Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δίνει μόνο 4 δρομολόγια, 28 Αυγούστου - 4 Σεπτεμβρίου. Τα υπόλοιπα όντως έχουν εξαφανιστεί. Τα βλέπω να εξαφανίζονται και αυτά.
 
Κάτι από Μάλαγα προτού χαθεί το δρομολόγιο. Φωτογραφίες τραβηγμένες στις 25/07/2021 μέχρι να αναβαθμιστεί πλήρως το gallery και να μεταφερθούν εκεί.
20210726_015221-min.jpg20210726_015838-min.jpg20210726_015435-min.jpg
 
Από τα μέσα Ιανουαρίου 2022, τα παρακάτω δρομολόγια ξαναπερνούν στην A3 από την ΟΑ, στην οποία είχαν ανατεθεί.

Από ATH προς: AXD, CFU, JTR, JMK, HER, RHO, CHQ, SKG, KGS, MJT και αντίστροφα
Από HER προς RHO και αντίστροφα
Από LCA προς ATH, SKG, HER, RHO, JMK, JTR και αντίστροφα.

Οι πτήσεις που εμπίπτουν σε αυτά τα δρομολόγια, θα πάρουν A3xxx κωδικό πτήσης και marketing OA codeshare ΟΑ6xxx.
 
Είναι ουσιαστική κίνηση που γίνεται για κάποιο σοβαρό λόγο;
 
Φαίνεται πως προσπαθούν να αυξήσουν τις πωλήσεις μέσω των online ταξιδιωτικών γραφείων. Η διανομή του προϊόντος της ΟΑ (όχι της A3) ναι μεν κοστίζει πολύ λιγότερο, αφού παρακάμπτει τα GDS, ωστόσο πολλά online ταξιδιωτικά γραφεία δεν ήταν πρόθυμα να πληρώσουν εκείνα την απ' ευθείας διασύνδεση με την ΟΑ. Παράλληλα, η SkyExpress, η οποία δε βγήκε ποτέ από τα GDS, κέρδισε πολύ μεγάλο μερίδιο από τις πωλήσεις στα κοινά δρομολόγια, σε πολλές περιπτώσεις, φαίνεται πως πήγε αρκετά καλύτερα, αφού τα online ταξιδιωτικά γραφεία μπορούσαν να συνεχίσουν να κάνουν πωλήσεις μέσω των GDS, χωρίς να χρειάζεται να πληρώσουν επιπλέον για τη διασύνδεση. Στην Αιγαίου, μάλλον κατάλαβαν ότι η επιλογή τους, να αποκλείσουν όλα τα Domestic και την Κύπρο από το GDS distribution (φορτώνοντάς τα στην ΟΑ) λειτούργησε εις βάρος τους και υπαναχώρησαν, παραχωρώντας στην Αιγαίου και πάλι του μεγαλύτερο μέρος του δικτύου εσωτερικού και την Κύπρο.

Οι πωλήσεις των μέσω των online travel agencies που χρησιμοποιούν GDS θα αποκλείουν τους χαμηλότερους ναύλους, καθώς και την κατηγορία GoLight.

Οι πωλήσεις για τα μέσω των online travel agencies που χρησιμοποιούν διασύνδεση XML (NDC) και θα επωμιστούν το κόστος της, θα προσφέρουν ολόκληρο το φάσμα των ναύλων, ενώ για εκείνα με έδρα την Ελλάδα, θα προβλέπεται και upfront commission, που θα φτάνει μέχρι και 4% για τις πωλήσεις Business και Comfort Flex.

Ο ρόλος της ΟΑ ως operating carrier θα υποβαθμιστεί ακόμα περισσότερο, περιοριζόμενος στα Άγονα και τους μικρότερους προορισμούς του δικτύου εσωτερικού.
 
Χρησιμοποιώντας το εξαιρετικό ExpertFlyer βλέπω πως η αλλαγή που αναφέρεις θα πραγματοποιηθεί στις 18/1. Επίσης αυτό σημαίνει πως πλέον το δρομολόγιο πχ Αθήνα - Μυτιλήνη θα εκτελείται από Star Alliance carrier που φανταζομαι πως δίνει την δυνατότητα σε επιβάτες *G ή/και business class επιβάτες πρόσβαση στο lounge της LH στο Ελ. Βεν.
 
Φαίνεται πως προσπαθούν να αυξήσουν τις πωλήσεις μέσω των online ταξιδιωτικών γραφείων. Η διανομή του προϊόντος της ΟΑ (όχι της A3) ναι μεν κοστίζει πολύ λιγότερο, αφού παρακάμπτει τα GDS, ωστόσο πολλά online ταξιδιωτικά γραφεία δεν ήταν πρόθυμα να πληρώσουν εκείνα την απ' ευθείας διασύνδεση με την ΟΑ.

και επιπλεον δεν θα μπορει η SkyExpress να διαφημιζει οτι εξυπηρετει τους περισσοτερους προορισμους "εν ελλαδι"

σε δουλεια να βρισκομαστε....
 
Χρησιμοποιώντας το εξαιρετικό ExpertFlyer βλέπω πως η αλλαγή που αναφέρεις θα πραγματοποιηθεί στις 18/1. Επίσης αυτό σημαίνει πως πλέον το δρομολόγιο πχ Αθήνα - Μυτιλήνη θα εκτελείται από Star Alliance carrier που φανταζομαι πως δίνει την δυνατότητα σε επιβάτες *G ή/και business class επιβάτες πρόσβαση στο lounge της LH στο Ελ. Βεν.
Ναι, και πρόσβαση στα lounges στις πτήσεις εσωτερικού και για επιβάτες economy class με χρυσή κάρτα άλλων προγραμμάτων Star Alliance.
 
  • Like
Reactions: SGM
Μήπως υπάρχει και κάποιος λογιστικός λόγος στη μέση; Π.χ. όταν μια πτήση εκτελείται από την ΟΑ και αυτή "νοικιάζει" αεροπλάνο από την Α3, φαντάζομαι προσφέρει ευελιξία στο πως θα ρέουν τα κεφάλαια.
 
Φαίνεται πως άρχισαν οι πρώτες αλλαγές στο χειμερινό πρόγραμμα. Από Θεσσαλονίκη, με κάποιες μειώσεις σε δρομολόγια όπως SKG-MUC, αλλά συνέχιση του SKG-BRU (Τρίτη πρωί και Πέμπτη απόγευμα) που μέχρι τώρα σταμάτησε τέλος Οκτωβρίου. Μένουν επίσης ZRH και BER (όπως το είχε απ΄την αρχή).
 
Top