Αποσυμπίεση Καμπίνας A3-560

  • Thread starter Thread starter ap1986
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν γνωρίζω εάν υπήρχε επαρκής παροχή οξυγόνου ή όχι, ωστόσο τα συμπτώματα ανοξίας, θα μπορούσαν να είναι σαφώς αληθινά, αλλά ενδεχομένως και κρίση στρες ή πανικού, που είναι λογικό να συμβεί σε πολλούς σε μια τέτοια κατάσταση. Έχει τύχει σε πτήση πριν πολλά χρονια που ήμουν επιβάτης να πάθει κυρία κρίση πανικού και να μην "μπορεί να αναπνεύσει". Μετά από καθησύχαση απο το πλήρωμα ήταν όλα καλά. Οπότε ας περιμένουμε το πόρισμα πριν πούμε ότι δε λειτούργησαν σωστά οι μάσκες
Το τι αισθάνεται κάποιος είναι υποκειμενικό και έχει δικαίωμα να αισθάνεται ο,τι θέλει.
Σε ένα όμως ελεγχόμενο περιβάλλον, όπως είναι η καμπίνα αεροσκάφους, υπάρχουν αντικειμενικά στοιχεία που έχουν καταγραφεί και μπορούν να ερμηνεύσουν συμπτώματα πολλών κι όχι ενός ατόμου. Εκτος αν αναφέρεστε σε περιστατικά ομαδικής υστερίας.
 
Συμβάν αποσυμπίεσης υπήρξε. Έπεσαν μάσκες και δεν υπήρχε οξυγόνο μέσα στην καμπίνα. Υπήρξαν συμπτώματα ανοξιας.

Μου φαίνεται λίγο περίεργο αυτό που λες. Στο γράφημα βλέπουμε ότι σε 3-4 λεπτά, το αεροσκάφος βρισκόταν στα 4000 μέτρα και πιο χαμηλά . Η πίεση στο αεροσκάφος είναι έτσι και αλλιώς σαν να είσαι στα 2000μ, οπότε ο οργανισμός σου έχει ήδη προσαρμοστεί σε μειωμένο οξυγόνο. Για όποιον πάει ορειβασία ή ταξιδεύει στα βουνά, 4000 μέτρα είναι περίπου υψόμετρο των Άνδεων - όσοι έχουν πάει Περού/Βολιβία γνωρίζουν ότι τα συμπτώματα (πονοκέφαλος, ζαλάδες κλπ) έρχονται μετά από 30-60 λεπτά και όχι άμεσα. Ακόμα και στα 5000-6000 μέτρα (που γίνονται αρκετές εκδρομές για τουρίστες) θέλει χρόνο για να αρχίσεις να έχεις ζαλάδες. Ποιος την διέγνωσε την ανοξία; Επίσης γιατί δεν δώσαν οι άλλοι επιβάτες την μάσκα τους εναλλάξ αν όντως ισχύει ότι κάποιες δεν λειτουργούσαν (το οποίο μού φαίνεται επίσης περίεργο ως γενικευμένο φαινόμενο σε αεροσκάφος 7 ετών). Δεν λέω ότι δεν ισχύουν αυτά που λες, απλά είναι καλό να γράφουμε λεπτομέρειες και αν η διάγνωση έγινε από ιατρό ή από κάποιον που φοβόταν για την ζωή του εκείνη την στιγμή.

Στο ίντερνετ διαβάζουμε πάλι τα απίθανα περί Θεού και πιλότων που είχαν άγιο, επιβάτες σε πτήση θρίλερ και άλλους που δεν πετάνε αν δεν είναι Έλληνες οι πιλότοι.

1688554784591.png
 
Last edited:
Μου φαίνεται λίγο περίεργο αυτό που λες. Στο γράφημα βλέπουμε ότι σε 3-4 λεπτά, το αεροσκάφος βρισκόταν στα 4000 μέτρα και πιο χαμηλά . Η πίεση στο αεροσκάφος είναι έτσι και αλλιώς σαν να είσαι στα 2000μ, οπότε ο οργανισμός σου έχει ήδη προσαρμοστεί σε μειωμένο οξυγόνο. Για όποιον πάει ορειβασία ή ταξιδεύει στα βουνά, 4000 μέτρα είναι περίπου υψόμετρο των Άνδεων - όσοι έχουν πάει Περού/Βολιβία γνωρίζουν ότι τα συμπτώματα (πονοκέφαλος, ζαλάδες κλπ) έρχονται μετά από 30-60 λεπτά και όχι άμεσα. Ακόμα και στα 5000-6000 μέτρα (που γίνονται αρκετές εκδρομές για τουρίστες) θέλει χρόνο για να αρχίσεις να έχεις ζαλάδες. Ποιος την διέγνωσε την ανοξία; Επίσης γιατί δεν δώσαν οι άλλοι επιβάτες την μάσκα τους εναλλάξ αν όντως ισχύει ότι κάποιες δεν λειτουργούσαν (το οποίο μού φαίνεται επίσης περίεργο ως γενικευμένο φαινόμενο σε αεροσκάφος 7 ετών). Δεν λέω ότι δεν ισχύουν αυτά που λες, απλά είναι καλό να γράφουμε λεπτομέρειες και αν η διάγνωση έγινε από ιατρό ή από κάποιον που φοβόταν για την ζωή του εκείνη την στιγμή.

Στο ίντερνετ διαβάζουμε πάλι τα απίθανα περί Θεού και πιλότων που είχαν άγιο, επιβάτες σε πτήση θρίλερ και άλλους που δεν πετάνε αν δεν είναι Έλληνες οι πιλότοι.

View attachment 3433
Έχετε βιώσει παρόμοιο γεγονός; Εκεινη την ώρα ξέρεις ποιανού η μάσκα δεν έχει οξυγόνο; Μπορείς να μιλήσεις, ώστε να το αναφέρεις; Το πλήρωμα καμπίνας χρησιμοποιούσε την τεταρτη από τις τρεις μάσκες που υπήρχαν ανά τρεις θέσεις, ώστε να κινηθούν μέσα στο αεροσκάφος. Όταν βγήκαν οι εφεδρικές οβίδες, γινόταν εναλλάξ χρήση της μάσκας και το σήμα ήταν να σηκώνει το χέρι οποίος χρειαζόταν οξυγόνο. Έχετε εμπειρία;
 
Έχετε βιώσει παρόμοιο γεγονός; Εκεινη την ώρα ξέρεις ποιανού η μάσκα δεν έχει οξυγόνο; Μπορείς να μιλήσεις, ώστε να το αναφέρεις; Το πλήρωμα καμπίνας χρησιμοποιούσε την τεταρτη από τις τρεις μάσκες που υπήρχαν ανά τρεις θέσεις, ώστε να κινηθούν μέσα στο αεροσκάφος. Όταν βγήκαν οι εφεδρικές οβίδες, γινόταν εναλλάξ χρήση της μάσκας και το σήμα ήταν να σηκώνει το χέρι οποίος χρειαζόταν οξυγόνο. Έχετε εμπειρία;
Έχω εμπειρία ωρών σε 6000μ χωρίς μάσκα. Όχι σε αεροπλάνο. Και για αυτό σε ρωτάω, ποιος διέγνωσε την υποξία και πώς γνωρίζεις ότι πολλές μάσκες δεν λειτουργούσαν. Εσύ το έγραψες, όχι εγώ. Δεν μιλάω για την τέταρτη μάσκα (που έχει να κάνει με το αν υπάρχει βρέφος στην αγκαλιά επιβάτη), ρωτάω πώς στοιχειοθετείς αυτά που μας γράφεις. Εδώ είναι αεροπορικό φόρουμ, ούτε το Πρώτο Θέμα, ούτε η ΕΦΣΥΝ.
 
Μισό λεπτό....
Ανοξία σαν όρος είναι λάθος στην προκειμένη περίπτωση .
Υποξια για να διαγνωστεί χρειάζεται ανάλυση αερίων αίματος με μερική πίεση οξυγόνου στο αίμα κάτω από 60mm/Hg.
Κάνεις δεν έκανε εξέταση αερίων αίματος κατά τη διάρκεια του περιστατικού αποσυμπίεσης.

Μιλάμε για ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ αίσθημα δυσπνοιας κάποιου επιβάτη ή κάποιων επιβατών. Αίτιο μπορεί να είναι η υποξια, αλλά και πολλά άλλα αίτια πχ κρίση πανικού, πνευμονική εμβολη, έμφραγμα μυοκαρδίου κτλ...

Με άλλα λόγια, όπως και στον αεροπορικό χώρο, έτσι και στο χώρο της ιατρικής... Οποίος δεν έχει σχέση με το αντικείμενο καλύτερα να αποφεύγει τις διαγνώσεις
 
Περιγράφω την εμπειρία μου, αναζητώντας απαντήσεις. Ανέφερα συμπτώματα υποξίας και δεν διέγνωσα υποξία. Το αν υπήρχε υποξία και αν δεν δουλεύανε κάποιες μάσκες, μένει να αποδειχτεί. Είναι όλα καταγεγραμμένα.
 
Και ποια είναι τα συμπτώματα των επιβατών που είναι ενδείξεις ότι έπασχαν από υποξια;
 
Ναι, ήμουν μέσα! Συμβάντα θα υπάρχουν, αλλά δεν τα υποτιμούμε και για λόγους κοινωνικής ευθύνης.
Δεν νομίζω ότι υποτίμησα σε τίποτα το συμβάν. Σου παρέθεσα τα τεχνικά δεδομένα για τον τύπο αφους και την διαδικασία διερεύνησης.
Το τι αισθάνεται κάποιος είναι υποκειμενικό και έχει δικαίωμα να αισθάνεται ο,τι θέλει.
Σε ένα όμως ελεγχόμενο περιβάλλον, όπως είναι η καμπίνα αεροσκάφους, υπάρχουν αντικειμενικά στοιχεία που έχουν καταγραφεί και μπορούν να ερμηνεύσουν συμπτώματα πολλών κι όχι ενός ατόμου. Εκτος αν αναφέρεστε σε περιστατικά ομαδικής υστερίας.
Τι στοιχεία θα περίμενες να έχουν καταγραφεί;

Θα έχει καταγραφεί η αισθητή πίεση και αισθητό υψόμετρο της καμπίνας και τα υψόμετρα και ρυθμοί καθόδου του αφους και ο κωδικός της βλάβης.

Περιγράφω την εμπειρία μου, αναζητώντας απαντήσεις.
Δυστυχώς θα περιμένεις αρκετά γιατί το θέμα έχει διαδικασία και παίρνει χρόνο
 
Last edited:
Το τι αισθάνεται κάποιος είναι υποκειμενικό και έχει δικαίωμα να αισθάνεται ο,τι θέλει.
Σε ένα όμως ελεγχόμενο περιβάλλον, όπως είναι η καμπίνα αεροσκάφους, υπάρχουν αντικειμενικά στοιχεία που έχουν καταγραφεί και μπορούν να ερμηνεύσουν συμπτώματα πολλών κι όχι ενός ατόμου. Εκτος αν αναφέρεστε σε περιστατικά ομαδικής υστερίας.
Όχι δεν αναφέρομαι σε ομαδική υστερία, είναι αρκετά πιθανό όμως σε μια τέτοια κατάσταση να νιώσουν πολλοί επιβάτες δυσφορία ή/και δυσκολία στην αναπνοή, αντικειμενικά ή υποκειμενικά ενδεχομένως λόγω πραγματικής υποξίας, αλλά ίσως πάλι όχι.
Από τη στιγμή που δεν είχε ο καθένας από ένα οξύμετρο στο δάκτυλο του, δεν το γνωρίζουμε αυτό.
Οι περιγραφές στα κανάλια είναι δραματικές, αλλά τα περισσότερα ΜΜΕ στην Ελλάδα είναι κίτρινα ούτως ή άλλως (τώρα θα με κυνηγήσει η ΕΣΗΕΑ) :mrgreen:
 
@ARISTEIDIS για αποζημίωση για την ταλαιπωρία σας ανέφεραν κάτι;
 
Top