Τελικά οι γείτονες πέρα από προσγειώσεις / απογειώσεις φαίνεται να έχουν πρόβλημα και με το cruise phase.
A330 της ΤΗΥ αγνόησε απαγόρευση για άνοδο στα 36.000 πόδια, και πραγματοποιώντας την ήρθε πολύ κοντά με τρία διαφορετικά αεροσκάφη.
https://avherald.com/h?article=53049505&opt=0
Γενικά εκεί στην Aegean ας είναι έτοιμοι πέρα από τα παραπάνω να αντιμετωπίσουν μερικούς από τους πιο δύστροπους επιβάτες που υπάρχουν στον πλανήτη καθώς επίσης και βουλωμένες τουαλέτες. Μόνο τις βαλίτσες τους δεν ρίχνουν στην λεκάνη…
https://www.bbc.com/news/articles/cr42drdkwyxo...
Η Emirates ανακοίνωσε την παραγγελία άλλων 65 Β777-9 - ένα σύνολο 270 Β777Χ πλέον σε παραγγελία.
https://www.reuters.com/world/middle-east/emirates-says-it-orders-65-more-boeing-777-9-jets-2025-11-17/
Το σύνδρομο της Στοκχόλμης καλά κρατεί...
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει ένα θεματάκι με Μαυρίκιο και Σεϋχέλλες και είναι το εξής ένα: η Ινδία.
Με τα σημερινά δεδομένα δηλαδή την άφιξη 2 XLR σε λίγους μήνες, δεν βγαίνει πρόγραμμα πτήσεων με 8 εβδομαδιαίες για Ινδία και 3 ή 4 την εβδομάδα για τα παραπάνω υπέροχα νησιά.
Βασικά βγαίνει...
Με 3,135,443 επιβάτες έκλεισε ο Οκτώβριος του 2025 για το Ελ. Βενιζέλος σημειώνοντας αύξηση 4% σε σχέση με τον περσινό Οκτώβριο.
Η συνολική κίνηση του έτους μέχρι και 31/10 ήταν 29,328,750 επιβάτες, που αντιστοιχεί σε αύξηση 6.4% σε σχέση με πέρυσι.
Πέρα από την ανάθεση, φαίνεται ότι υπάρχει και ξεκάθαρη προθεσμία για την εκτέλεση αυτών των δρομολογίων - εντός 6 μηνών από την ανάθεση τους, δηλ ως τον Απρίλιο του ‘26.
Λέτε; Με τι αεροσκάφη; Πού θα πρωτοπάνε αυτά τα έρμα τα XLR?
Εκτός και αν δούμε και ένα τρίτο να έρχεται από τα μέρη μας…
Το SX-NAS προσγειώθηκε λίγο πριν τις 9 το βράδυ στην Αθήνα. Καλοτάξιδο!
Επίσης γυρνάει απόψε ύστερα από 18 ημέρες στην Οστραβα το SX-DVZ. Λέτε να ήρθε βαμμένο;
Δεν αποκλείεται να επιλέξει αρίθμηση τύπου flagship / prestige όπως AΕΕ 001 / 002 κλπ για τις μεσαίες και μάκρυνες της πτήσεις.
Η αλήθεια είναι ότι η Aegean πρέπει λίγο να συμμαζέψει τους αριθμούς πτήσης που χρησιμοποιεί γιατί είναι υπερβολικά απλωμένοι, κυρίως του εσωτερικού.
Το πρώτο Α321neo με κινητήρες CFM LEAP της Λουφτχανσα ( D-AIOA ) θα παραδοθεί προσεχώς στην εταιρία. Αν και ξεκίνησε με PW GTF στα neo της, πλέον οι επόμενες παραδόσεις ( μερικές ντουζίνες neo, μην φανταστείτε κάτι τρομερό ) θα φοράνε CFM.
Αρχίζω να συμπαθώ πολύ την ιδέα να άλλαζε...