Skyserv handling

SKYSERV
“OLYMPIC AIRWAYS SERVICES S.A. - IN LIQUIDATION” filed three lawsuits against SKYSERV S.A. for the payment of the total amount of € 5,639k based on the consultancy service contract entered between the companies on 09/06/2009. The trials of these actions have been fixed on 21/09/2016, 28/09/2016, and 05/10/2016.
The company denies the existence of any liability and considers that these claims are groundless, whereas there are no subversive evidence for the purposes of adjudication for these cases. It is also estimated that there are small chances of success on the merits of those claims.
Τι μπορει να σημαινει αυτο;Δεν ξερω βεβαια αν εχει καποια βαση...το βρηκα στο Annual Report της MIG..
 
Ενας μικρος χαμουλης χτες στην εταιρεια..πηραν παλι μονο το 30% του μισθου και για τα υπολοιπα βλεπουμε μεχρι τελος του μηνα πληροφορηθηκα απο ατομο που εργαζεται εκει.Και χτες ειχε παει ο Σκουρλετης στον ΑΙΑ για να βρει αδηλωτη εργασια....
 
Τελικα με τις θεσεις εργασιας που ειχε βγαλει πριν λιγο καιρο εγιναν καποιες προσληψεις στην Αθηνα αλλα με μισθους μεχρι 300€ μαξιμουμ(4ωρα και πενθημερα).Κατι ακουστηκε οτι η Turkish Airlines παει στην Skyserv αλλα μονο σαν φημη για την ωρα..παντως η αληθεια ειναι οτι ψαχνονται..τωρα με τι κοσμο και εφοδια θα την εξυπηρετησει αλλο θεμα και αυτο..Παντως στο ενημερωτικο που βγαζει η MIG καθε χρονο(το οποιο φετος ηταν πολυ μαζεμενο σε σχεση με αλλες χρονιες)η εταιρεια παλι μπαινει μεσα αλλα με μειωση ζημιων.Βεβαια που θα οδηγησει παλι αυτη η κατασταση ειναι αβεβαιο(το πιο πιθανο ειναι η απολυσεις η μειωση μισθων περαιτερω).
 
Tουλαχιστον τωρα που πεσανε τα ζορια με της τραπεζες τα πηραμε σχετικα γρηγορα απλα δεν ειμαι σιγουρος αν εχει γινει η εκαθθαριση αργιων κτλ κτλ τοσο γρηγορα για ολους.. 29 μπηκανε τα μισα και τα υπολοιπα σημερα 2 το μηνα.Σαν γρηγορα δεν ειναι?
 
2009-2015 Τόσο κράτησε η ενασχόληση της MIG με το αεροπορικό κομματι.

Σήμερα ανακοινώθηκε στους υπαλλήλους με εσωτερικό email ότι πουλήθηκε η εταιρεία στην swissport.
Εχούμε και λεμε... Ξεπουλιεται η ΟΑ στο βγενο (η Ελλάδα ψηλά,το πάρτυ τελείωσε και αλλά τέτοια κουλα).Πριν αλεκτωρ λαλησει ξεπουλαει κ αυτός το πτητικό κομμάτι στην α3 γιατί απλά ο Βασιλάκης ήθελε ΜΟΝΟ το όνομα αφου το πτητικό κομμάτι είχε κατοχυρώσει το όνομα. Ετσι σαν ερασιτέχνες αναγκαζονται να βρουν όνομα για την olympic handling και εγενετω η skyserv. Σπαταλες γιατι επρεπε να παραγγελθουν νεα ρούχα, νέα λογοτυπα,νέα εργαλεια.Νέοι μισθοί (προς τα κάτω),ίδια όμως μυαλά κ άτομα. Η οικονομική κατασταση βελτιώθηκε κυρίως λόγω των περικοπων κ όχι γιατί ήρθαν εταιρίες.
Αλήθεια είναι ότι πήγαν σε άγνωστα νερά, την πάτησαν και ήθελαν να την ξεφορτωθουν. Καλή τύχη στους υπαλληλους
 
Συμφωνω με Serhio σε ολα..Δυστυχως εδω και 1.5 χρονο πλεον κουμαντο εκανε η Πειραιως στο οικονομικο κομματι και η Εταιρεια κινουνταν τυπικως με "οτι εχει στο ταμειο".Αλλα τι επρεπε να περιμενουν οταν την μεριδα του λεοντος ως προς την επιγεια εξυπηρετηση παιρνει η Goldair και ειδικα με την αποροφηση της Olympic Air απο την Aegean και η Skyserv εμεινε με το τιποτα στα χερια να κινηθει;Εδω πληρωνονται ολα(ειδικα ως προς τα μεγαλοστελεχη που αφησαν γυμνη την εταιρεια απο συμβολαια) και το κακο ειναι οτι θα την πληρωσουν οι εργαζομενοι μιας και η Swissport δεν υπαρχει περιπτωση να τους απορροφησει ολους..Και σε οσους μεινουν πλεον οι αμοιβες θα ειναι κουτσουρεμενες μεχρι εκει που δεν παει..Κοινως οποιος θελει καθεται,οποιος δεν θελει απολυεται..Και βεβαια τιθεται και αλλο ενα θεμα:Με την αδεια Handling στο Ελ.Βενιζελος τι θα γινει;Προσωπικη αποψη ειναι οτι θα πουληθει σε ξενη εταιρεια(μπορει σε καποια απο τις εταιρειες που ειχαν επιδειξει ενδιαφερον περσι κατα την αδειοδοτηση).Κουραγιο στους εργαζομενους της..
 
Έναντι 18εκ. ευρώ πουλήθηκε στη Swissport.

Παρότι η κατάσταση είχε βελτιωθεί στα οικονομικά, οι ζημιές παρέμεναν υψηλές.

Είναι και δικιά μου ερώτηση τι θα γίνει με τις άδειες της Skyserv στα διάφορα αεροδρόμια. Λογικά θα πρέπει να επαναπροκηρυχθούν;
 
ή θα παραμείνει ξεχωριστή εταιρεία η skyserv, για να μην μπει νέος παίκτης. Βέβαια εκεί πρέπει να επέμβει το κράτος για τον ανταγωνισμό, αλλα ..άστο!
 
Για τα περιφερειακα εχω μια υποψια οτι ισως μεινει ετσι μεχρι του χρονου που θα μπει η Fraport και να αγορασει ετοιμα υλικα και κοσμο κοψοχρονια.Απο την αλλη ομως παιζει και το ενδεχομενο ειδικα στα διοικητικα να τα αναλαβει ολα η Swissport και να μεινει κουτσουρεμενη η "πρωτη γραμμη" της εταιρειας παιρνοντας τα "βαρια και προσοδοφορα συμβολαια" στην Swissport αφηνοντας την Skyserv επι της ουσιας να φυτοζωει μεχρι να πουληθει(παραχωρηθει) η αδεια της στο Ελ.Βενιζελος.
Για το μονο που ειμαι σιγουρος και το οποιο εχω συζητησει με ατομα της Skyserv ειναι οτι οι μισθοι θα "τσεκουρωθουν" ασχημα ειδικα σε υψηλομισθους..
 
Συμφωνα με δημοσιευματα μεσα στις επομενες 2 εβδομαδες θα ξεκαθαρισει το θεμα της αδειας στο Ελ.Βενιζελος της SkyServ.Εαν απορροφηθει πληρως η εταιρεια υπαρχει ενδεχομενο να γινει νεος διαγωνισμος για την αδεια μεσα στους επομενους 2 μηνες.Οσο για τα περιφερειακα το πιο πιθανο ειναι οτι μεχρι να υπογραφει και η συμφωνια ΤΑΙΠΕΔ με Fraport θα λειτουργουν υπο το brand name της Swissport.
 
Top