Πώς να τριγγάρεις έναν Boeing fan/person με μία φράση!

  • Thread starter kmr
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Έχω ακούσει και ένα κορυφαίο τύπου προτιμώ να πετάω ένα Boeing αντί του A320 γιατί δεν εμπιστεύομαι το fly by wire, δεν μου αρέσει το side stick και αλλά τέτοια εμπεριστατωμένα…
Είναι ο τύπος που θα σου πεί το
If it ain't Boeing, I ain't going..

Έτσι όπως τα λές είναι, έχω γνωστό Μηχανικό που πήγε σε μεγάλη εταιρεία, έβαλε τύπους 787/Α350/Α380 και μετά την έκανε και κοιτάει μόνο συμβόλαια γι'αυτα οπου του κάτσουν.
Το μέσο κόστος για να γίνει κανείς πιλότος στην Ευρώπη κυμαίνεται από 80,000 μέχρι 120,000 οπότε στην αρχή, και Α300/767 cargo να τους κάτσει πάνε, αρκεί να υπάρχει εισόδημα.
 
Μεταξύ Boeing και Airbus ίσως να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά αλλά μεταξύ ελικοφόρων και jet, δεν έχω συναντήσει κάποιον να προτιμά ελικοφόρα.
Φίλη που ξεκίνησε σε Q400 και άλλαξε σε Α320 όταν αποσύρθηκαν (όχι OA/A3) πριν 2-3 χρόνια προτιμάει το Q400 κατά πολύ. Επίσης δεν της αρέσει το FBW :oops:.
 
Εντάξει, οι άνθρωποι κάποιες φορές νοσταλγούν πράγματα και καταστάσεις που είναι εντελώς παράλογα και συχνά υπάρχουν πολλά στρώματα υποκρισίας σε αυτές τις δηλώσεις (Κρίνοντας απο την εμπειρία μου, και χωρίς γενικεύσεις).
Στην πραγματικότητα δεν έχω ιδιαίτερο ενδιαφέρον να αμφισβητώ δηλώσεις όπως αυτή που αναφέρεις ή να μπω στον πυρήνα του επιχειρήματος. Δεν ξέρω πώς συμπεριφέρθηκες σε αυτό το άκουσμα. Προσωπικά τείνω να τα αγνοώ or take them with a pinch of salt οπως ελεγε ο παππούς μου όταν καβαλούσαμε τα άλογά, τα οποία à-propos νοσταλγώ, αλλά συνεχίζω να χρησιμοποιώ το ιδιωτικό μου αυτοκίνητο για την μετακίνηση μου ;)
 
προτιμάει το Q400 κατά πολύ. Επίσης δεν της αρέσει το FBW :oops:.
Μήπως είπε και τον λόγο; Λόγω αλλαγής προορισμών, προγράμματος, κάτι στα operations;

Πάντως για άτομο που "δεν της αρέσει το FBW" επέλεξε το σωστό επάγγελμα :rolleyes:
 
Φίλη που ξεκίνησε σε Q400 και άλλαξε σε Α320 όταν αποσύρθηκαν (όχι OA/A3) πριν 2-3 χρόνια προτιμάει το Q400 κατά πολύ. Επίσης δεν της αρέσει το FBW :oops:.
Αν το νοσταλγεί μπορεί να δοκιμάσει σε simulator το Αirbusακι σε Direct Law (καθόλου damping στο joystick και κανένα flight envelope protection) και θα είναι το ίδιο πράγμα με το Q400, με την διαφορά ότι εκεί θα άνεβει ο βαθμός δυσκολίας γιατί είναι άλλα τα reaction speeds και του χειριστή και του α/φους. Ή μπορεί να πάει για type rating στους δεινόσαυρους τα 737 (πλην max) και να έχει την ίδια αίσθηση. Αλλά ρεαλιστικά τι ποσοστό της πτήσης πετάει η ίδια; Οι περισσότεροι κάνουν disengage το autoflight/autopilot στα minima στο approach και αμέσως μετά τα 3000/5000ft στην άνοδο.
Στο ΟΥ-ΕΣ-Α σχεδόν όλοι χρησιμοποιούν το autoland.

Απλά δεν έχει μπεί ακόμη στην φιλοσοφία της Airbus, ότι πετάει μόνο του, minimal interaction και monitoring.
 
Μιλώντας για δεινόσαυρους 737, έχω δύο 737-400 που κρέμονται από το ταβάνι μπροστά από το γραφείο μου με τα registration κλπ. Με πλησιάζει ένας συνάδελφος που είναι πρώην 737 commander και με ρωτάει, τι τις θέλεις αυτες τις μπουρούχες εδώ πέρα, με την παραμικρή μανούβρα χτυπάγαμε φραπέ, δεν θέλω να τα βλέπω στα μάτια μου. Τι να κάνω που ο έτερος συνάδελφος είναι νοσταλγός... του 737-400, της νιότης και της χρυσής εποχής... Μάλλον το δεύτερο.:thx:
 
Μήπως είπε και τον λόγο; Λόγω αλλαγής προορισμών, προγράμματος, κάτι στα operations;

Πάντως για άτομο που "δεν της αρέσει το FBW" επέλεξε το σωστό επάγγελμα :rolleyes:
Προτιμάει την "αμεσότητα" που είχε το Q400, και οκ, την καταλαβαίνω εκεί (disclaimer: δεν είμαι πιλότος). Μπείτε σε ενα simulator (έστω στο PC με study level αεροσκάφη) και συγκρίνετε την αμεσότητα ενός "παλιού" με την αμεσότητα ενός Airbus που πετάει σε Normal law. Βέβαια ναι, σε νορμάλ πτήσεις, το 95% πετάει ο κυρ-αυτόματος. Την επόμενη φορά που θα καθίσετε σε Α320 σχετικά μπροστά προσπαθήστε να ακούσετε πότε απενεργοποιείται ο αυτόματος πιλότος, για τη συντριπτική πλειοψηφία είναι όπως είπε ο φίλος kmr στα minima ή λίγο πριν. Δεν ξέρω η φίλη που τον απενεργοποιεί, δεν έχω πετάξει μαζί της σε commercial.
Για να μη την βγάλουμε και "ααχ τι ωραία που ήταν παλιά τις χρυσές εποχές που πετάγαμε τις ντακότες και έπρεπε να καβαλήσεις τα συρματόσχοινα για να στρίψει", μιλάμε για νέα γυναίκα. Η οποία θέλει να πάει κάποια στιγμή στα 777. 737 δεν έχει η εταιρεία της.
Επίσης το "δεν της αρέσει το FBW" ας μου επιτρέψετε να το διατυπώσω σωστότερα ως "δεν της αρέσει το Flight control law στα Airbus", γιατί FBW είναι και τα 777, 787 κλπ, απλά είναι προγραμματισμένα έτσι ώστε να μην υπάρχουν hard limits στον πιλότο, υποτίθεται δεν υπάρχει σύστημα που ο πιλότος δεν μπορεί να παρακάμψει (εκτός αν δεν ξέρει ότι υπάρχει *cough MCAS cough*).

Παρακαλώ μη μου βγάλετε και όνομα μποϊνγκ lover επειδή πέταξα με 737MAX για 20 λεπτά, έπρεπε να πετάξω και μια φορά με Southwest . :mrgreen:
 
Την επόμενη φορά που θα καθίσετε σε Α320 σχετικά μπροστά προσπαθήστε να ακούσετε πότε απενεργοποιείται ο αυτόματος πιλότος

Ήξερα έναν τύπο που το είχε ήχο στα μηνύματα και κάθε τρεις και λίγο μας κοβόταν η χολή μ'αυτο το πράγμα!:wall:

εδώ πέρα, με την παραμικρή μανούβρα χτυπάγαμε φραπέ,

Είναι αυτό που λέμε, μόνο καφέ δεν κάνει, ε μάλλον ο δεινόσαυρος έκανε και καφέ!!:thx:

29 καψιμιτζιδες συνιστούν 737 classic!
 
Για να καταλάβω και εγώ, κάνουν την ίδια δουλειά και το τιμόνι και το μπαστούνι?
 
  • Like
Reactions: kmr
Την ίδια ακριβώς, με την εξής διαφορά:

Αν είναι τιμονιέρης οι φίλοι του μπορεί να τον αποκαλούν "Ο καπετάν Μπάμπης"

Αν είναι μπαστουναρχης τότε " Ο Μπάμπης ο gamer"
 
Top