Volotea στην Ελλάδα

  • Thread starter EFL
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ξέρει κανεις το χρόνο που κάνει για refund ?
 
Last edited by a moderator:
Σε πρόσφατη πτήση (Ιούνιος 2022) μου που ακυρώθηκε μου έδωσε δύο επιλογές, είτε voucher με μεγαλύτερη αξία από το αρχικό αντίτιμο (150% αν θυμάμαι καλά), είτε refund σε έξι εβδομάδες. Δε γνωρίζω αν τηρεί τις έξι εβδομάδες γιατί τελικά χρησιμοποίησα το voucher.
 
Σε έναν γνωστό μου, του ήρθανε τα λεφτά μετά από τρεις εβδομάδες.
 
Άρα με λίγα λόγια βγαζουν προσφορές τραβάνε τα χρήματα τα διαχειρίζονται και τα επιστρέφουν μετά από 6 εβδομάδες…..!!!!!Αναξιοπιστη τελείως εταιρια…….
 
Το ότι δίνει 150% της αξίας την καθιστά αναξιόπιστη; Οι πιο μεγάλες εταιρείες τι κάνουν σε ανάλογες περιπτώσεις; Πραγματικά δεν ξέρω απλά θυμάμαι ότι όταν "έσκασε" ο Covid ειδικά η Aegean δεν έκανε κάτι τέτοιο... Αν κάνω λάθος ζητώ συγνώμη.
 
Εντάξει, ας μην είμαστε υπερβολικοί, μια χαρά διάστημα είναι οι έξι εβδομάδες (αν τηρούνται). Η Αιγαίου για ακυρωθεισες πτήσεις Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου 2020 δεν έχει επιστρέψει ούτε σεντ ακόμα.
 
Το ότι δίνει 150% της αξίας την καθιστά αναξιόπιστη; Οι πιο μεγάλες εταιρείες τι κάνουν σε ανάλογες περιπτώσεις; Πραγματικά δεν ξέρω απλά θυμάμαι ότι όταν "έσκασε" ο Covid ειδικά η Aegean δεν έκανε κάτι τέτοιο... Αν κάνω λάθος ζητώ συγνώμη.
Εδώ μιλάμε για ακυρώσεις που έγιναν για δρομολόγια του Σεπτεμβρίου που έρχεται …..Βάζοντας σαν πρόσχημα τον covid…..
Post automatically merged:

Εντάξει, ας μην είμαστε υπερβολικοί, μια χαρά διάστημα είναι οι έξι εβδομάδες (αν τηρούνται). Η Αιγαίου για ακυρωθεισες πτήσεις Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου 2020 δεν έχει επιστρέψει ούτε σεντ ακόμα.
Εμένα που τον Ιούνιο άλλαξαν ώρα στην πτήση μέσα σε 5 εργάσιμες είχαν κανει επιστροφή
 
Last edited:
Η Volotea έκανε τον προγραμματισμό της, ανακοίνωσε δρομολόγια και άνοιξε τις πωλήσεις εισιτηρίων. Και ξαφνικά αρχίζουν οι ακυρώσεις Καλοκαιρινών διεθνών πτήσεων (Ιουλίου) από τον Απρίλιο, με τη δικαιολογία των περιορισμών του Covid-19, και σε βάζουν αναχώρηση 2-3 μέρες μετά. Αν το δεχτείς σου δίνουν και ένα voucher 120€ ανά άτομο. Το θέμα είναι όμως ότι το άλλο σκέλος παραμένει το ίδιο. Έτσι αναγκάζεσαι να κάνεις rebooking (με όποιο παραπάνω κόστος λόγω διαφοράς τιμής εισιτηρίου) και φυσικά να αλλάξεις κράτηση ξενοδοχείου. Και άντε άμα γίνει μια φορά, οκ το δέχεσαι. Αλλά στο καπάκι δεύτερη φορά ακύρωση της νέας ημερομηνίας (που οι ίδιοι σου πρότειναν), 4 μόλις μέρες μετά την πρώτη αλλαγή, πάει πολύ. Ευτυχώς υπάρχει ισχύει το full refund αλλά μόνο στην περίπτωση που ακυρωθούν και τα δύο σκέλη.
Κρίμα και είχα ταξιδέψει με καλές εντυπώσεις μαζί τους. Τώρα... Χ για πολύ καιρό.
Στο παραπάνω ταξίδι για τέλη Ιουνίου μου έκανε refund το ποσό των εισιτηρίων και όχι το 150%. Το θέμα αναξιοπιστίας δεν έγκειται στο πόσα λεφτά σου επιστρέφει και πότε στα επιστρέφει αλλά στο ότι καταστρέφει τον προγραμματισμό των διακοπών σου, της δουλειάς σου, του ταξιδιού σου και σε βάζει στη διαδικασία να ψάξεις για νέα εισιτήρια με άλλη εταιρία και σαφώς ακριβότερα μιας και έχει περάσει και κάποιος καιρός.
Τι να το κάνω όταν έχω κλείσει φτηνά εισιτήρια νωρίς με ξενοδοχείο και ξαφνικά να μου τα ακυρώνει και να μου δίνει και πχ 50€ παραπάνω; Η ζημιά έχει ήδη γίνει και το νέο ταξίδι για τις ίδιες ημερομηνίες θα κοστίσει σαφώς ακριβότερα...
 
Σωστή τοποθέτηση
 
Last edited by a moderator:
@GP707

Προφανώς. Υπό αυτό το πρίσμα όλες όμως οι εταιρείες είναι αναξιόπιστες τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Ωστόσο, σίγουρα προτιμώ voucher στο 150% της αξίας από ότι στο 100% και οπωσδήποτε προτιμώ refund σε τρεις ή έξι εβδομάδες από ότι σε εννέα μήνες (και μιλάμε και για 700 ευρώ περίπου που ακόμα περιμένω).
 
Top