Η ΤΚ λειτουργεί σε εντελώς διαφορετικό περιβάλλον νομοθεσίας και οικονομίας από εκείνο που λειτουργούν οι carriers στην ΕΕ. Παρομοίως και οι εταιρείες του Κόλπου. Είναι λάθος να τη συγκρίνουμε καθ' οιονδήποτε τρόπο με την Α3 (όπως και την Α3 με την ΟΑ, παλιά και «νέα», πριν την εξαγορά), με την LH κ.ά.
Από εκεί και πέρα, δεν είμαι βέβαιος κατά πόσον τα οικονομικά στοιχεία που ανακοινώνει και που την εμφανίζουν υγιή και κερδοφόρα βασίζονται στις ίδιες μεθόδους και μετρήσεις που ισχύουν για την ΕΕ. Ίσως κάποιος γνώστης μπορεί να μας διαφωτίσει.
Από εκεί και πέρα, δεν είμαι βέβαιος κατά πόσον τα οικονομικά στοιχεία που ανακοινώνει και που την εμφανίζουν υγιή και κερδοφόρα βασίζονται στις ίδιες μεθόδους και μετρήσεις που ισχύουν για την ΕΕ. Ίσως κάποιος γνώστης μπορεί να μας διαφωτίσει.
Εδώ ίσως δεν καταλαβαίνω καλά. Εννοείς ότι οι Τούρκοι κάνουν κάτι «καλύτερα» και θα έπρεπε εμείς (ποιοι?) να είμαστε πιο αποτελεσματικοί; Σε τι ακριβώς;Αυτοί τις πομπές τούς τις καλύπτουν, εμείς όχι και τόσο αποτελεσματικά.