Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
15. Σε περίπτωση που η κράτηση περιλαμβάνει περισσότερους από έναν επιβάτες με προνόμιο για δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class και κάθε επιβάτης θέλει να χρησιμοποιήσει ξεχωριστά το προνόμιό του, οι επιβάτες θα πρέπει να καλέσουν αρχικά το τηλεφωνικό κέντρο της AEGEAN για να προβούν σε διαχωρισμό της κράτησής τους, και στη συνέχεια να προχωρήσουν με το online αίτημά τους για δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class.
 
Και εγώ μάλλον σε παρόμοια κατάσταση είμαι. To get her, σύζυγος και παιδί, όλοι silver, μια κράτηση. Μέχρι τώρα μπορούσαμε να μπούνε σε λίστα αναμονής με 3 κουπόνια ανεξάρτητα ποιο ήταν ποιανού. Θα τολμούσα να πω ότι για τέτοιες εξαιρέσεις, αντί να κάνεις πρώτα στο κέντρο για να σπάσουν την κράτηση, και μετά να το κάνεις online, ας το κάνει το κέντρο απευθείας, πιο γρήγορα. Έτσι και αλλιώς φαντάζομαι δεν είναι η πλειοψηφία.

Για να δούμε πως θα δουλέψει. Η αλήθεια είναι μετά τον covid, όπου είχα απευθείας επιβεβαίωση κατά τη διάρκεια του covid, η default διαδικασία για τους Σίλβερ είναι λίστα αναμονής, στη δική μου περίπτωση.
 
Και για τις 2 βαθμίδες παίζει ρόλο η διαθεσιμότητα. Εκτός αν δεν καταλαβα τι εννοεις default διαδικασία. Απευθείας επιβεβαίωση σημαινει διαθεσιμοτητα θέσεων για εξαργυρωση/αναβαθμιση. Αν όχι τότε μπαίνεις σε λιστα.
Βασικά αν θες να κάνεις αναβάθμιση κανεις πρώτα αναζήτηση στην εξαργυρωση μιλιων. Στο τηλεφωνικό κέντρο δεν θα ακούσεις κάτι διαφορετικό. Ξέρεις απο πριν αν θα γίνει η αναβαθμιση.
 
Βασικά αν θες να κάνεις αναβάθμιση κανεις πρώτα αναζήτηση στην εξαργυρωση μιλιων. Στο τηλεφωνικό κέντρο δεν θα ακούσεις κάτι διαφορετικό. Ξέρεις απο πριν αν θα γίνει η αναβαθμιση.
Αυτό το γράφουν και το ξαναγράφουν πολλοί, αλλά δεν ισχύει (ή δεν ισχύει πια - νομίζω τον Οκτώβριο συνέβησαν πολλές αλλαγές που δεν έχουν γίνει ευρύτερα γνωστές). Είχα ζητήσει upgrade με κουπόνι σε δύο πτήσεις όπου υπήρχε award διαθεσιμότητα (με μίλια) στη business class, αλλά και στις δύο μπήκα σε λίστα αναμονής.
Και μετά τις αλλαγές δεν έχω καταλάβει αν οι προϋπάρχουσες λίστες αναμονής για κουπόνια που έχουν χρησμιμοποιηθεί για συνεπιβάτη σε διαφορετική κράτηση αν θα εξακολουθούν να ισχύουν από 5 Μαΐου
 
Το έχω κανει σχετικά πρόσφατα, το 2025, για τα τελευταία κουπόνια που μου είχαν μείνει κι εγινε αμεσως. Μιλάω πάντα με την εμπειρία μου και πότε δεν με έχουν βάλει σε λιστα ενώ υπάρχει διαθεσιμότητα σε award tickets. Είναι ο ίδιος ναύλος Ι είτε κανεις αναβαθμιση με κουπονι είτε κλείσει award business.
Βέβαια δεν χάνουμε κατι την επόμενη φορά να ρωτήσουμε στο τηλεφωνικό.
Τωρα για αιτήματα πριν τις 5 Μαΐου λογικά θα πρεπει να ισχυει οτι παλαιότερα, φαντάζομαι.
Σε ποιες αλλαγές αναφέρεσαι;
 
Αυτό το γράφουν και το ξαναγράφουν πολλοί, αλλά δεν ισχύει
Ισχύει 100%
Post automatically merged:

Και εγώ μάλλον σε παρόμοια κατάσταση είμαι. To get her, σύζυγος και παιδί, όλοι silver, μια κράτηση. Μέχρι τώρα μπορούσαμε να μπούνε σε λίστα αναμονής με 3 κουπόνια ανεξάρτητα ποιο ήταν ποιανού. Θα τολμούσα να πω ότι για τέτοιες εξαιρέσεις, αντί να κάνεις πρώτα στο κέντρο για να σπάσουν την κράτηση, και μετά να το κάνεις online, ας το κάνει το κέντρο απευθείας, πιο γρήγορα. Έτσι και αλλιώς φαντάζομαι δεν είναι η πλειοψηφία.
Τωρα το προβλημα σας ειναι οτι αν σπασετε τις κρατησεις, μπορει να αναβαθμιστει ο 1 απ τους 3 ή οι 2 απ τους 3.
Ενω πριν αναβαθμιζονταν ή όλοι ή κανενας αν ηταν στην ιδια κρατηση

Για να δούμε πως θα δουλέψει. Η αλήθεια είναι μετά τον covid, όπου είχα απευθείας επιβεβαίωση κατά τη διάρκεια του covid, η default διαδικασία για τους Σίλβερ είναι λίστα αναμονής, στη δική μου περίπτωση.
Δεν εχει να κανει με το silver, αλλα απο την υπαρξη ή οχι award business availability
 
Σε ποιες αλλαγές αναφέρεσαι;
Εκτός από αυτή που ανέφερα και την οποία προς το παρόν διαψεύδετε εκ της εμπειρίας σας, η άλλη αλλαγή ήταν η ενοποίηση της διαθεσιμότητας εισιτηρίων με bonus πόντους με αυτή με μίλια. Το τελευταίο εισιτήριο μου με πόντους ήταν τον Σεπτέμβριο, όταν το έκλεισα δεν υπήρχε θέση με μίλια. Και γενικότερα, σε πτήσεις που δεν έβρισκα εισιτήρια με μίλια, με πόντους έβρισκα πιο εύκολα, μπορεί και δύο θέσεις. Τώρα, σε όλες τις αναζητήσεις που κάνω, αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα με μίλια, δεν υπάρχει ούτε με πόντους της ALPHA. Και το έχω διαβάσει και από άλλους.
 
Οκ αυτο δεν το γνώριζα διότι πάντα μετατρέπω τους πόντους σε μιλια. Αν θες με alpha πόντους 10.000 για ενα εισιτήριο οικονομικής Ελλάδα τότε σίγουρα συμφέρει με 5.000 μιλια που τα εχεις αποκτήσει απο bonus ποντους.
Όσο για το άλλο θέμα με τις αναβαθμίσεις εχει να κανει με το ναύλο, δεν ειναι οτι το λέω εγώ ή όποιος άλλος το λεει Είναι ο ίδιος και στις 2 περιπτώσεις
 
η άλλη αλλαγή ήταν η ενοποίηση της διαθεσιμότητας εισιτηρίων με bonus πόντους με αυτή με μίλια.
Γιατί, πότε ήταν διαφορετική; Έχεις κάποια πηγή για αυτό; Τι booking class θεωρείς ότι είχαν τα award economy BONUS και award business BONUS ?
 
Γιατί, πότε ήταν διαφορετική; Έχεις κάποια πηγή για αυτό; Τι booking class θεωρείς ότι είχαν τα award economy BONUS και award business BONUS ?
Ίσως έχει δίκιο. Δεν υπάρχει πηγή, μόνο εμπειρία (η οποία μπορεί να αμφισβητηθεί, λήθη, παιχνίδια του μυαλού), γι' αυτό δεν επιμένω γιατί τελευταία μπερδεύω πράγματα. Αν εντοπίσω κάτι συγκεκριμένο, θα επανέλθω. Η κλάση με πόντους είναι η ίδια (I, X).
 
Top