν έχετε παραγγείλει κοτοπουλο, της λέει αυτός οχι δεν έχω παραγγείλει, του το δείχνει ότι όντως το παρήγγειλε και της λέει "βρες μου μοσχαρι". Άκου εκεί τρόπος.
Του λέει θα τελειώσει το σερβίρισμα όλων και αν μείνει θα σας δώσω μοσχάρι. Τελικά δεν είχε μείνει (ευτυχως) και του έδωσε αυτό που είχε προ-παραγγείλει.
Ήταν από αυτές τις φάτσες που καταλαβαίνεις πόσο γλοιωδεις τύποι είναι!
Πραγματικά έχω δει ψώνια και ψώνια αλλά τόσο αηδιαστικούς τύπους ποτέ μέχρι τώρα.

Ένα μεγάλο μπράβο στις αεροσυνοδούς που ξέρουν να βάζουν στη θέση τους κάτι τέτοια ανθρωπάκια και έχουν τόση υπομονή.
 
κάφροι...νευρίασα μόνο και μόνο διαβάζοντας την αφήγησή σου χωρίς καν να είμαι παρόν...
 
Μου θυμίζει γελοίους νεόπλουτους
 
Κανονικά θα έπρεπε κάποιος να τους βγάλει στο YouTube και στο TikTok με τις φάτσες τους και να τους κάνει ρόμπα. Μόνο έτσι καταλαβαίνουν.
 
Θυμάστε τις διαφημίσεις της Α3 με το σλόγκαν ''κανείς δεν ξέρει ότι πετάτε με X Ευρώ';; Ε από κάτι τέτοιους έχουν βγει, αληθινές ιστορίες. Βάζει ο άλλος 50-100Ε στο upgrade challenge, έχει κουπόνι από τριτοξάδερφο κλπ και νομίζει ότι είναι VIP:2:

 
Την ώρα του φαγητού λέει στον έναν έχετε παραγγείλει κοτοπουλο, της λέει αυτός οχι δεν έχω παραγγείλει, του το δείχνει ότι όντως το παρήγγειλε και της λέει "βρες μου μοσχαρι". Άκου εκεί τρόπος.

Θα μπορούσε να του είχε φέρει έναν καθρέφτη.
 
Κανονικά θα έπρεπε κάποιος να τους βγάλει στο YouTube και στο TikTok με τις φάτσες τους και να τους κάνει ρόμπα. Μόνο έτσι καταλαβαίνουν.
Έχω φωτογραφικό υλικό μετά την πτήση. Γιατί συνέβη κάτι πάρα πολύ γελοίο μετά τις βαλίτσες. Αλλά αλήθεια δεν θέλω να γίνω τόσο κακός. Karma us a b*tch
 
Top