Skyserv handling

Νομιμο δεν ειναι..ειναι γνωστο..το πιο πιθανο ειναι να γινει κατι οπως με τα Catering(αλλη μεγαλη αμαρτια του ΔΑΑ)που μαζευτηκε ολη η δουλεια στην Νewrest με την Olympic Catering να κραταει αν δεν κανω λαθος ΜΙΑ μονο εταιρεια και λιγα ιδιωτικα..Κατι αντιστοιχο ισως γινει και με την Skyserv..Oλα τα συμβολαια τα καλα να πανε στην Swissport και να μεινει η Skyserv με κανα 2 εταιριες με λιγες πτησεις την εβδομαδα μεχρι να βρουν εταιρεια να πουλησουν και την αδεια!
Παντως οσο για τα παραπανω στο πειραμα με τα catering περασε "αναιμακτα" η μονοπωλιακη τακτικη που πλεον υπαρχει εκει..Πλεον θα επεκταθει και στο handling...Κατα τα αλλα η Επιτροπη Ανταγωνισμου σφυριζει αδιαφορα...
 
Ξερει κανείς πόσοι έχουν φύγει ως κ σημερα;;η έχουν σταματήσει οι απολύσεις ;;
 
Αρκετοι παντως..η εταιρεια θα μικρυνει παρα πολυ..μην φτασει σε επιπεδο "οικογενειας"..οι απολυσεις θα συνεχιστουν μεχρι την αλλαγη ιδιοκτησιας σιγουρα..Τωρα προσωπικα αν ημουν στην θεση των απολυμενων ενα "φτυσυματακι"στα μουτρα θα τους εριχνα..Ειδικα για μια προσπαθεια που ξεκινησε το 2009(με την συνδρομη των συμβασιουχων της αειμνηστης Ο.Α)και καποιοι εχτισαν καριερα πανω τους..και τωρα μετα το "στυψιμο"τους πετας..οπως εκανε και η AEGEAN πριν μερικα χρονια..μικρος ο κοσμος του αεροπορικου εργου...
 
Τώρα υπάρχει η swwisport κ με μόλις 18 εκατομμύρια πήρε κ τ Skyserv...του χρόνου μπορει να πει στην fraport πουλάω κ τις δυο άδειες σε μια 5 πλασια τιμή θες;;; Κ η fraport θα αναγκαστεί να αγοράσει γιατί θέλει να μπει Ελλάδα!!
 
Για την Fraport να μην ξεχνας οτι ειναι μια εταιρεια η οποια θα εχει το management σε 14 αεροδρομια..Αρα η "μαγκια της Swissport να δωσει σε 5Χ τιμη"δεν θα πιασει...Γιατι πολυ απλα η Fraport θα τους σκισει στα αεροδρομια που δραστηριοποιειται η Swissport εαν ισχυσουν τα σεναρια ως προς την αποζημιωση ολων των υπολοιπων των συμβολαιων(επιγειων,καταστηματων κτλ) και διαπραγματευση απο την αρχη ολων.
Παντως επειδη οι συμπτωσεις και η αλληλουχια γεγονοτων και ειδικοτερα η "σιωπη" της επιτροπης ανταγωνισμου και του ΑΙΑ μιας και πρεπει να εχει 3 ανεξαρτητους Handlers(που τωρα δεν υφισταται πλεον)μας οδηγουν ως προς το συμπερασμα στο να εξαφανιστει τελειως η Skyserv απο τα περιφερειακα και η αδεια εκει να παει στην Fraport και στο Ελ.Βενιζελος να δουμε και την Fraport αλλα και αλλα σχηματα που ηθελαν να παρουν αδεια περσι..(μια ισπανικη και μια γαλλικη εταιρεια αν θυμαμαι καλα)
Παντως το πιο πιθανο κατ'εμε ειναι να περασει η Skyserv στην Αθηνα σε offshore εταιρια(με ιδιοκτητρια της offshore την Swissport) αφου εχει ξεγυμνωθει απο ολα τα καλα συμβολαια και αυτο θα γινει μονο αν οπως γραφω πιο πανω κινηθει ο ΑΙΑ και η επιτροπη ανταγωνισμου αλλιως η εταιρεια θα σερνεται..
 
Εγώ θα πρότεινα να μη γράφετε ότι σας κατέβει και να περιμένετε. Κλείσατε ήδη και τη τιμή που θα πουλήσουν την άδεια στη Fraport.... :thx:
 
Δικιο εχεις..μην την παρει και τσαμπα... :p
 
Σημερα έγινε γνωστό οτι απολύθηκαν άτομα κ Αλοι αλλα περιφερειακά αεροδρόμια εκτός απο την skg
 
Και τυπικα τελος η Skyserv απο τον ομιλο της MIG...

http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... v-handling

Μετα απο την 6χρονη περιπετεια της εταιρειας που χρησημοποιηθηκε απο πολλους για να χτισουν"καριερα" και προυπηρεσια στο αεροπορικο handling περασε και επισημως στην Swissport..Ας αποτελεσει ενα ιδιαιτερο μαθημα προς αποφυγην στα αεροπορικα δρωμενα της χωρας..
 
Αθήνα 700€ μικτά κ 50€ κουπόνια κ η αορίστου σύμβαση μένει
 
Top