Αυτό με την "αυξημένη κίνηση" για εμένα είναι προσβολή της νοημοσύνης μου.
Δεν ήρθαν απο μόνα τους τα αεροπλάνα. Εσύ, αεροδρόμιο, τους έδωσες άδεια να έρθουν, πράγμα το οποίο σημαίνει πως εξέτασες κάποια δεδομένα και το δέχθηκες. Ξέρεις με μεγάλη ακρίβεια ποιός θα έρθει απο πού, με τί αεροσκάφος και τί ώρα.
Δεν είναι "'α, τι έκπληξη, και εσείς εδω, να, βλέπετε, είμαστε λίγο στενάχωρα σήμερα, δεν κάνατε και ενα τηλέφωνο πριν έρθετε".
Είναι τελείως αντίθετο με την κοινή λογική να πανηγυρίζουν για νέους προορισμούς και την ίδια στιγμή οι επιβάτες να κάθονται μισάωρα μέσα στα αεροσκάφη να περιμένουν ΟΚ για απογείωση, και άλλη μία ώρα να παραλάβουν αποσκευές.
Ας πουν επιτέλους πως οι καθυστερήσεις είναι θέμα έλλειψης προσωπικού, και σε ποιόν τομέα, ωστε να σταματήσει να τα ακούει άδικα η κάθε αεροπορική ή το κάθε αεροδρόμιο. Αν είναι ο ελεγχος κυκλοφορίας, ας το πούν. Αν είναι μία συγκεκριμένη εταιρεία, ας βγει και πει "δεν μπορώ να προγραμματίσω τίποτα, εγω φταίω". Τέλος, αν το πρόβλημα το προκαλούν οι εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης, δεν υπάρχουν κάποιες αποζήμιώσεις προς το αεροδρόμιο και προς τις αεροπορικές για αυτό;
Αν μπούκωσε η Αθήνα με 30εκ τον χρόνο, τότε πώς τα καταφέρνουν 100 αεροδρόμια παγκοσμίως τα οποία έχουν περισσότερη κίνηση, κάποια δε με έναν μόνο διάδρομο;
Αν όμως όλα δουλεύουν ρολόι και δεν ευθύνεται κανένας απο τους παραπάνω λόγους παρα μόνο η "εναέρια κυκλοφορία", τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος ούτε για νέους προορισμούς, ούτε για επεκτάσεις.
Πάει να πει πως απο τη στιγμή που όλα πάνε καλά αλλά φτάσαμε στα όρια του συστήματος τότε πιάσαμε ταβάνι, πως ως εδώ ήταν. Άρα υπάρχει προσωπικό, οι υποδομές αντέχουν, όλα είναι σωστά οργανωμένα, αλλά έχω φτάσει στο όριο που μπορώ να διαχειριστώ. Τόσο απλό είναι.