Μήπως είπε και τον λόγο; Λόγω αλλαγής προορισμών, προγράμματος, κάτι στα operations;
Πάντως για άτομο που "δεν της αρέσει το FBW" επέλεξε το σωστό επάγγελμα
Προτιμάει την "αμεσότητα" που είχε το Q400, και οκ, την καταλαβαίνω εκεί (disclaimer: δεν είμαι πιλότος). Μπείτε σε ενα simulator (έστω στο PC με study level αεροσκάφη) και συγκρίνετε την αμεσότητα ενός "παλιού" με την αμεσότητα ενός Airbus που πετάει σε Normal law. Βέβαια ναι, σε νορμάλ πτήσεις, το 95% πετάει ο κυρ-αυτόματος. Την επόμενη φορά που θα καθίσετε σε Α320 σχετικά μπροστά προσπαθήστε να
ακούσετε πότε απενεργοποιείται ο αυτόματος πιλότος, για τη συντριπτική πλειοψηφία είναι όπως είπε ο φίλος kmr στα minima ή λίγο πριν. Δεν ξέρω η φίλη που τον απενεργοποιεί, δεν έχω πετάξει μαζί της σε commercial.
Για να μη την βγάλουμε και "ααχ τι ωραία που ήταν παλιά τις χρυσές εποχές που πετάγαμε τις ντακότες και έπρεπε να καβαλήσεις τα συρματόσχοινα για να στρίψει", μιλάμε για νέα γυναίκα. Η οποία θέλει να πάει κάποια στιγμή στα 777. 737 δεν έχει η εταιρεία της.
Επίσης το "δεν της αρέσει το FBW" ας μου επιτρέψετε να το διατυπώσω σωστότερα ως "δεν της αρέσει το Flight control law στα Airbus", γιατί FBW είναι και τα 777, 787 κλπ, απλά είναι προγραμματισμένα έτσι ώστε να μην υπάρχουν hard limits στον πιλότο, υποτίθεται δεν υπάρχει σύστημα που ο πιλότος δεν μπορεί να παρακάμψει (εκτός αν δεν ξέρει ότι υπάρχει
*cough MCAS cough*).
Παρακαλώ μη μου βγάλετε και όνομα μποϊνγκ lover επειδή πέταξα με
737MAX για 20 λεπτά, έπρεπε να πετάξω και μια φορά με Southwest .
